پنجشنبه 16 آذر 1391 | 21:17
فعاليت‌هاي فرهنگي بسيج، جوانان را بيمه مي‌كند
فعاليت‌هاي فرهنگي بسيج، جوانان را بيمه مي‌كند

 

پایگاه اطلاع رسانی "بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت " فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي در جمع بسيجيان بوشهري گفت: فعاليت هاي فرهنگي بسيج، جوانان را بيمه مي‌كند.

به نقل از پايگاه اينترنتي بسيج؛ امير سرلشكر عطاءالله صالحي در جمع بسيجيان مقاومت شهيد حرآبادي حوزه قدس سپاه شهرستان بوشهر اظهار داشت: فعاليت‌ها و برنامه‌هاي فرهنگي بسيج در پايگاه‌هاي مقاومت نظام و جوانان را در مقابل تهاجمات فرهنگي دشمن بيمه مي‌كند.

وي اضافه كرد: جاي تحسين و تشكر دارد كه بسيجيان مومن و دلير ايران اسلامي آنچه مقتدايشان مقام معظم رهبري(مدظله) در عرصه‌هاي مختلف از آنها مي‌خواهند را با جان و دل انجام مي‌دهند.

فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ادامه داد: روحيه بالا، پويا و سرزنده بسيجيان در عرصه‌هاي مختلف باعث شده تا دوستان از آنها الگو گرفته و دشمنان جرات تجاوز به مرزهاي ايران اسلامي را حتي در فكر خود نيز پرورش ندهند.

سرلشكر صالحي با بيان اينكه افتخارم اين است كه بسيجي هستم، خاطرنشان كرد: حضور در جمع بسيجيان براي هر مسئولي افتخار بوده و باعث روحيه مضاعف براي ادامه خدمت است.

وي در پايان با ابراز اميدواري نسبت فعاليت هر چه بهتر بسيجيان در پايگاه‌هاي مقاومت بسيج، تصريح كرد: فعاليت گسترده و مستمر بسيجيان در پايگاه‌هاي مقاومت و انجام فعاليت‌هاي فرهنگي دشمنان را در مقابله با نظام را نااميد كرده است.

انتهاي پيام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.