پنجشنبه 10 مرداد 1392 | 11:52
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت روز قدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت":

بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت روز قدس

فلسطین پاره تن اسلام است. امام خمینی (ره)

روز قدس نشان دهنده صف بندی حق و باطل ، صف بندی عدل در مقابل ظلم است.روز قدس فقط روز فلسطین نیست روز اسلام است.روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیزم است.

امام خمینی(مدظله العالی)

اقدام راهبردی معمار و بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف)،مبنی بر نامگذاری اخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، با رقه ی امید به رهایی این سرزمین مقدس از اشغال و سلطه غاصبین را در دل همه ی آزادی خواهان و حق جویان زنده کرد.

با وجود این که از این اقدام خدایی و هوشمندانه آن پیر سفر کرده حدود سی و چهار سال می گذرد، هر روز شاهد تازگی و تاثیرات امید بخش آن در اردوگاه حق طلبان و از سویی شاهد نگرانی ،یاس و وحشت جبهه استکبار و نظام سلطه، به ویژه رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی هستیم.

در روز قدس همه کسانی که می خواهند در قید اطاعت و بندگی حضرت حق باشند در سراسر جهان اسلام ندای دفاع از مظلوم و محکومیت ظالم را سر داده و با این عمل اسلامی، انقلابی و روشنگرانه مرز خود را با ظالمین و افراد بی تفاوت مشخص می کنند.

حضور با شکوه و سیل اسای امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس شادی قلوب مومنین، آوارگان، بی پناهان، اسیران و یتیمان فلسطینی و ذلت و خواری صهیونیست های غاصب و حامیان غربی و حکومت های مرتجع عرب را در پی خواهد داشت.

به حق هر شعاری که در دفاع از فلسطینیان مظلوم و محکومیت جبهه استکبار در روز قدس از حلقوم ازادی خواهان بر می اید تیری است بر قلب و چشم دشمنان استقلال و سربلندی جهان اسلام. بدون شک بزرگداشت روز قدس امسال با توجه به پیروزی های اخیرمردم و ارتش سوریه در مقابل ترورسیت ها و حامیان آنان و همچنین اقدامات سیاسی کاران و کودتای مفتضح و دردناک و غم انگیز وابستگان غرب و شیطان بزرگ در مصر از رنگ و بوی ویژه ای برخوردار می باشد. و بر همین اساس امسال نیز همه پیشکسوتان جهاد و شهادت همراه مسلمانان و سیل خروشان مردم مومن روزه دار و ولایتمدار ایران اسلامی شعار و ندای دفاع از پاره تن اسلام و تاکید بر تمامیت ارضی قدس شریف را سر خواهند داد.

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.