دوشنبه 2 اسفند 1395 | 11:37
حجت الاسلام احمد سالک :
پیشکسوتان یک ظرفیت پنهان هستند و باید کشف شوند + عکس
پیشکسوتان یک ظرفیت پنهان هستند و باید کشف شوند + عکس
نماینده مجلس شورای اسلامی : پیشکسوتان اگر امسال یک سایت دارند باید تا سال بعد 200 تا سایت با موضوعات مختلف داشته باشند و این می شود مبارزه فرهنگی با استکبار

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  تعدادی از مسئولین سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد وشهادت از جمله سردار رضا افروز جانشین سازمان بسیج پیشکسوتان، سردار صادقی مسئول نخبگان، سردار کریم پور مدیر مسئول نشریه پیشکسوتان و برادران امیرآبادی، حسینی و جلالی ، دیدار صمیمی با  نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام احمد سالک داشتند. در رابطه با موضوعات و مشکلات پیشکسوتان بسیجی، نیروهای مسلح و بررسی راه حل ها و موضوع چگونگی نقش آفرینی پیشکسوتان در مسائل مختلف فرهنگی و سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و همچنین تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و حاکمیت ارزشهای انقلاب اسلامی و قرآنی به گفتگو نشستند.

وی در رابطه با گسست نسلی عنوان کرد : بنده ی پیشنهادی به آقا رحیم که زمانی فرمانده سپاه بود، دادم از هر استانی یکی از بچه هایی که در جنگ و جبهه بودند یکجا جمع کنند و 7 الی 10 موضوع را مطرح کنند و شروع به کار کنند و این ارتباطات بین نسل اول انقلاب و نسلی که تازه به میدان آمده اند را برقرار کند و این گسست نسلی را برطرف کرد.

حجت الاسلام احمد سالک با بیان اینکه پیشکسوتان یک ظرفیت پنهان هستند و باید کشف شوند و به تعبیر آقا هر کدام از این افراد یک گنج هستند و هرکدامشان ذخیره انقلاب عنوان کرد : سند انقلاب اسلامی مبتنی بر این مجموعه ارزش هاست که این افراد خلق کردند و این اسناد (پیشکسوتان) گنجی پنهان هستند. اگر  سند انقلاب اسلامی را جمع نکنیم، دیگران اینکار را می کنند و تحریف می کنند و به نفع منافع خودشان مصادره می کنند که اینکار را کردند و حدود چند جلد کتاب به چاپ رساندند.

وی با اشاره به اینکه ما در فضای مجازی داریم می بازیم ادامه داد : مطلب اول حفظ این پیشکسوتان است که با مسائل معنوی و الهی است و هر چقدر روی این موضوع سرمایه گذاری شود تضمین تداوم حرکت انقلاب را رقم زده ایم؛ در حال حاظر ما 348 ماهواره جهانی داریم که 117 از اینها در ایران قابلیت رویت دارند با هزاران شبکه که موضوعات مختلف را دنبال می کنند. باید به هر پیشکسوت نخبه یک سایت راه اندازی کند با موضوع های متفاوت و در مقابل این شبکه ها عرض اندام کنند. پیشکسوتان اگر امسال یک سایت دارند باید تا سال بعد 200 تا سایت با موضوعات مختلف داشته باشند و این می شود مبارزه فرهنگی با استکبار

لازم به ذکر است که نماز ظهر و عصر نیز به امامت حجت الاسلام احمد سالک برگزار گردید.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.