یکشنبه 24 بهمن 1395 | 13:20
دیدار جمعی از مسئولین سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت با خانواده شهید منصور ستاری
در 24 ساعت کمتر از 4 ساعت می خوابید / بیشتر به کار اهمیت می داد تا خانواده
در 24 ساعت کمتر از 4 ساعت می خوابید / بیشتر به کار اهمیت می داد تا خانواده
خانم شهید منصور ستاری: شهید ستاری نمونه ی یک انسان بسیار فعال بود که شاید در 24 ساعت کمتر از 4 ساعت میخوابید و برای اینکه کمبود خواب خود را جبران کند در ماشین و در مسیر میخوابید و میگفتند نمیخواهم وقت های اضافی خود را صرف خوابیدن کنم.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" جمعی از مسئولین سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت شامل سردار افروز جانشین سازمان، سردار کریم پور مدیر مسئول نشریه سازمان ، برادر امیر آبادی، برادر حسینی ، برادر علوی و برادر حرثی با خانواده شهید منصور ستاری دیدار داشتند، که خلاصه ای از آن به این شرح است:

در طی حضوری که درخانه ی شهید ستاری بود همسر ایشان ضمن اینکه فرمودند که از شهید ستاری راضی هستند بسیار ساده و دلنشین خاطراتی از ایشان و خصوصیات اخلاقی ایشان را بیان کردند :

شهید ستاری آدمی بودند که در کار های خود بسیار اخلاص داشتند و بیشتر به کار و کمتر به خانواده خود میرسیدندو گاهی اوقات دستی بر سر  خانواده خود میکشیدند و آفرین میگفتند و اینکه شمارو در زندگی دارم برای من کافی است و بعد میرفتند وبه کارهای خودشون میرسیدند.

ایشان اصلا دنیوی نبودند و بچه های خود را براین باور تربیت کرده بودند که اگر در دنیا هم چیزی نداشتند به راحتی زندگی کنند. شهید ستاری بسیار آدم ساده ای بودند و در خانه  خودشان را کوچکتر از همسر خود میدیدند و همسر خود را فرمانده ی  خانه میدانستند.

همسر شهید ستاری درباره ی کار کردن و فعالیت ایشان فرمودند :

شهید ستاری نمونه ی یک انسان بسیار فعال بود که شاید در 24 ساعت کمتر از 4 ساعت میخوابید و برای اینکه کمبود خواب خود را جبران کند در ماشین و در مسیر میخوابید و میگفتند نمیخواهم وقت های اضافی خود را صرف خوابیدن کنم.

همسر شهید در ادامه ی سخنان خود اضافه کردند که در این 23 سال که با شهید زندگی  کرده بودم به طور کلی بسیار کم با خانواده بودند وشهید ستاری کاملا در اختیار مردم بود مخصوصا پرسنل خودشان و اکثر اوقات خودشان را با دانشجویان خود میگذراندن.

شهید ستاری فردی بودند که اصلا به دنبال استفاده از موقعیت خود نبودندکه حتی به پسر خود گفته بودند که فکرکن یک فرد عادی هستی و دیگران هر کاری کردند شماهم همان کار را بکن.

شهید ستاری نمونه ای از فردی با اخلاص و فعال و پرکار بودند که همیشه به فکر اسلام و کشور خود بودند.

 

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.