سه شنبه 16 آبان 1391 | 19:13
احمدی نژاد: ملت ایران بر همه موانع غلبه خواهد کرد
احمدی نژاد: ملت ایران بر همه موانع غلبه خواهد کرد

پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت

 

 

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی  " بسیج پیشکسوتان 

محمود احمدی نژاد روز یکشنبه همزمان با 25 ذی الحجه ˈروز خانواده و تکریم بازنشستگانˈ در آیین تجلیل از بازنشستگان نمونه کشوری افزود: ملت ایران همیشه با اراده موانع را پشت سر گذاشته است.
وی اظهار داشت: هر کسی از هر دسته و باند و تحت هرعنوان و بهانه ای که در مسیر پیشرفت مسیر ایران بایستد، این ملت به لطف خدا او را زیر پای خود له و با عبور از آن، قله ها را فتح خواهد کرد.
احمدی نژاد با یادآوری جنایات صدام در دوران 8 سال جنگ تحمیلی،گفت: امروز صدام به تاریخ پیوسته و ملت ایران با اراده و پایدار ایستاده است.

** ملت ایران همه تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند
رییس قوه مجریه با بیان این که اکنون دو مشکل کوچک وجود دارد، گفت: یکی از این مشکلات فشار خارجی و موقتی است که انشاء الله با موفقیت ، آن را پشت سر خواهیم گذاشت.
احمدی نژاد با بیان این که دشمنان ،ملت ایران را با هفت هزار سال قدمت تاریخی نمی شناسند، ادامه داد: ملت ایران به لطف خدا و به سرعت همه تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند.

** مشکل به برخی افراد و نگاه ها بر می گردد
رییس جمهوری با اشاره به اینکه مشکل بعدی که مقداری از حالت موقتی خارج شده به برخی افراد و نگاه ها بازمی گردد، اضافه کرد: به محض این که دولت تصمیم می گیرد پولی را در جیب مردم قرار دهد سر و صداها بلند می شود و 80 نقطه برای جلوگیری از کار دولت بسیج می شوند.
وی با بیان این که آنها می گویند اقتصاد را به هم می ریزید، ادامه داد: در مقابل کار دولت مانع به وجود می آورند.
احمدی نژاد با یادآوری این نکته که ثروت و خاک ایران متعلق به این ملت است، تصریح کرد: دولت، مجلس و قوه قضاییه نوکر مردم هستند.
رییس قوه مجریه با اشاره به وجود معوقات بانکی افزود: برخی وام های کلان گرفته و آنها را بازپس نمی دهند و ما طی چهار سال پیگیر این موضوع بوده ایم.
رییس جمهوری با بیان این که 80 درصد وام های بانکی توسط کمتر از 10 تا 12 درصد فعال اقتصادی اخذ شده است، افزود: زمانی که می گوییم این وام ها باید به بانک بازگردانده شود برخی می گویند که شما اقتصاد کشور را به هم می ریزید.
وی گفت: دولت هر راهی را که می خواهد برود برخی بر آن مسیر قفل می زنند.
رییس قوه مجریه ادامه داد: اگر 20 درصد از 80 درصد وام هایی که دریافت شده به بانک ها بازپس داده شود همه مشکلات حل خواهد شد.
احمدی نژاد خطاب به حاضران آیین تجلیل از بازنشستگان نمونه کشوری گفت: این مطالب را از زبان شما بیان کردم که امیدوارم بشنوند و همراهی کنند.
وی با بیان این که هنگام فشار دشمن وظیفه حکومت حمایت و تامین مردم است، تصریح کرد: اگر مردم تامین باشند همه امپراطوری ها و دزدهای تاریخ هم نمی توانند لطمه ای به کشور وارد کنند.
احمدی نژاد ، ایران را کشوری بزرگ، ثروتمند و دارای اقتصادی رو به رشد دانست و اظهار داشت: ˈبه خاطر چاله کنی دشمن در دست انداز افتاده ایم که باید از یکدیگر حمایت و پشتیبانی کنیم.ˈ
رییس جمهوری با اشاره به اهمیت استحکام خانواده گفت: اگر خانواده مستحکم نباشد در آن جنایتکار تربیت می شود.
وی ادامه داد: این که در جوامعی برخی حاضرند به قیمت زجر و فقر دیگران جیب خود را پر کنند به دلیل خالی بودن دلشان از محبت به دیگران است.
وی خانواده را پایه و اساس هر جامعه دانست و اظهار داشت: حفظ و تقویت خانواده اهمیت بسیاری دارد.
رییس جمهوری با تاکید بر این که حفظ خانواده به معنای حفظ و صیانت از یک جامعه است ادامه داد: بسیاری از نابسامانی های جامعه ناشی از ضعف بنیان خانواده است.
رییس جمهوری در این آیین از هفت بازنشسته نمونه کشوری تجلیل کرد.

انتهای خبر/

بسیج نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.