دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 | 10:41
تعجب می‌کنم چرا دولت به ساکتان فتنه سمت می‌دهد
تعجب می‌کنم چرا دولت به ساکتان فتنه سمت می‌دهد

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی در حاشیه همایش «العبد» که به مناسبت رحلت ملکوتی آیت‌الله محمدتقی بهجت (ره) به‌همت دانشگاه شاهد برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی رهبر فرزانه انقلاب با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال جاری تاکید داشتند که فرهنگ هم به اندازه اقتصاد مهم است.

وی گفت: در مجلس هشتم در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی فعالیت می‌کردم، اما به دلیل اهمیت فرهنگ در مجلس نهم در کمیسیون فرهنگی حضور یافتم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات این کمیسیون طی دو سال گذشته عنوان کرد: در طول دو سالی که از مجلس نهم می‌گذرد دو کار عمده پیگیری دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب و پیگیری کارهایی که از قبل مانده است را در دستور کاری خود و اولویت‌های این کمیسیون قرار دادیم.

وی اقداماتی که در راستای دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در این کمیسیون صورت گرفته است را مورد اشاره قرار داد و گفت: در طول این مدت کارهای پژوهشی و مطالعاتی در راستای سبک زندگی اسلامی، مسجد محوری، امر به معروف و نهی از منکر، جمعیت و باروری صورت پذیرفته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر خاطرنشان کرد: در ارتباط با امر به معروف و نهی از منکر اقداماتی صورت گرفته است و تاکنون 24 ماده آن تمام شده است.

وی بیان داشت: کارهای فرهنگی، کارهای زود بازده‌ای نیست و امیدواریم بتوانیم به همت همه دلسوزان نظام گامی شایسته در راستای اعتلای فرهنگ داشته باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس نهم در ارتباط با تحرکات اخیر سران فتنه و مسئولیت‌هایی که این روزها به ساکتان و فعالان فتنه سپرده می‌شود، تصریح کرد: تعجب می‌کنم، نمی‌دانم چرا دولت به ساکتان فتنه سمت می‌دهد و فعالیت‌هایی را به آن‌ها می‌سپارد. مثل اینکه این دولت یک جوریه!

 

 

منبع : فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.