شنبه 28 دی 1392 | 15:24
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت هفته وحدت(1392)
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت هفته وحدت(1392)

 

 

 

بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت هفته وحدت

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت با صدور بیانیه ای ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) ، امام صادق (ع) و هفته وحدت را گرامی داشت.

لقد کان لکم فی رسول ا... اسوه حسنه                             احزاب/21

  باید وحدت داشته باشیم و آن را ادامه دهیم.        امام خمینی (ره)

اگر امروز بشريت متوجه اين رحمت‏ بشود،رحمت وجود اسلام، رحمت تعاليم نبوى، اين سرچشمه جوشان" وحدت" و آن را بيابد و خود را از آن سيراب كند، بزرگترين مشكل بشر برطرف خواهد شد.   مقام معظم رهبری

ولادت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) موجب نزول تمام خیرات ،برکات و قرار گرفتن بشریت بر حول و محور اشتراکات و ارزشهای الهی و انسانی است. تمام موجودات با تولد اشرف مخلوقات و خاتم پیامبران در مسیر رشد و کمال قرار گرفته اند و نه تنها انسان بلکه جنیان هم از آن وجود نورانی بهره ها گرفته و می گیرند.

رسول گرامی اسلام برای تمامی جهان و جهانیان رحمت است و عامل وحدت و یکپارچگی در مسیر بندگی خدا لذا دلها را باید صاف و صیقلی نمود تا قادر به دریافت انوار محمدی(ص) گردند.

وحدت که همواره مورد ملاحظه و دقت همه پیشوایان و بزرگان دین مبین  اسلام بوده و به حق نیاز جامعه اسلامی در تمام زمانها به ویژه امروز است ضرورت دارد در اذهان احاد مسلمین از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

امروز هر مسلمانی که خواهان عزت ، اقتدار و ایستادگی هم کیشان خود در مقابل مستکبران عالم است نباید از کوچکترین تلاشی در این جهت دریغ نماید.

در این مقطع زمانی که جهان استکبار به سرکردگی آمریکا و سرمایه صهیونیزم جهانی تمام همت و تلاش خود را در مسیر انحراف مسلمانان وهدم اسلام ناب محمدی (ص) به کار گرفته است وظیفه و تعهد دلدادگان به اسلام سنگین تر است.

در این برهه از زمان که عده ای مزدور ، خشک مغز و وابسته به سرویس های جاسوسی با شعار اسلام و قرآن در پی منزوی کردن اسلام و آموزه های قرآن کریم و تحریف سنت و سیره پیامبر اعظم (ص) هستند علاقه مندان و دلسوزان در سراسر جهان اسلام رسالتی سنگین بر دوش دارند.آنان باید ضمن دست در دست یکدیگر گذاشتن همت و هدف خود را نیز یکی سازند زیرا که دفاع از اسلام عزیز و مظلوم همراه با بصیرت و صبر و مقاومت رسالت تک تک مسلمان است.

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت ضمن گرامیداشت هفته وحدت و تبریک ولادت حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام صادق (ع)، از درگاه باری تعالی برای مسلمانان جهان ، مجد و عظمت و پیروزی کامل در تمام عرصه ها را آرزومند است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.