چهارشنبه 7 تیر 1391 | 14:21
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت هفتم تیر

 

"بسیج پیشکسوتان"

 

بسمه تعالی

هفتم تیر یادآور شهادت مظلومانه شهید بهشتی و 72 انسان مؤمن، فداکار و مدافع انقلاب اسلامی است. شهید بهشتی مظهر صلابت، وارستگی و مغز متفکر پیروان ولایت بود، پس از پیروزی انقلاب همواره در معرض اتهام و ترور شخصیت از سوی دگراندیشان و منافقین بود، در عین قدرت با مظلومیت و صبوری در عرصه های حساسِ قانون گذاری و قضایی و سازماندهی برای پیروزی وتثبیت انقلاب شکوهمند اسلامی نقش آفرینی کرد و ماهیت پلید استکبار و ایادی مزدورش را برای امت اسلامی روشن ساخت. به فرموده امام خمینی(ره): بهشتی یک ملّت بود.

این واقعه ناگوار در تاریخ انقلاب اسلامی نیات پلید و کثیف و عمق کینة دشمنان اسلام و مدعیان دروغین حقوق بشر که با شعار آزادی و دموکراسی غربی گوش فلک را پر کرده اند را آشکار ساخت، آنهایی که خود تروریسم سیاسی و دولتی هستند و تاریخی سراسر از شرارت، تجاوز، جنگ، خصومت و فرهنگِ پرورش دهنده تروریسم دارند، بنابراین انقلاب اسلامی ایران را که انفجار نور بود برنتابیدند و دست به جنایت های متعدد ضد بشری زدند و قهرمانان اسلام را ناجوانمردانه از ما گرفتند ولی به کوری چشم دشمنان اسلام و به حول قوه الهی، انقلاب اسلامی ایران این موانع و گردنه های سخت را پشت سر گذاشته و خواهند گذاشت و با تحقق اراده الهی مستضعفین و خداجویان پوزۀ استکبار و شیاطین شرق و غرب عالم را به خاک مذلت خواهند مالید و پرچم اسلام و قرآن در بلندای گیتی به اهتزاز در خواهد آمد.

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان مظلوم و والامقام هفتم تیر و با میثاق مجدد با شهیدان انقلاب اسلامی با مدد الهی و گوش به فرمان مولای مقتدای خود حضرت امام خامنه ای مدظله العالی تا پای جان در راه حاکمیت ارزشهای مقدس انقلاب اسلامی خواهد ایستاد و از قطره قطرۀ خون این مظلومان تاریخ بشریت که خار چشم دشمنان اسلام بودند پاسداری خواهند کرد.

 

م-ع-46

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.