جمعه 20 بهمن 1391 | 15:15
کلیه اعضای 1+5 به غیر از آمریکا نخودی هستند/تلاش غرب و صهیونیست ها علیه انتخابات ایران
کلیه اعضای 1+5 به غیر از آمریکا نخودی هستند/تلاش غرب و صهیونیست ها علیه انتخابات ایران

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در نشست مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور که با موضوع انتخابات ریاست جمهوری آتی در لانه جاسوسی برگزار شد گفت: مردم وفادار، صبور و با بصیرت ایران در مسیر حق به میدان آمده و سختی‌ها را تحمل و تا به امروز سرافرازانه ایستاده و در پیچیده‌ترین شرایط حقیقت را گم نکرده‌اند، بنابراین باید از فرصت تاریخی که در خدمت کردن به مردم برای ما پیش آمده خداوند را شاکر باشیم.

وی افزود: باید برای آزادی همه انسان‌ها از زیر استبداد و استکبار بکوشیم اما مردم در 22 بهمن نشان دادند که سر سوزنی از راه امام عقب ننشسته و کوچکترین انحرافی از مسیر ولایت ندارند و مانند برخی انقلاب‌ها که بعد از یک نسل مسیرشان عوض می‌شود، نشده‌اند.

سردار نقدی تاکید کرد: اگر یکسری کج‌فهم تحلیل می‌کنند که انقلاب از مسیر بیرون رفته و از ولایت انتظار دارند که آنرا به مسیر اصلی بازگرداند بیانگر این مسئله است که این موضوع حداکثر فهم آنها است چرا که تمام ارزش‌های اساسی امام پایدار بوده و برخلاف کسانی که منافع شخصی خود را بر منافع ملی ترجیح می‌دهند مسیر در حال پیموده شدن است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: ما ارزش اسلام ناب و مردم را داریم که این همان چیزی است که امام نهاده اما سناریوهای دشمن برای به زانو درآوردن مردم این است که مردم را در برابر انقلاب قرار دهند، اما باید گفت که تا به امروز به نتیجه نرسیده‌اند چرا که تحمل مردم فراتر از تصور دشمن است.

وی در ادامه بیان داشت:‌ دشمن فکر می‌کرد اگر فشارهای اقتصادی گرانی و تورم از یک مرز عبور کند مردم در برابر نظام قرار می‌گیرند چرا که می‌گفتند این اتفاق در دولت سازندگی زمانی که مسائل اقتصادی پیش‌ آمد و در بعضی از شهرهای مهم به وقوع پیوست اما تحلیل دشمن درست نبود چرا که در آن موقع اگر این اتفاق افتاد مردم درست یا نادرست فکر می‌کردند که عده‌ای سهم آنها را غارت کرده و نمی‌دهند که این ناراحتی‌ها موجب آن عکس‌العمل‌ها شد.

رئیس سازمان بسیج مستعضفین بیان داشت:‌ تمام اعضا و جوارح آمریکا علیه ایران شرارت می‌کنند و فقط زبانش می‌گوید مذاکره اما باید گفت با این شرایط چگونه می‌توان مذاکره کرد و حرف آنها را باور کرد.

نقدی با بیان اینکه نمی‌دانیم دم خروس یا قسم حضرت عباس را باور کنیم اظهار داشت: امام فرمودند «مذاکره با آمریکا زمانی انجام می‌شود که آمریکا آدم شود» یعنی به فلسطین و لبنان تعرض نکنند و از خلیج فارس برود و از اسرائیل هم حمایت نکند.

وی در ادامه تصریح کرد: چند سال است که 1+5 مذاکره می‌کنیم در 10 سال مذاکره با آنها هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده و امروز مذاکره با آمریکا چگونه می‌تواند نتیجه دهد مگر 1+5 کیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌ تمام صورت مسئله‌ای که 1+5 برای ایران گذاشته فقط آمریکا در آن پایه‌گذار بوده چرا که هیچکدام از اعضای این گروه با ایران مسئله اتمی نداشته لذا باید گفت؛‌ کل 1+5 به  غیر از آمریکا نخودی هستند.

سردار نقدی اظهار داشت: غرب به دنبال مسموم کردن ارزش‌ها در فضای انتخاباتی است و به دنبال شبهه افکنی نسبت به ولایت و نیروهای ارزشی انقلاب مثل سپاه، بسیج، جانبازان و شهدا هستند.

وی ادامه داد: جریان ارزشی در دوره نزدیک شدن به انتخابات باید از انزوا و زیر سوال رفتن و ایجاد شایعات بر علیه آن خارج شود چرا که غربیان به دنبال جریان باطل، نفاق و سازش نیروهای خود فروخته با غرب هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در سال 88 شخصی که خود فتنه‌گر بود الان حرف از اعتدال می زند اظهار داشت: فتنه‌گران به عاشورا رحم نکردند اما الان چه شده افراطی‌ترین فرد حرف از اعتدال می‌زند فردی که نمی‌گذارد اطرافیان متهمش محاکمه شوند اما به راحتی حرف از عدالت می‌زند.

سردار نقدی افزود: بزرگترین طنز تاریخ این است که آمریکا حرف از دموکراسی و حقوق بشر می‌زند چرا که در طول تاریخ از دیکتاتورها حمایت می‌کرده و اکنون حرف از دموکراسی می‌زند.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها با فضاسازی به دنبال جلوه دادن فضای تهدید شدید انتخابات هستند گفت: ما باید توطئه‌های صهیونیست‌‌ها را خنثی کنیم و این رسالت ما است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: بعضی افراد با الفاظ نادرست برای غرب دستاویز درست می‌کنند لذا وحدت در کشور بسیار مهم است چرا که غرب با انتخابات به دنبال تفرقه بین مردم است و یک عده قرمز و یک عده آبی شروع به کشتی‌ گرفتن با یکدیگر بکنند.

سردار نقدی با بیان اینکه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با سبک اسلامی باعث می‌شود شیرینی‌اش در ذائقه مردم بماند اظهار داشت: شهید رجایی و امام خامنه‌ای کاملا اسلامی رئیس جمهور شدند و هرگز خود را برای رسیدن به این مقام به این در و آن در نزدند و به آنها تکلیف شد بیایند و اصلا حرص قدرت و گرفتن صندلی ریاست را نداشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجربه سال 88 از فتنه برای ما بس است و انتخابات باید در فضای آرام برگزار شود.

انتهای پیام/

باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.