شنبه 15 فروردین 1394 | 12:20
بیانیه مذاکرات هسته‌ای از نگرانی ملت ایران نکاست/ ملت خواهان قطع ارتباط با رژیم کودک‌کش سعودی هستند
بیانیه مذاکرات هسته‌ای از نگرانی ملت ایران نکاست/ ملت خواهان قطع ارتباط با رژیم کودک‌کش سعودی هستند

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" ، حجت‌الاسلام سید حمید روحانی پژوهشگر و تاریخ‌نگار انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران با اشاره به نامگذاری سال 94 توسط رهبر انقلاب به عنوان سال «همدلی و همزبانی دولت و ملت» اظهار داشت: لبخند در برابر بیگانگان همدلی و همزبانی با مردم نیست، همدلی و همزبانی برای این است که بتوانیم با توطئه‌های دشمنان مقابله کنیم. مردم باید با دولت همدل و همزبان باشند. دولت هم لازم است با حل مشکلات مردم به صورت عملی نه با شعار این همدلی و همزبانی با ملت را نشان دهد.

وی افزود: مردم خواهان قطع ارتباط با رژیم کودک‌کش و آدم‌کش سعودی هستند، امروز رژیم خونخوار سعودی از سوریه تا عراق، یمن و لبنان خون مسلمانان را می‌ریزد تا بتواند رژیم صهیونیستی را نجات دهد، بزرگ‌ترین ماموریت و مسئولیت رژیم سعودی نگهبانی از رژیم صهیونیستی است، می‌داند که بیداری اسلامی اگر با این توطئه‌ها مواجه نشود، رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد، هدف این همه جنایات و خونریزی‌ها در یمن و سایر کشورهای منطقه توسط رژیم سعودی حفظ رژیم صهیونیستی است، ملت ایران خواهان بسته شدن سفارت ننگین سعودی‌ها در ایران است.

وی با بیان اینکه ملت ایران هنوز از جریان مذاکرات هسته‌آی دلواپس و نگران است، به از بیانیه مشترک ایران و 1+5 که شب گذشته منتشر شد سخن به میان آورد و گفت: انتشار این بیانیه نه تنها از نگرانی ملت ایران نکاست بلکه نگرانی‌ها را بیشتر کرد، نکند با این مذاکرات و انتشار این گونه بیانیه‌ها آرمان ملت ایران پایمال شود، خون شهدا پایمال شود. نکند هدف ملت ایارن که شعار «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست» از دست برود.

حمید روحانی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: ملت ایران خواهان روشن شدن کامل این مسائل است، ملت ایران می‌خواهد درباره این موضوعات به طور کامل توضیح داده شود، ما ضمن اینکه از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تقدیر و تشکر می‌کنیم، آنها زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند اما باید بدانند ملت ایران این نگرانی و دلواپسی را دارد که نکند تیم مذاکره‌کننده فریب بخورد، نکند استکبار جهانی در جهت پیشرفت اغراض شوم خود برای اینکه بتواند بر این ملت مسلط شود، جنایت و خیانت‌های خودش را بخواهد به نحوی به ملت بزرگ ایران تحمیل کند؟ نکند استکبار جهانی بخواهد ما را از حقوق حقه خودمان باز بدارد؟

پژوهشگر و تاریخ‌نگار انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: امید این را داریم که مذاکره‌کننده ما از خطوط قرمزی که رهبر معظم انقلاب تعیین کردند، عبور نکنند، تیم مذاکره‌کننده سعی کند در راه احقاق حقوق ملت بزرگ ایران پا بر جا و استوار بماند و خط امام را دنبال کنند که فرمودند «از خدا می‌خواهیم که این قدرت را به ما ارزانی بدارد که نه تنها از کعبه مسلمین که از کلیساهای جهان ناقوس مرگ آمریکا را به صدا درآوریم».

وی ادامه داد: به امید روزی که این آرزو و آرمان امام خمینی (ره) تحقق یابد و شعار مرگ بر آمریکا در سراسر جهان بلند شود و نابودی آمریکا را مانند نابودی اتحاد جماهیر شوروی جشن بگیریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات لیبرال دموکرات‌ها در طول تاریخ ایران، گفت: از زمانی که فراماسونرها بازیگر صحنه شدند اندیشه‌های لیبرالیستی و سوسیالیستی و مارکسیستی و ناسیونالیستی را بین مردم مطرح کرده‌اند و البته شماری را نیز تحت تاثیر قرار دادند، عناصری را به صحنه آوردند با این هدف که ملت ایران را از استقلال باز دارند و به بیگانگان وابسته سازند.

حجت‌الاسلام روحانی همچنین با بیان اینکه فراماسونرها با امتیاز دادن به بیگانگان، سعی در ذلیل کردن ملت ایران داشتند، گفت: اولین قدم سوسیال دموکرات‌ها در ایران تاسیس فراموش‌خانه در ایران بود، فراموش‌خانه‌ها را تقویت کردند که با عکس‌العمل علما مواجه شد، بزرگ‌ترین خیانت لیبرال دموکرات‌ها در سال 1251 هجری شمسی امتیاز دادن به رویتر بود، 70 سال تمام منابع و ذخایر ایران را در اختیار کمپانی رویتر قرار دادند. رهبران مشروطه را یکی پس از دیگری به شهادت رساندند، مجاهدان تبریز را سرکوب کردند، خیانت لیبرال دموکرات‌ها به همین جا بسنده نشد، آنان تلاش کردند رضاخان را بر تخت سلطنت بنشانند، همین لیبرال دموکرات‌ها با رضاخان جلسه گذاشتند و او را به قدرت رساندند، آیت‌الله مدرس را به جرم مقابله با استبداد و ظلم رضاخانی مورد ظلم قرار دادند و سیلی به صورت او زدند و در نهایت نیز آیت‌الله مدرس را به شهادت رساندند.

وی افزود: تلاششان و همه همّ و غم‌شان این بود که این ملت را از استقلال و عمل به آیین اسلام باز دارند و به فرهنگ غرب وابسته کنند، کسانی که جنایات رضاخان را به صورت قانونی جلوه می‌دادند و برای آن سند درست می‌کردند بعد از شهریور 1320 آزادی‌خواه شدند و به دنبال وابسته کردن ایران به بیگانگان بودند، ربع قرن نفت ایران را به کام آمریکا ریختند و ترفند لیبرال دموکرات‌ها این بود که به ملت ایران بباورانند که ما بدون وابستگی به یک قدرت خارجی نمی‌توانیم زندگی کنیم و این اولین تز آنان بود.

پژوهشگر و تاریخ‌نگار انقلاب اسلامی در ادامه تصریح کرد: دومین برنامه لیبرال دموکرات‌ها این بود که سعی کنند ملت‌ها را نادیده بگیرند، تحقیر کنند و درواقع ملت‌ها را بازیچه اهداف شوم خودشان قرار د هند، می‌گفتند ملت ایران نباید به مسائل مختلف اطلاع داشته باشد، می‌گفتند دوران اسلام‌مداری تمام شده است و این موضوع را برای خودشان نوعی افتخار می‌دانستند که بتوانند با بیگانگان ارتباط داشته باشند.

وی افزود: زمانی که نهضت امام در سال 1342 آغاز شد، بلافاصله لیبرال دموکرات‌ها به صحنه آمدند تا کارشکنی‌هایشان را آغاز کنند، حرکت مردم در انقلاب را به سخره گرفتند، گفتند افراطی‌گری بود، وقتی کاپیتولاسیون تاسیس شد، امام یک تنه فریاد زد و مقابل آن ایستاد، قبل از نهضت امام، لیبرال دموکرات‌ها سعی می‌کردند با رژیم صهیونیستی ارتباط داشته باشند، وقتی امام خطر صهیونیست‌ها را برای اسلام و استقلال ایران مطرح کردند، لیبرال دموکرات‌ها می‌گفتند چرا امام دائم علیه اسرائیل حرف می‌زند؟

پژوهشگر و تاریخ‌نگار انقلاب اسلامی با بیان اینکه ترویج این موارد از اندیشه‌های لیبرالیستی و مسائل آزادی‌خواهانه به حدی وقیح و گسترده بود که امام ناگزیر شدند هشدار دهند، گفت: امام خطر لیبرالیست‌ها را از نجف اعلام کردند؛ از سال 43 تا 56 که امام تبعید شدند و ملت ایران مبارزه می‌کردند و زندان‌های شاه از نیروهای آزادی‌خواهانه، بازاری‌ها و انقلابی‌ها انباشته شده بود، لیبرال دموکرات‌ها خودشان را کنار کشیدند اما وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد، به میدان آ«مدند و مدام نامه و مقاله می‌نوشتند تا مسیر نهضت و انقلاب امام را به انحراف بکشانند اما با واکنش سریع امام دریافتند که نمی‌توانند انقلاب را به انحراف بکشند.

وی ادامه داد: دست به دست هم دادند که برای ملت ایران رهبرتراشی کنند، بررسی می‌کردند که چه کسی را می‌توانند در برابر امام خمینی (ره) علم کنند، روی دو نفر به توافق رسیدند که شریعتمداری و سنجابی بود تا بتوانند انقلاب اسلامی را منحرف کنند و شاه را نجات دهند، سعی کردند در مراکز قدرت نفوذ و رخنه کنند ولی امام مقابلشان ایستاد و دست رد به سینه آنان زد.

روحانی بر همین اساس یادآور شد: درباره موضوع رابطه با آمریکا، مک‌فارلین را به ایران آوردند که این امر نشان‌دهنده آن بود که لیبرال دموکرات‌ها به مراکز مختلف نفوذ کردند، تلاش و توطئه آنان این بود که سعی کنند امام را کنار بزنند و ایران را به غرب وابسته کنند، آنان تصور می‌کردند اگر امام از میان برود، انقلاب نابود می‌شود اما زمانی که امام خمینی به رحمت خدا رفتند، دیدند شخصیتی به رهبری برگزیده شد که تمام ویژگی‌های اسلام‌شناس کامل را دارد، سیاستمدار، پولادین‌اراده و آشتی‌ناپذیر و ساده‌زیست است، جریان‌شناس و دشمن‌شناس است، با رهبری که پاسداری از اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی و آرمان‌های ملت در راس برنامه‌هایش قرار دارد، مواجه شدند.

پژوهشگر و تاریخ‌نگار انقلاب اسلامی در بخش پایانی سخنانش یادآور شد: اینجا بود که شروع به توطئه علیه رهبر ایران کردند و فتنه 88 و کوی دانشگاه و مواردی از این دست را به راه انداختند، امروز می‌بینیم لیبرال دموکرات‌ها و سوسیال دموکرات‌ها احساس می‌کنند بوی کباب می‌آید، فکر می‌کنند می‌توانند راه را برای بازگشت آمریکا هموار سازند اما باید بدانند با این توطئه‌ها نمی‌توانند با اسلام مقابله کنند.

منبع : فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.