شنبه 16 آبان 1394 | 18:21
دل نوشته واصله از پیشکسوت بسیجی برادر سید احمد رشیدی فر که به مناسبت فرار رسیدن 13 آبان سال 94 مطالب خود را برای استفاده یاران قدیمی خود به سایت پیشکسوتان ارسال نموده است.
دل نوشته واصله از پیشکسوت بسیجی برادر سید احمد رشیدی فر که به مناسبت فرار رسیدن 13 آبان سال 94 مطالب خود را برای استفاده یاران قدیمی خود به سایت پیشکسوتان ارسال نموده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

(( ولن ترضی عنک الیهود و لا النصاری حتّی تتبّع ملتّهم))  بقره  120

 

امسال به سیزده آبان در حالی وارد می شویم که بیش از سه و نیم دهه از تسخیر لانۀ جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مؤمن و انقلابی می گذرد. دانشجویانی که بهنگام اقدام نمودند و دشمن را به استیصال کشاندند و آمریکا راهی جز اعلام قطع رابطه کامل و یک طرفه با ایران اسلامی برای خود نیافت. خمینی کبیر(رض) قطع رابطه با آمریکا را به فال نیک گرفت و فرمودند: " ما رابطه با آمریکا را می خواهیم چه کنیم. رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است." کلام امام موجب گردید تا مبارزان راستین راه خود را بیابند و استکبار به سرکردگی آمریکا را دشمن حقیقی و همیشگی امت اسلامی بدانند ، چرا که طبع گرگ درنده خوئی و تجاوزگری است و این طبع غیرقابل تغییر می باشد. از آن سال تا به کنون هر روزه شاهد جنایات آمریکا در سرتاسر عالم و بطور خاص علیه امت اسلامی می باشیم. با این همه جنایت و خیانت چه شده است که امروز برخی از دوستان خواهان برقراری رابطه با آمریکا و اذنابش می باشند و بانگ تعطیلی شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهند؟!

آیا واقعاَ جنایات آمریکا را فراموش و از یاد برده ایم؟! مگر همین ها نبودند که در چند سال اخیر فتنه ها برپا کردند و فتنه انگیزان را آنچنان حمایت نمودند که آنها به خود جرئت دادند به جمیع مقدسات اهانت نمایند و حرمت عاشورا را هم شکستند؟!!

مگر همین ها نبودند که در چند سال اخیر اقدام به ترور ناجوانمردانه بهترین فرزندان این ملت (دانشمندان هسته ای) نمودند و ملتی را داغدار فرزندانش نمودند؟!!

مگر همین ها نبودند که در موضوع هسته ای خواهان مذاکره مستقیم با ایران شدند و هنگامی که برخرمراد (مذاکرات) سوار شدند همه چیز را نعل وارونه زدند و هنوز مرکّب توافق اولیه شان خشک نشده ، شروع به گزافه گویی هایی سخیف تراز گذشته نمودند؟!!

مگر همین ها نبودند که پس از آن همه قول و قرار ها در مذاکرات اخیر بازهم لاف تحریم های آنچنانی و روی میز بودن گزینۀ نظامی می زنند؟!!

برادران چه شده است ما را ؟!! نکند خدای ناکرده از مبارزه خسته شده ایم و یا دنیا طلبی و عافیت خواهی ما را از پای در آورده است؟! آیا واقعآً باورمان شده است که آمریکا از درّنده خویی و گرگ صفتی خود دست برداشته و آدم شده است؟!! نکند از سربازی ولّی خدا( امام خامنه ایی) خسته شده ایم؟!!

خدایا اینچنین مباد که ما لحظه ای دست از دامان ولایت برداریم و مبارزه را ترک نمائیم .

برادران عزیز: خدا راه را برای ما اعلام کرده است و صراحتاٌ می فرماید: (( و لن ترضی عنک الیهود و لا النصاری حتّی تتبّع ملتهم)) و چه زیبا خمینی کبیر (رض) این آیه قرآن را تبیین نموده و فرمودند:" نکته مهمی که همه باید به آن توجه کنیم و آن را اصل و اساس سیاست خود با بیگانگان قرار دهیم این است که دشمنان ما و جهانخواران تا کی و تا کجا ما را تحمل می کنند و تا چه مرزی استقلال و آزادی ما را قبول دارند. به یقین آنان مرزی جز عدول از همه هویتها و ارزشهای معنوی و الهی مان نمی شناسند. به گفته قرآن کریم ، هرگز دست از مقاتله و ستیز با شما برنمی دارند مگر اینکه شما را از دینتان برگردانند. ما چه بخواهیم و نخواهیم صهیونست ها و آمریکا و شوروی در تعقیب ما خواهند بود تا هویت دینی و شرافت مکتبی مان را لکه دار نمایند." 1

برادران عزیز: به آنانی که خود را پیرو خمینی (رض) می دانند و سبب دشمنی آمریکا با نظام اسلامی را سوء مدیریت و بی تجربگی و عملکردهای نا صواب جمهوری اسلامی می دانند باید این جمله به یاد ماندنی آن امام عظیم الشأن را به یاد آوریم که فرمودند:"...این یک نمونه است که خدا می خواست پس از انتشار کتاب کفر آمیز (( آیات شیطانی)) در این زمان اتفاق بیفتد و دنیای تفرّعن و استکبار و بربریت چهره واقعی خود را در دشمنی دیرینه اش با اسلام بر ملا سازد تا از ساده اندیشی به در آییم و همه چیز را به حساب اشتباه و سوء مدیریت و بی تجربگی نگذاریم و با تمام وجود درک کنیم که مسئله اشتباه ما نیست ، بلکه تعمّد جهانخوران به نابودی اسلام و مسلمین است والاّ مسئله فردی سلمان رشدی آنقدر برایشان مهم نیست که همه صهیونیست ها و استکبار پشت سر او قرار بگیرند."2

برادران عزیز: باورمان باشد که آمریکا به کمتر از بردگی ما به چیزی راضی نخواهد شد و به آنانی که این باور را ندارند کلام آن امام سفر کرده را باید به یادشان آورد که فرمودند: " من قبلا گفته ام همه توطئه های جهانخواران علیه ما از جنگ تحمیلی گرفته تا حصر اقتصادی و غیره برای این بوده است که نگوئیم اسلام جوابگوی جامعه است و حتما در مسائل و اقدامات خود از آنان اجازه بگیریم."3

و این کلام امام( ضدیت استکبار با اسلام ناب و نظام اسلامی) را چه زیبا مقام معظم رهبری در نامه اخیرشان خطاب به ریاست جمهوری اسلامی تبیین نمودند آنجا که فرمودند: صاحب نظران سیاسی عالم و افکار عمومی بسیاری از ملت ها به وضوح تشخیص می دهند که عامل این خصومت تمام نشدنی ، ماهیت و هویت جمهوری اسلامی ایران است که برخاسته از انقلاب اسلامی است. ایستادگی بر مواضع بر حق اسلامی در مخالفت با نظام سلطه و استکبار ، ایستادگی در برابر زیاده طلبی و دست اندازی به ملت های ضعیف ، افشای حمایت آمریکا از دیکتاتوری های قرون وسطائی و سرکوب ملت های مستقل ، دفاع بی وقفه از ملت فلسطین و گروههای مقاومت میهنی ، فریاد منطقی و دنیا پسند برسر رژیم غاصب صهیونیست قلم های عمده ایی را تشکیل می دهند که دشمنی رژیم ایالات متحده آمریکا را بر ضد جمهوری اسلامی ، برای آنان اجتناب ناپذیر کرده است"4

با عنایت به مطالب فوق:

ما پیشکسوتان جهاد وشهادت بر خود لازم می دانیم تا با صدای رسا یکبار دیگر بیزاری و بی اعتمادی همه جانبۀ خود را از آمریکا و اذنابش به دنیا اعلام نمائیم. و به مسئولان محترم کشور با همۀ اعتمادی که به آنها داریم اعلام نمائیم که اگرچه بعضاَ این قبیل مذاکرات ضرورت و لازم است اما از کینۀ دیرینۀ دشمن مبنی بر نابودی انقلاب اسلامی غافل نباشید و بدانید که دشمن جز با جدا نمودن شما از مسیر ولایت و رهبری از شما راضی نخواهد شد.

در خاتمه برخود واجب می دانیم تا از اینطریق یک بار دیگر اعلام نمائیم:

رهبرا ما پیشکسوتان جهاد و شهادت با شما تجدید پیمان می نمائیم که تا واپسین نفس و آخرین قطره خون پای در رکاب و گوش به فرمان شما می باشیم تا در کدامین جبهه امر به بذل جان و تن نمائید و به مسئولان محترم کشور یادآور نمائیم که خیل عظیم پیشکسوتان بسیجی آماده اند تا برای رفع هر معضل در هر نقطه کشور توان و تجربه خو را بذل نمایند و به فضل الهی گامی دیگر در جهت مأیوس نمودن دشمن و جلب رضایت رهبری برداشته باشیم.

به امید پیروزی اسلام بر کفر جهانی

پاینده باد مقام معظم فرماندهی کل قوا

 

پی نوشت :

1-درسهایی از پنج پیام تاریخی امام ص 149 (پیام قطع نامه جنگ تحمیلی)

2-همان منبع ص 39 (منشور روحانیت)

3-همان منبع ص 37 (منشور روحانیت )

4- پیام مقام معظم رهبری خطاب به ریاست محترم جمهوری 29/7/94

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.