دوشنبه 9 مرداد 1391 | 07:43
سخنان امام خمینی (ره) خطاب به فرمانده سپاه پس از پذیرفتن قطعنامه598
متن سخن امام خمینی رحمة الله علیه خطاب به فرمانده سپاه (لزوم هوشيارى رزمندگان و حضور در جبهه ها) پس از پذیرفتن قطع نامه ۵۹۸

متن سخن امام خمینی رحمة الله علیه خطاب به فرمانده سپاه (لزوم هوشيارى رزمندگان و حضور در جبهه ها) پس از پذیرفتن قطع نامه ۵۹۸ توسط ایران

تاریخ صبح 31 تير 1367

بسم اللَّه الرحمن الرحيم.
مسائل سياسى مربوط به جنگ را وزارت خارجه به عهده دارد، ولى مسائل جبهه ها را بايد نيروهاى نظامى و انتظامى و مردمى زير نظر ستاد فرماندهى كل قوا به عهده بگيرند .
همان‏طور كه قبلًا گفتيم ما با مردم خود با صداقت صحبت مى‏كنيم. ما در چهارچوب قطعنامه 598 به صلحى پايدار فكر مى‏كنيم و اين به هيچ وجه تاكتيك نيست، ولى سلحشوران ارتش اسلام بايد خود را آماده كنند كه اگر دشمن دست به حملاتى زد، جواب مناسبى به آن بدهند .
فرزندان انقلابى‏ام، توجه كنيد كه امروز روز حضور گسترده در جبهه‏ هاست. فكر نكنيد كه ديگر جنگ تمام شده است. خود را مسلح به سلاح ايمان و جهاد كنيد. بر دشمن غدار رحم جايز نيست. و اينها تمام حرفهايشان يك فريب است. ما خواستيم به دنيا ثابت كنيم كه صدام معتقد به مجامع بين المللى نيست. و ما تا قبول قطعنامه از سوى عراق جواب دشمنان اسلام را در جبهه‏ ها خواهيم داد .

صحيفه امام، ج‏21، ص: 101

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.