یکشنبه 15 اسفند 1395 | 07:47
باش تا صبح دولتت بدمد!
باش تا صبح دولتت بدمد!

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" برادر بسیجی رسول محمدی یادداشتی تحت عنوان " باش تا صبح دولتت بدمد! " را ارسال کرده که متن آن به شرح ذیل است:

  اخیرا آقای محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان ، نامه ای با عنوان و خطاب به ترامپ رئیس جمهور  آمریکا نوشته است . در این رابطه نکات ذیل قابل ذکر است که اینجانب به عنوان یک دلسوز و دوستدار ایشان که دو بار هم به وی رای داده ام و هنوز هم ایشان را انسانی مومن به انقلاب و ارزش های اصیل اسلامی می دانم ، نکات مذکور را به ایشان عرض می نمایم:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد ، برادرم

1-     نخستین مطلب این است که نوشتن نامه از سوی شما به آقای ترامپ را باید در قالب چه عنوان و در چه توجیه کاری قرار داد؟ اینکه جنابعالی زمانی ریاست جمهوری اسلامی ایران را به عهده داشتید ، قطعا نمی تواند بیانگر و توجیه گر و موجد شخصیت حقوقی شما برای نوشتن نامه به یک مقام رسمی دیگر در دنیا از جمله به رئیس جمهور آمریکا باشد .چرا که قانون اساسی ما اختیارات ریاست جمهوری را فقط برای مدت بقای آن مسئولیت قرار داده است و پس از آن دیگر رئیس جمهور فاقد آن اختیارات و حتی عناوین مربوط به آن است . لذا بدیهی است که از جایگاه ریاست جمهوری سابق نمی توانید نامه نگاری کنید . البته پیداست که خود شما هم به این امر اذعان دارید . چون که نامه را به عنوان رئیس جمهور سابق ایران امضا نکرده اید . پس باید دید آیا شما به عنوان مسئولیت های حقوقی و سیاسی که اینک دارید ، نامه را نوشته اید ؟ مثلا به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و یا استاد دانشگاه و امثالهم . اما می بینیم که در محتوای نامه و در عنوان ذکر شده برای خودتان در پایان نامه ، این نیز نیست . هر چند که اگر هم می بود ، آن عذری بدتر از گناه می شد . چرا که اگر بر فرض ، به عنوان عضوی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام خواسته باشید چنین نامه ای ارسال کنید ، بلافاصله این امر به ذهن هر کس تبادر می کند که از بین همه افراد اعضای آن مجمع ، چرا باید شما این کار رابکنید؟! و بر همین قیاس و به طریق اولی سایر مسئولیت های اجتماعی و یا سیاسی احتمالی جنابعالی از جمله استادی دانشگاه و غیره .

پس هیچ یک از اینها نیز توجیه گر عنوان حقوقی تان برای نگارش و ارسال نامه به رئیس جمهور کشور خصم بیگانه نیست.

تنها این باقی می ماند که شما بگویید : « من از موضع یک فرد حقیقی و شخصی و یک ایرانی صرف نامه نوشته ام »[1] در آن صورت نیز به حکم عقل این عمل درخور پذیرش نخواهد بود . چرا که از هشتاد میلیون ایرانی هر یک می توانست خود را صالح به این کار بداند که لوث بودن چنین کاری نیز آشکار است . افزون بر اینها عنوانی که در پایان نامه آمده است ، حضرت عالی را را از تعذر به این عذر مانع می شود .برای اینکه در آخر نامه خود را نه یک شهروند عادی و معمولی ایرانی بلکه « خادم ملت ایران »[2] معرفی کرده اید. عنوانی که خود جای ابهام و تأمل بسیار دارد. چون چنین عنوانی در پست های سازمانی نظام سیاسی ایران تعریف نشده است و هرگز هم کسی چنین حکمی به جنابعالی نداده است .

لذا نفس این اقدام و این عمل نامه نگاری با هیچ عنوان حقوقی و اداری و سازمانی و رسمی چه در قوانین داخلی و یا بین المللی سازگاری ندارد . خود این بی سمتی برای چنین کاری صحت انجام اصل این کار را از بین می برد ، و هیچ کس نمی تواند این ایراد اساسی را از بین ببرد .

2-     دیگر مطالب حائز اهمیت اینکه، در جهان امروز دنیای کفر به سرکردگی آمریکا در مقابل نظام حق و الهی ما و باورها و ارزش های اصبل اسلامی ایستاده است و به روشنی بر همگان معلوم است که ائمه الکفر امروز شیطان بزرگ آمریکاست. جبهه حق و عدالت خواهی نیز به پرچمداری جمهوری اسلامی ایران به رهبری و زعامت حضرت امام خامنه ای در حرکت و جریان است.

در چنین اوضاعی آیا هر کس از جبهه ی خودی شرعا و قانونا حق دارد که مستقیما با رهبر کفر جهانی  وارد مراوده و مکاتبه مستقیم شود ؟!آیا نباید از رهبری معظم جبهه حق کسب تکلیف و استیذان کند ؟!

بدیهی است که باید هر حرکتی و هر نوع ارتباطی با دشمن غدار بزرگ با اجازه فرماندهی کل جبهه ی عدالت باشد . و این امر مهم از سوی جنابعالی مغفول مانده است و این خطای بزرگی است که بدون اذن امام خود چنین کاری کرده ای.

3-     از موضوع بالا گذشته با توجه به محتویات و حتی شکل نامه نیز آدمی نمی تواند از بیان برخی ایراد های اساسی موجود در شکل و محتوای نامه تان خودداری کند . که برخی از آنها به این قرار است :

الف : جنابعالی پس از بیان یک کلیات و مقدماتی سپس بخشی را با عنوان مقدمه ! آغاز کرده اید . در آنجا بیان می کنید که « این نامه از یک انسان به یک انسان دیگر است که از موضع انسانی و علاقمندی و دلسوزی به مردم امریکا ، نوشته می شود »

به همین دو جمله ایراد های اساسی و اصلی وارد است که عمده آن به این شرح است : درست است که همانطور که در بند یک گفتیم شما الان فاقد عنوان و سمت و اختیارات ریاست جمهوری اسلامی ایران هستید ، اما واقعیت این است که تا همین پریروز رئیس جمهور نظام مقدس الهی اسلامی کشوری بودید که نماد اسلامیت اصیل و پرچم دار حفظ خون شهید و شهدا و ازجمله سید و بزرگ شهدا حضرت ابا عبدا....الحسین (ع) است . جمهوری اسلامی ایران یعنی نظامی الهی که در دنیای کفر الحاد و استکبار زده سر بر آورده و می رود که تحت تعالیم ائمه هدی و معصومین زمینه ساز ظهور بقیه ا... الاعظم (عج) باشد .

حال چگونه می شود رئیس سابق چنین جمهوری از موضع برابر و فقط در حد یک انسان ! به یک عنصری که نماد فساد اخلاقی ، جنسی و بی عفتی و تجاوز گری و استکبار است ، سخن بگوید. آن کسی که شما او را در مقام برابر با خود و به عنوان یک انسان مخاطب قرار می دهی، داری رفتار و منش و شخصیت آنچنان مبتذل و ناشایست است که غیر از آن همه ناروایی و فساد که از خلوت  او می گویند ، در جلوی دوربین های فیلم برداری جهانی نیز با وجود آن سن بالا حرکاتی وقیحانه داشت و افرادی با ظاهری غیر انسانی در کنار او بودند و اموری انجام می دادند که قلم شرم از بیان آنها دارد ... آیا چنین موجودی در حد شمای مسلمان شیعه آزاده ی مومن معتقد پیرو مکتب امام خمینی (ره) است . امام خمینی (ره) یعنی همان کسی که مقام عظمای ولایت امام خامنه ای درباره ی ایشان فرموده اند : « خمینی کسی است که تا مرز دروازه های عصمت پیش رفت »

برادر احمدی نژاد تو افتخار شاگردی و مقلدی چنین امامی را داری . آنگاه چطور دلت می آید خود را در موضع برابر با نماد فساد و گناه و ظلم و ستم و کفر و جنون و جنایت قرار دهی ؟!

ای شگفتا از خطا های انسانی که عظمت خود را به نسیان برد !

برادر، من و تو ، مفتخر به شیعه بودن و شاگردی مکتب امام باقر (ع) و امام صادق (ع) و جمیع اولیا ا... ایم . پس ساده و بی آلایش بگویمت : برادر، ما مهمیم .قدر خود را بدانیم و گوهر بزرگی خود را با نزدیکی به هر سفله ای نکاهیم .

4-     آقای احمدی نژاد در بخشی از نامه و در همان مقدمه نابجا ، مشخصه ملت ایران را دوهزار و پانصد سال تاریخ و کورش را نماد آن نام برده ای .

این نیز خطای دیگری است که در باره ی آن سخن بسیار و درد دل فراوان است . اما در اینجا به همین بسنده کنیم که یادآور شویم کشور سربلند ایران ، بیش از ده هزار سال[3] تاریخ تمدن مدون داشته و دارد که اتفاقا در تواریخ و اسناد معتبر آن، کمترین سهم آن کورش است .پس تاریخ تمدن ایران نه  2500 سال ادعایی شما، بلکه بیش از آن است که این امر در آثار محققان اثبات گردیده است و برای دانستن بیشتر می توانید به آنها رجوع نمائید که برخی از آنها در زیرنویس می آید [4].کورش را یهودیان صهیونیسم برای مطرح کردن خود بزرگ کرده اند و دیگر اینکه اروپاییان برای همپا نشان دادن تمدن ناداشته خود و برابر کردن قدمت تمدن ما با یونان عدد 2500 را درآوردند . بنابراین نام بردن عدد 2500 ساله و نیز کورش به عنوان نماد های تاریخ و بزرگی ملت و کشور ما اشتباه محض است . کورش نه تنها نماد ملت و کشور و فرهنگ ما نیست که باید گفت او به عنوان فردی متجاوز به سایر ملل که در راه این تجاوزها مرتکب قتل های بسیار و جنایات بیشمار شده است و صدها هزار انسان را به بردگی گرفته و ظلم های فراوانی به همگان روا داشته است ، نماد یک انسان جنایت کار در حد و اندازه ی همین دونالد ترامپ ها و سران رژیم کودک کش امروز اسرائیل بوده است . باید دانست کورش را سلطنت طلبان فراماسونر و افراد و کسان خائنی به این ملک و ملت مثل پهلوی های ملعون و تقی زاده های ملحد و پان ایرانیست های وطن فروش ، بی جهت بزک و بزرگ کرده اند .

اما برادر من ، جناب آقای دکتر احمدی نژاد، جنابعالی را به عنوان یک نیروی ارزشی و حزب الهی به کوروش بت پرست و جنایتکار چه کار ؟!

5-     از دیگر نکات جالب و گویی طنز گونه ی نامه مذکور آن است که از گرگ های عادی به درنده ترین گرگ شکایت برده اید !! در این نامه از دونالد ترامپ خواسته شده که : « منافع عموم مردم مستضعف را بر منافع اقلیت سیری ناپذیر سردمداران ثروت و قدرت ترجیح دهد »[5]. حاشا و کلّا . باش تا صبح دولتت بدمد ! براستی آدم می ماند که این متن بطور جدی به ترامپ گفته شده است و یا قصد استهزا و لطیفه در میان بوده است . ترامپ به عنوان کسی که خود با افتخار اعلام می کند میزان دارایی اش بیش از ده میلیارد دلار است و همه ی کارشناسان مبلغ واقعی سرمایه او را بیش از این هم می دانند و چنین کلان سرمایه داری امروز در جایگاه صاحب قدرت امریکا ایستاده است ، از او میخواهی که در مقابل چنگال اقلیت سیری ناپذیر صاحبان ثروت و قدرت از مستضعفین حمایت کنند ؟! زهی خیال باطل .

این درخواست شما از نماد قدرت و سرمایه مثل دیگر درخواستتان از او برای کمک به ریشه کن کردن تروریسم، از حامی اصلی صیهونیسم و تروریسم و دارای بهترین روابط شخصی و سیاسی با صیهونیستها، بسیار بی معنا، ساده لوحانه و غفلت و نادیده گرفتن مواضع صریح این نماد شیطان بزرگ در حمایت و پشتیبانی راهبردی از غده سرطانی اسرائیل غاصب است .

6-     نکته پایانی آنکه با توجه به جمیع جهات قضیه که تنها در اینجا به بخشی از آنها اشاره شد ، وزانت داشتن عنوان ریاست سابق جمهوری اسلامی ایران و حتی حفظ وقار و متانت شخصی خود شما حکم می کند که دست به چنین اعمالی نزنید . متاسفیم که بگوییم کمترین ضرر این کار برای جنابعالی دامن زدن به شائبه و شایعه ی تلاش برای مطرح کردن خود و جلب توجه و نیز خدای ناکرده جلب حمایت و دوستی سران استکبار برای خود می باشد .

 

 

                                      بسیجی پیشکسوت رسول محمدی

 

 

 

[1]- مقدمه نامه ی آقای احمدی نژاد

 

[2]امضای پایانی نامه

[3]کافیست نیم نگاهی به آثار باستانی موجود در ایران ازجمله تپه های هفت هزار ساله ی سیلک کاشان و شهر سوخته سیستان ، تمدن عیلام و شوش کهن و ....داشته باشید. حتی در همین تهران خودمان در زیر تپه های قیطریه و نیز در شهر ری آثار تمدن چند هزار ساله یافت شده است.

[4]کتاب نگاهی نو به شاهنامه نوشته ی محمد رسولی ، تاریخ ده هزار ساله ایران نوشته ی عبدالعظیم رضایی ، تاریخ تمدن ایران کهن نوشته ی دکتر طالع.

[5]بند 9 نامه ی آقای احمدی نژاد به ترامپ

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.