دوشنبه 7 اسفند 1391 | 09:50
مصلحی: برنامه‌های جریان فتنه برای انتخابات ریاست جمهوری۹۲
مصلحی: برنامه‌های جریان فتنه برای انتخابات ریاست جمهوری۹۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"حجت‌الاسلام مصلحی به تحرکات جریان فتنه اشاره کرد و گفت: این جریان با پشتوانه مالی داخلی و خارجی خود را مجهز کرده و می‌خواهد برای انتخابات برنامه‌هایی داشته باشد.

حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در همایش شورای دستگاه‌های نظارتی مرکز و استان‌های کشور با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: نکته مهم و قابل توجه این است که در انتخابات آتی باید به گفتمان امام و رهبری توجه داشت.

وی تصریح کرد: این گفتمان باید شعار همه دستگاه‌ها به خصوص دستگاه‌های نظارتی قرار گیرد و نکته مهم این است که این گفتمان در دوره‌های اخیر موفقیت‌های خوبی داشته است.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: این گفتمان در دولت نهم و دهم موفقیت چشمگیری داشت و بر همین اصل این دو دولت بنا گذاشته شد البته افرادی از ابتدا همراه این گفتمان بودند اما تنها چند قدم با آن جلو آمدند و از همراهی این گفتمان کنار رفتند.

وی تصریح کرد: به طور قطع این گفتمان گفتمان موفقیت‌آمیزی بوده است که باید تلاش کنیم به خاطر سوء تدبیر و بداخلاقی عده‌ای این گفتمان زیر سؤال نرود.

حجت‌الاسلام مصلحی به تحرکات جریان فتنه اشاره کرد و گفت: این جریان با پشتوانه مالی داخلی و خارجی خود را مجهز کرده و می‌خواهد برای انتخابات برنامه‌هایی داشته باشد.

وی به برگزاری همزمان دو انتخابات بزرگ در سال ۹۲اشاره کرد و گفت: بحث نظارت بر شوراها مطلب مهمی است زیرا از نظر اقتصادی و برخی مصوبات این پتانسیل وجود دارد که در آنجا سوء استفاده‌هایی صورت گیرد.

وزیر اطلاعات گفت: شورای دستگاه‌های نظارتی هم باید به عنوان ناظر بر سلامت دستگاه‌ها با وقوع جرایم اینچنینی مقابله کند.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.