پنجشنبه 15 آبان 1393 | 10:53
رژيمي كه آراء مشاركت انتخابات خود را از شرم، پنهان مي كند دم از دموكراسي نزند
رژيمي كه آراء مشاركت انتخابات خود را از شرم، پنهان مي كند دم از دموكراسي نزند

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" ،سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به برگزاري انتخابات اخير كنگره آمريكا گفت: بر خلاف انتخابات ايران كه تمام رسانه هاي غربي براي آن خط و نشان مي­كشند و از ماه ­ها قبل سعي مي­ كنند آمار تعداد صاحبان حق رأي را تا جايي كه مي توانند بالا ببرند تا ميزان مشاركت پايين ارزيابي شود و بعد از انتخابات هم وقتي با ميزان بالاي مشاركت مردم ايران مواجه مي شوند  با دروغ بافي سعي مي كنند آنرا ساختگي اعلام كرده و اين درصد مشاركت بالا را ناشي از آوردن مردم به زور و يا وعده چلوكباب و ... نشان دهند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين بر دروغ پراكني دشمن عليه ملت ايران تأكيد كرد و افزود: اگر درصدي جزئي مشاركت در انتخابات كمتر از انتخابات قبلي باشد، تا ماه ها آنرا نقل رسانه هاي خبري مي كنند و آن را ناشي از وادادگي مردم نسبت به انقلاب قلمداد مي كنند.

وي با اشاره به ميزان بسيار كم مشاركت مردم آمريكا در انتخابات اخير ادامه داد: تمام مقامات و رسانه هاي غربي با گذشت 48 ساعت از انتخابات آمريكا در مورد ميزان مشاركت مردم در انتخابات آمريكا خفقان گرفته اند؛ هيچ مقام رسمي آمريكا حاضر نيست عددي بدهد و هيچ رسانه اي هم نقد نمي كند. نه كسي مي گويد چند نفر حق راي دادن داشتند و نه كسي مي گويد چند نفر شركت كرده اند.

سردار نقدي با تأكيد بر اين كه اين روش ها قبلا هم از سوي مقامات آمريكايي استفاده مي شد، ادامه داد: سالها پيش كه در ناجا بودم، پليس بين الملل آمار و جرائم كشورها را سالانه منتشرمي كرد، در آن آمار آمريكا بالاترين رقم جرم و جنايت را داشت و با فاصله زيادي با ديگر كشورها ركورددار جرائم بود، وقتي ما از اين آمار در تحقيقات استفاده مي كرديم پليس بين الملل،  آمريكا را از فهرست آمار سالانه جرائم حذف مي كرد، بعد هم ديدند خيلي بد شد، كلا انتشار آمار سالانه جرائم را متوقف كردند.

وي ادامه داد: ظاهرا منبعد بايد شاهد حذف آمار مشاركت كشورها هم باشيم، چون مدعي اصلي دموكراسي در جهان كه همه كشورها را بخاطر نبود دموكراسي تخطئه مي كند خودش بحران مشاركت در انتخابات را دارد و كسي حاضر نيست پاي صندوق بيايد.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج  اين نحوه برگزاري انتخابات را براي آمريكا يك شكست بزرگ دانست و افزود: افتضاح رژيم آمريكا زماني بيشتر بر ملا خواهد شد، كه اين رژيم مجبور شود آمار را به تفكيك ايالت ها منتشر كند؛ آن وقت خواهيد ديد كه در بعضي ايالت ها ميزان مشاركت كمتر از 20 در صد است

وي افزود: اين ميزان مشاركت با هزينه 3/67 ميليارد دلاري يعني به عبارت خودمان ده هزار ميليارد تومان، براي ترغيب مردم به راي دادن و تشويق مردم به شركت در انتخابات، بزرگترين افتضاحي است كه يك رژيم ممكن است ببار بياورد، آنهم رژيمي كه مدعي اول دموكراسي در جهان است.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج  رأي مردم را پشتوانه يك نظام دانست و گفت: بعضي رسانه هاي غربي براي توجيه اين وضعيت و پوشاندن اين شكست گفته اند مشاركت در انتخابات نمايندگان سناي آمريكا هميشه پايين بوده است؛ اين هم عذر بدتر از گناه است يعني سالهاي طولاني است كه مجلس سناي امريكا پشتوانه مردمي ندارد.

ايشان به ترفندهاي رسانه اي غربي ها براي توجيه اين شكست بزرگ اشاره كرد و ادامه داد: رسانه هاي غرب زده براي لاپوشاني اين افتضاح بزرگ، سعي مي كنند موضوع راي آوردن جمهوري خواهان را بزرگ كنند و با مخوف جلوه دادن جمهوري خواهان، ملت ها را بترسانند؛ در حالي كه مسئله اين است كه در آمريكا دموكرات و جمهوري خواه هيچ كدام پشتوانه مردمي ندارند و اگر هر خطاي ديگري مرتكب شوند همين 20 درصدي را هم كه از گرمخانه ها و پارك ها با پول سر صندوق راي آورده اند، ديگر حاضر نخواهند بود در انتخابات شركت كنند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به حضور يك رنگين پوست در انتخابات رياست جمهوري آمريكا هدف اين رژيم را اين گونه بيان كرد: رژيم آمريكا با وجود اينكه نژادپرست است، براي حل همين بحران مشاركت، در انتخابات رياست جمهوري مجبور شد براي اولين بار يك سياه پوست را رييس جمهور كند تا رنگين پوستان مظلوم در آمريكا به اين بهانه پاي صندوق كشيده شوند، حالا كه اين برگه هم سوخته است، معلوم نيست براي جلب مشاركت مردم چه كلكي را سوار خواهد كرد؛

وي ادامه داد: شايد راه چاره آنها اين باشد كه يك خانم هنر پيشه يا رقاصه و يا قهرمان بسكتبال يا بيس بال را بياورند تا بخاطر نام و نشان و انگيزه هاي تيمي و .... مردم را پاي صندوق هاي رأي بكشند و يا يك مكزيكي تبار يا ايراني تبار را كانديدا كنند كه مردم را هيجان زده كنند.

سردار نقدي در پايان افزود: آنچه مسلم است مردم آمريكا از رژيم سرمايه داري و ليبرال دموكراسي خسته شده اند؛ مردم آمريكا از زنداني شدن ميان دو حزبي كه سرنوشت آنرا چند نفر ثروتمند از خدا بي خبر تعيين مي كنند خسته شده اند؛ از اينكه بي اختيارند و هر روز در دنيا كشورشان منفورتر مي شود نگران هستند و هر روز خسته و افسرده تر مي شوند.

منبع : basij.ir

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.