شنبه 20 آبان 1391 | 15:58
پدرم تمام زندگی اش را صرف نابودی آمریکا و اسرائیل کرد
پدرم تمام زندگی اش را صرف نابودی آمریکا و اسرائیل کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت  :

دختر شهید حسن تهرانی مقدم در گفتگو با پایگاه 598: پدرم تمام زندگی اش را صرف نابودی آمریکا و اسرائیل کرد / شهید تهرانی مقدم شخصیتی فراملی بود پدرم تمام زندگی و وقتشان را صرف هدف بزرگی مثل نابود کردن ظالم و ابرقدرت ها، بخصوص آمریکا و اسرائیل که طلایه داران ظلم و ستم هستند، کرد. هدف والایی را در زندگی (همانطور که پدرم در زندگی نابودی اسرائیل و ایادی استکبار را بعنوان هدف دنبال می کرد) دنبال کنند. شاید بظاهر پدرم نتوانست به طور کامل به هدفش (که نابودی اسرائیل بود) دست پیدا کند اما کمترین چیزی که از آن می توان برداشت کرد اینست که حداقل اینگونه زندگی کردن را به ما معرفی کرد و آموخت.

شهید حسن تهرانی مقدم؛ که به تعبیری موشک هایش (موشک هایی که ساختشان به همت این شهید بزرگوار و همکارانش در نظام جمهوری اسلامی ایران پایه گذاری شد) هم اکنون با فناوری های بومی ایران اسلامی، به دست توانمند حزب الله لبنان و حماس خاری در چشم اسرائیل است، بزرگ مردی است که در طول مدت حیات خود ناشناخته بود و ملت شریف ایران وی را پس از شهادتش شناخت.
 

پایگاه 598 در آستانه ی سالگرد شهادت شهید حاج حسن تهرانی مقدم که پدر موشکی ایران لقب گرفته است، گفتگویی با زینب تهرانی مقدم دختر این شهید بزرگوار انجام داده است که در ادامه می آید:
    دختر این شهید جلیل القدر با اشاره شاخصه خستگی ناپذیری به عنوان خصوصیت بارز این شهید بزرگوار بیان داشت: پیامی که بنده بعنوان دختر شهید می توانم برای زنان و دختران کشور های اسلامی مثل لبنان، فلسطین و کشور های منطقه که به نحوی درگیر مبارزه با استکبار، صهیونیست و آمریکا هستند داشته باشم، اینست که پدرم تمام زندگی و وقتشان را صرف هدف بزرگی مثل نابود کردن ظالم و ابرقدرت ها، بخصوص آمریکا و اسرائیل که سردمداران ظلم و ستم هستند، کرد. هدف والایی را در زندگی (همانطور که پدرم در زندگی نابودی اسرائیل و ایادی استکبار را بعنوان هدف دنبال می کرد) دنبال کنند.
زینب تهرانی مقدم در تبیین آثار مجاهدت های علمی و فناآوری شهید تهرانی مقدم افزود: بنده احساس می کنم که هدف کار و فعالیت پدرم تنها مختص ایران نبود بلکه عزت اسلام و تشیع، رهایی هر مظلومی از دست ظالمان و ستمکاران بود، برای همین هم کارش محدود به ایران نیست. به همین خاطر هم، کل افراد آزادمرد و جوانمرد را در اقصی نقاط جهان شامل می شود. اتفاقا پیامهایی را که از افراد فراملی دریافت کردیم، بیانگر همین موضوع بود.   فرزند شهید تهرانی مقدم ابراز کرد: بنظر بنده زنان و دختران کشور عزیزمان باید با سرلوحه قرار دادن مقام ولایت و ولی فقیه و گوش فرا دادن به بیانات ایشان، از سنگر حجاب و عفاف حفاظت کنند و ایمان و عمل صالح را در کنار هم داشته تا همیشه موفق باشند.   وی درباره آرزوی پدر خویش مبنی بر نابود کردن رژیم غاصب صهیونیستی افزودند: شاید بظاهر پدرم نتوانست به طور کامل به هدفش (که نابودی اسرائیل بود) دست پیدا کند اما کمترین چیزی که از آن می توان برداشت کرد اینست که حداقل اینگونه زندگی کردن را به ما معرفی کرد و آموخت.

زینب تهرانی مقدم در پایان این گفت گوی کوتاه اصلی ترین شاخصه در مدل و سبک زندگی این شهید بزرگوار را زندگی با هدف بزرگ  دانست و بیان داشت: زندگی با هدفی بزرگ و فعالیت با افراد جوان و مخلص از شاخصه های بزرگ در زندگی پدرم بود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.