دوشنبه 12 تیر 1396 | 13:56
صبح یکشنبه
برگزاری اولین جلسه شورای مرکزی و هیئت اندیشه ورز بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در سال 96
برگزاری اولین جلسه شورای مرکزی و هیئت اندیشه ورز بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در سال 96
اولین جلسه شورای مرکزی و هیئت اندیشه ورز بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سال 96 برگزار شد.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  اولین جلسه شورای مرکزی و هیئت اندیشه ورز بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سال 96 صبح دیروز یکشنبه (11 تیر) با حضور مسئولین و روسای محترم شوراهای بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استانها در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار گردید. این جلسه با تلاوت آیات کلام الله مجید آغاز شد و در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بر اینکه کتاب زندگی ما مسلمان ها قرآن است و اگر همین جمله را باور داشته باشیم برای موفقیت در زندگی باید بیشترین تلاش ما در راه قرآن باشد سخنرانی خود را آغاز نمود.

وی با اشاره به اینکه قرآن می فرماید بدبخترین آدم ها کسانی هستند  که فکر می کنند در راه خدا می باشند ولی نیستند گفت: در حال حاضر ما شاهد چنین افرادی هستیم، پیشکسوتان را بر انس با قرآن و توجه بیشتر به مفاهیم و دستورات کاربردی قرآن در زندگی و تدبر در قرآن سفارش کردند.

در ادامه سردار زاهدی معاون عملیات کل سپاه با اشاره به اهمیت هدایت و رهبری و پیگیری حضرت آقا و زحمات مجموعه سپاه در پیروزی های نیروهای مقاومت در عراق و سوریه عنوان کرد: در حال حاضر ما شاهد موفقیت های پی در پی نیروهای مقاومت  و نابودی نیروهای داعش که مزدوران آن استکبار جهانی یعنی آمریکا، اسراییل و سعودی ها هستند می باشیم.

در ادامه افراد شرکت کننده در جلسه  به بررسی آخرین وضعیت سازمان، برنامه های سازمان ، مشکلات و ارائه پیشنهادها برای اثر بخشی و ارتقاء سطح نقش آفرینی پیشکسوتان در راستای کمک به ایجاد جامعه اسلامی  به بحث و گفت و گو پرداختند.

 

 

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.