دوشنبه 11 فروردین 1393 | 16:14
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت 12 فروردین (سال 1393)

 

بسم الله الرحمن الرحيم

بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت 12 فروردین

((الْيَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِينَكُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَيْكُمْ نِعْمَتِي وَرَضِيتُ لَكُمُ الإِسْلاَمَ دِينًا...))     (قرآن کریم  سوره مائده- آیه 3)

درخت تناور انقلاب اسلامي كه حاصل صدها سال رنج و مجاهدت و تلاش بي وقفه امت اسلامي و علما و مجاهدان عظيم الشان اسلام است به همت توده هاي مردم مسلمان و ديندار ايران اسلامي و رهبري بي مانند معمار كبير انقلاب اسلامي در 22 بهمن سال 57 به گلُ نشست و نويد ميوه ي پاك و بهشتي آن دلهاي مومنين و امت اسلامي را لبريز از شادي و سرور نمود.

امت حزب الله در پاسخ به نداي قرآني ولي امر مسلمين . معمار كبير انقلاب اسلامي با قلبي مالامال از عشق به خدا ، در كمال آرامش و درايت و رضايت مهر تاييد خود را به حاكميت اسلام زدند و ميوه ي مبارك جمهوري اسلامي را به عنوان راهي نو فرا راه مستضعفين جهان ارزاني داشتند.

چنانکه امام راحل عزيز فرمودند " روز دوازده فروردين روز ظهور شخصيت واقعي مردم ايران ، روز پيروزي  مستضعفين بر مستكبرين و روز تثبيت انقلاب اسلامي  است كه به هيچ ريب و شكي زمينه ساز حكومت عدل اسلامي در سراسر جهان خواهد بود."

اينكه پس از 35 سال از خلق اين حماسه شگفت انگيز در سطح كشور و جهان شاهد اثرات بي مانند و تحول آفرين نظام مقدس جمهوري اسلامي كه به حق ، گران بهاترين دستاورد انقلاب اسلامي و خون بهاي صدها هزار شهيد و جانفشاني مجاهدين از صدر اسلام تاكنون است هستيم و اميد است به صبر و مقاومت جهاد گران جوان  و نسل كنوني پرچم پر افتخار اين گوهر گرانسنگ با استفاده از تدابير رهبر حكيم فرزانه انقلاب حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي به دست با كفايت حضرت وليعصر مهدي موعود (عج) رسانده شود.

نسل انقلاب و دوران ابتداي انقلاب بدون توجه به هاي و هوي و غوغا سالاري روشنفكران غرب زده و غرب انديش و پريشان فكران مكاتب مادي و استكبار جهاني به سرکردگی شيطان بزرگ با جان و دل به وظيفه خويش عمل كردند و جمهوري اسلامي را نه يك كلمه كم و نه يك كلمه زياد ايجاد و تثبيت كردند.

و اين يادآوري است براي مسئولين نظام ، كه به بهاي خون هزاران شهيد بر كرسي هاي حكومت در دولت و مجلس و قوه قضائيه تكيه زده اند.  كه هشدار ! اي وارثان شهدا وجانبازان و امت حزب الله ، مراقب باشيد از چهارچوب اصول انقلاب خارج نشويد و فرمان كشتيبان انقلاب را آويزه گوش خود كنيد كه چنانچه آني و يك گام خارج از منويات ولي امر مسلمين و اصول اسلام گام برداريد مشروعيت نداريد و دير يا زود باید در مقابل امت حزب الله و خداوند منان پاسخگو باشید .

به فرموده امام راحل (ره ) " این روز مقدس، این یوم الله پر برکت سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیامداران و دنیا پرستان است که از معنویت و روحانیت گسسته و سعادت خود را در پیروی از امیال  و آرزوهای حیوانی خود می دانند "

در اين سال مبارك كه رهبرعزيز انقلاب آن را سال"اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي"نام گذاري فرمودند خوب است مسئولين محترم و دولتمردان نظام كمي تامل كنند كه چرا پس از گذشت 35 سال هنوز نيازمند توجه به اين امور هستيم و ما چه سهمي در ضعفها وكاستيها داريم؟ و چه بايد كرد كه در پيشگاه خداوند و قرآن و رسول اعظم در روز حسرت پشيمان نباشيم ما جامعه پيشكسوتان جهاد و شهادت ضمن عرض تبريك اين روز مبارك و يوم الله كه از بزرگترين اعياد مي باشد ، به پيشگاه رهبر عزيز انقلاب و امت حزب الله متعهدو مصمميم كه انشاالله با همه توان خويش در راه تحقق خواسته هاي ولي امر مسلمين و تحكيم و تقويت نظام مقدس جمهوري اسلامي كوشا بوده و از جانفشاني در اين راه دريغ نورزيم.

 

                                         سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.