دوشنبه 21 بهمن 1392 | 14:19
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت دهه فجر و یوم الله 22 بهمن سال 1392

 

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

"نَصْرٌ مِّنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ"

                                                                                                                                                                                            ( سوره صف / آیه : 13)

 

انقلاب اسلامی هدیه ای است الهی که خداوند قادر متعال به لطف بی کران خویش و به برکت و جود مبارک سلاله پاک حضرت رسول الله (ص) بر امت اسلامی و به ویژه ملت بیدار و سلحشور و همیشه در صحنه ایران   منت نهاد وارزانی داشت.

انقلابی که تجدید حیات اسلام را به ارمغان آورد و یادآور پیروزی درخشان مجاهدان صدر اسلام و غلبه ایمان بر کفر و شرک و استکبار جهانی است . دلهای مومنین و مستضعفین عالم در پرتو انفجار نور انقلاب ، منور و باورشان برای تحقق فرج و نصرت الهی محکم شد.

زمین زیر پای مستکبران به لرزه درآمد و وحشت از بیداری امت اسلامی و سر برآوردن دوباره مجد و عظمت اسلام تا عمق خانه های عنکبوتی دشمنان اسلام راه یافت.

انقلاب اسلامی ، حاصل صدها سال تلاش و کوشش مجاهدان و محرومینی است که دل در گرو قرآن و عترت داشتند و با خون پاک خویش و رنجها و شکنجه های طاقت فرسا ، درخت تناور بیداری را آبیاری کردند تا به پرچمداری مجاهد کبیر حضرت آیت الله العظمی امام خمینی(ره)و به لطف خداوند به ثمر نشست و توفیق رهایی از حکومت طاغوت و زندگی در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ما بخشید.

بر ماست که به شکرانه این نعمت بزرگ که پس از نعمت اسلام مانندی ندارد با تمام توان خویش در جهت حفظ اصول و دستاوردهای آن تا تحقق همه شعارها و اهداف انقلاب و امام (ره) و شهیدان از پای ننشینیم و فراموش نکنیم که پیروزی مکه و به زانو درآمدن کسری و قیصر و سفیانی ها نتیجه رنجها و سختیها ، گرسنگی و تحریمها ، صبر و مقاومت مومنین اهل صفه و پشت سر گذاشتن شعب ابیطالب و فراز و نشیبهای بدر واحد و خندق و ... بوده است . باور کنیم که وعده الهی حق است و نصرت الهی حتمی است . به یاد داشته باشیم که خدایی که به نیل فرمان داد ، خدایی که ملائک را به یاری مجاهدان گسیل داشت ، خدایی که طومار سفیانی را از هم درید  و ... خدای ماست و باور کنیم که عزت از آن خدا و رسول و مومنین است.

فراموش نکنیم که دشمن صلیبی و صهیونی با همه وجود خود برای تسلیم و به سازش کشیدن ما و ایجاد انحراف در مسیر نورانی اسلام ناب محمدی و جلوگیری از تبدیل جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگو و نمونه و راهی نو فرا راه امت اسلامی و مستضعفین جهان تلاش کرده و خواهد کرد و هر کاری که بتواند ، علیه ایران اسلامی انجام خواهد داد. مکر او مکر شیطان و راه او راه فرعون است و تا قطع نسل ما یا تبدیل و تغییر دین ما از پای نخواهد نشست.

کمترین غفلت ما موجب قوت قلب دشمن و سر برآوردن عوامل فتنه گر داخلی آن و خدای ناکرده از دست رفتن حاصل خون شهیدان خواهد شد.

به هوش باشیم و به هشدارها و انذار رهبر معظم و کشتیبان انقلاب گوش جان بسپاریم و فریب لبخند ظاهری و مزورانه دشمن را نخوریم . و به یاد داشته باشیم که ما برای چه انقلاب کردیم ؟ آیا در ترازوی سنجش ارزش ملتها و انسانها ، شرافت و کرامت ، عزت و آبرو ، استقلال و آزادی ، افتخار و سربلندی با مشتی دلار  و رفاه شکم سیری و لذتهای زودگذر دنیا و نوکری و فرودستی اجانب و آمریکای جنایتکار برابر است؟

رئیس جمهور محترم و دولتمردان متعهد بدانند که این فرصت کوتاه خدمتگذاری به سرعت سپری خواهد شد و آنچه بر جای می ماند آثار عملکرد و نام شما در تاریخ خواهد بود و مردم قضاوت خواهند کرد. چنانکه هم اکنون درباره شاهان بی لیاقت و دنیا طلب قاجار  و پهلوی و یا ستارگان تاریخ کشورمان همچون امیر کبیرها و مدرس ها و نواب صفوی ها و حضرت امام (ره) قضاوت می کنند بنابراین امیدواریم که شما با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و پیروی از فرامین و رهنمودهای ولی امر مسلمین با تمام توان ، ضمن حفظ کینه و تنفر خود نسبت به دشمنان اسلام و با روحیه جهادی و سازش ناپذیر از دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون بهای شهیدان دفاع کنید و اجازه ندهید دشمن صلیبی و صهیونی در آرامش به سر برد و به مومنین و مجاهدان و رهروان خمینی کبیر زهر خند تمسخر آمیز زند.

با دشمن ، دشمن باشید و به خداوند توانا و قدرت و ایمان مردم فداکار اتکا کنید و با صراحت از اصول انقلاب و منویات رهبر فرزانه و حکیم و دشمن شناس انقلاب پیروی نمایید.

ما پیشکسوتان جهاد و شهادت همچون سایر اقشار امت حزب الله پشتیبان همه دولتمردان ولایتمدار بوده و ضمن دعا و طلب نصرت الهی از هیچ کوششی برای موفقیت و پیشرفت کشور عزیزمان فرو گذار نخواهیم کرد.

22 بهمن یوم الله انقلاب و روز فریاد استقلال طلبی ایران و فریاد بنیان بر افکن مرگ بر آمریکا و بیزاری جستن از فتنه گران و عوامل داخلی دشمن است.

پیشکسوتان جهاد و شهادت نیز همگام با امت اسلامی و به منظور تجدید میثاق با و لی امر مسلمین و مولای خویش در دریای مواج راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ادای تکلیف خواهند کرد و با شعار (ما همه سرباز تو ایم خامنه ای) ، (گوش به فرمان تو ایم خامنه ای) رساترین پیام انقلاب را با بانگ مرگ بر آمریکا فریاد خواهند کرد.

"الیس الصبح بقریب"

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.