دوشنبه 25 آذر 1392 | 11:15
دیدار رسمی دو گروه فتنه‌گر؟!
دیدار رسمی دو گروه فتنه‌گر؟!

 

به گزارش " بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت":

دیدار هیئت پارلمانی اروپا با دو تن از حامیان فتنه 88، اعتراض شدید تعدادی از نمایندگان مجلس را به دنبال داشت. ابراهیم آقامحمدی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در واکنشی، این اقدام را ضد امنیتی دانست و تأکید کرد که مجلس در این باره از وزارت اطلاعات و خارجه توضیح خواهد خواست. وی همچنین در اعتراض به نحوه هماهنگی برای سفر این هیئت به ایران گفت: اگر قرار است هیئت پارلمانی اروپایی‌ها به تهران بیاید، باید کمیسیون امنیت ملی از جزئیات سفر آن‌ها آگاه باشد و این در حالی است که ما اطلاعی در این زمینه نداشتیم. جواد کریمی قدوسی، عضو دیگر کمیسیون امنیت ملی نیز با اشاره به دیدار هیئت پارلمانی اروپا با دو تن از حامیان و محکومان فتنه گفت: «هیئت پارلمانی اروپا می‌تواند در جریان سفر خود، دیدارهایی را با همتایان خود و همچنین مقامات قوای سه‌گانه در ایران داشته باشد؛ اما دیدار با این دو نفر، نوعی بدعت در عرصه دیپلماسی در جمهوری اسلامی ایران است.»
این اتفاق در دو حوزه قابل بررسی است:
1- این هیئت از دیدار با دو تن از محکومان فتنه در آستانه نهم دی، روز رسوایی فتنه‌گران و در زمانی که دوباره کشورهای غربی با استفاده ابزاری از حقوق بشر در پی جوسازی علیه ایران هستند و همچنین در ایامی که اروپایی‌ها در اجرای مفاد توافق‌نامه هسته‌ای ژنو تعلل و دفع وقت می‌کنند، چه هدفی را دنبال می‌کند؟!
2- چه فرد و یا چه مجموعه‌ای چنین مجوزی را صادر کرده است؟!
مردم ایران حمایت یکپارچه و تمام‌عیار غربی‌ها از فتنه‌گران و جنایت‌های آن‌ها را در سال 88 فراموش نکرده‌اند و الآن حق دارند که بدانند چه کسانی و به چه دلیلی، امکان ملاقات دو گروه فتنه‌گر را فراهم کرده‌اند. آنچه که تأمل جدی در این باره را دوچندان می‌کند، این است که به گفته بخشایش، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، این هیئت که دو روز پیش با نسرین ستوده و جعفر پناهی، از فعالان و محکومان فتنه 88 دیدار کردند، پیش‌تر نیز قرار بود به ایران سفر داشته باشد؛ اما به دلیل پذیرفته نشدن شرط آن‌ها برای دیدار با این دو نفر، این سفر منتفی شده بود، ولی این شرط برای سفر اخیر پذیرفته شد و سفر و دیدار با  این دو نفر انجام شد. حال مردم مشتاق و نگران، منتظرند تا از زبان مسئولان بشنوند بر اساس چه اتفاق ویژه و تحول‌آفرینی، این مجوز بدون توجیه صادر شده است؟!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.