شنبه 16 فروردین 1393 | 09:02
حسین فدایی در گفت‌وگو با فارس گفت :
حسین فدایی در گفت‌وگو با فارس گفت :

حسین فدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با قطعنامه اتحادیه اروپا اظهار داشت: خوب است که اروپایی‌ها نگاهی به گذشته خودشان داشته باشند. دوران قرون وسطی دوران سیاهی برای اروپا است.

وی گفت: از دوران سیاه قرون وسطی که بگذریم مشاهده می‌کنیم که اروپایی‌ها جنگ جهانی را به راه انداختند و جنایات زیادی را مرتکب شدند و اگر از این مورد نیز عبور کنیم می‌بینیم در تمام جنگ‌‌هایی که در دنیا به راه افتاده است اروپایی‌ها نقش بسزایی در آن داشته‌اند.

این مسئول با تاکید بر اینکه اروپایی‌ها تمام جوهر وجودیشان با ظلم و ستم و خباثت شکل گرفته، خاطرنشان کرد: چطور پارلمان اروپا می‌تواند از حقوق بشر سخن بگوید؟ وجود و ماهیت آن‌ها ضد حقوق بشر و ضد انسانیت است.

 

اروپایی‌ها بزر‌گ‌ترین جنایت را علیه انسان‌ها انجام داده‌اند

فدایی عنوان کرد: در ارتباط با ظلم اروپایی‌ها بزرگ‌ترین جنایات را علیه انسان‌ها انجام داده‌اند. آن‌ها در حق زنان بسیار ظلم کرده‌اند و آن‌ها را تا حد حیوان تنزل داده‌اند و از زنان به‌عنوان یک کالا برای سودجویی‌های مادی خود بهره می‌برند.

نماینده سابق مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در کجای دنیا اروپایی‌ها اجازه دادند که انسانیت به معنای واقعی شکل بگیرد. هرجا حرف حقی که زده شد آن را در نطفه خفه کردند. اروپایی‌ها چگونه می‌توانند از آزادی سخن بگویند؟.

وی ادامه داد: آزادی که آنها به ‌دنبالش هستند به معنای بندگی و بردگی برای غرب، ظالمان و کفار است. اروپایی‌ها از آزادی، کرامت انسان و حقوق بشر چیزی نمی‌دانند، آن‌وقت می‌آیند دور هم جمع می‌شوند و در امور داخلی کشور ایران داخل می‌کنند.

 

اروپا حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارد

فدایی عنوان کرد: اولا اروپایی‌ها چه حقی دارند که در امور داخلی کشور ما دخالت کنند. کجای قوانین بین‌المللی به آنها اجازه داده که در امور داخلی کشور دیگری دخالت کنند. ثانیا چرا اروپایی‌ها برای آنکه می‌خواهند خودشان را نجات دهند تهمت‌های ناروا به کشور و ملت قهرمان ایران می‌زنند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: غربی‌ها خودشان جوهره تبعیض نژادی هستند، آنها در حال حاضر سردمدار ظلم و ستم در دنیا هستند و آزادی را به هر شکلش سرکوب می‌کنند.

وی افزود: مجموعه رفتارهایی که اروپایی‌ها انجام می‌دهند انسان را به این نتیجه می‌رساند که دولت‌های غربی عامل یک جریان دیگری در دنیا هستند و می‌خواهند به‌عنوان یک ارباب مطلق بر جهان حکومت کنند و توسط شرکت‌های صهیونیستی اسرائیلی ـ آمریکایی نبض جهان را در دست گرفته و تمام تلاششان این است که اخبار و واقعیت‌های دنیای امروز را به‌صورت وارونه نشان دهند.

این مسئول اضافه کرد: این شرکت‌ها تلاش می‌کنند آنچه را که در کشورهای اسلامی و آفریقا رخ می‌دهد را به‌ صورت وارونه نشان دهند و یا بر روی آن سرپوش بگذارند.

 

دولتمردان فریب لبخند عوامانه دشمنان را نخورند

نماینده سابق مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولتمردان ما باید متوجه باشند که لبخندهای دشمنان یک لبخند عوامانه و ظاهر فریب است و تحت تاثیر آن قرار نگیرند و به پای ارزش‌های اسلام و نظام بایستند و از هیچ نیرویی جز نیروی خداوند متعال نترسند.

وی افزود: بزرگ‌ترین پشتیبان ما از اول انقلاب تا به امروز حضرت حق بوده و مسئولان گمان نکنند که حمایت غربی‌ها می‌تواند راه نجات ملت ایران باشد.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان متذکر شد: راه پیشرفت ملت ایران تکیه بر ارزش‌های اسلامی است. ملت ما ملت انسانی است و این سرمایه عظیم جمهوری اسلامی است و از مسئولان می‌خواهیم تا از اقتدار و عزت ملت ایران حفاظت و صیانت کنند و با قدرت در تمام صحنه‌ها ورود پیدا کنند.

منبع : منبع خبرگزاری فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.