چهارشنبه 1 مرداد 1393 | 21:01
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت روز قدس(سال 1393)

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت روز قدس

"وَ ما لَکُمْ لا تُقاتِلُونَ في‏ سَبيلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفينَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذينَ يَقُولُونَ رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُها وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ وَلِيًّا وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ نَصيراً"

چرا در راه خدا، و (در راه) مردان و زنان و كودكانى كه (به دست ستمگران) تضعيف شده‏اند، پيكار نمى‏كنيد؟! همان افراد (ستمديده‏اى) كه مى‏گويند: «پروردگارا! ما را از اين شهر (مكه)، كه اهلش ستمگرند، بيرون ببر! و از طرف خود، براى ما سرپرستى قرار ده! و از جانب خود، يار و ياورى براى ما تعيين فرما!

یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) گرامی باد که با رهنمودهای خود درباره دفاع ازقبله اول مسلمین و ملت مظلوم فلسطین، مسئله فلسطین را مسئله اسلام اعلام نمودند و با تاکید بر اسلام ناب محمدی (ص)، تنها راه نجات فلسطین را اتحاد مسلمین علیه دشمنان تجاوزگر مطرح نموده و در میان ملت های مسلمان نهضتی را پایه گذاری کرد، که این نور امید را در قلوب مردم مسلمان به ویژه ملت مظلوم فلسطین شعله ور ساخت. انقلاب اسلامی ایران این واقعیت را که اسلام ناب محمدی (ص)تنها راه نجات مسلمین از سلطه استکبار جهانی و مقامت و جهاد فی سبیل الله بهترین و موثرترین راهبرد مبارزه علیه صهیونیسم است. به همه امت اسلامی به روشنی آفتاب ثابت کرد.

اکنون به فضل الهی مبارزه با اسرائیل و صهیونیسم رفته رفته فراگیر گردیده و تبدیل به یک قیام همگانی علیه این رژیم غاصب و اشغالگر شده است. و رزمندگان فلسطینی با اتکاء به خداوند و حمایتهای امت اسلامی به ویژه مردم سلحشور و فداکار ایران اسلامی و با اراده الهی مقاومت اسلامی را توسعه بخشیده و با تجربه اندوزی از مبارزات حزب ا... لبنان انشاء الله شرایط را به سمت نابودی اسرائیل از صفحه روزگار پیش خواهند برد. اکنون مسلمین بیدار و هوشمند در سراسر جهان با درس گیری از ملت بزرگ و پیشتاز ایران اسلامی و رهنمودهای حضرتامام خامنه اي مد ظله العالي که در بارهاهمیت روز جهانی قدس فرموده اند:

"روز قدس نشان دهنده صف بندی حق و باطل ،صف بندی عدل در مقابل ظلم است ،روز قدس فقط روز فلسطین نیست روز اسلام است، روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیسم است."

روز جهانی قدس امسال را پرشور تر از سالهای گذشته با فریادهای رساتر و خروشی دشمن شکن به نمایش خواهند گذارد، چرا که وجدان‌های آگاه و دیدگان هوشیار مردم جهان شاهد یکی از فجیع ترین نسل کشی‌ها و قتل و غارت های دژخیمان نژادپرست صهیونیست در طول تاریخ حیات منحوس خود است ، کشتاری وحشیانه ، بی رحمانه و بی شرمانه علیه زنان و کودکان بی دفاع و مردم بی پناه و مظلوم غزه که نمونه بارز جنایت علیه انسانیت است  که با حمایت صریح و مستقیم شیطان بزرگ و انگلیس و فرانسه جنایتکار و کلا مسیحیت صلیبی و مدعیان لیبرال دموکراسی در حال انجام است.

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت یکبار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند معمارکبیر انقلاب اسلامی و با پیروی از امام خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، تمام توان و تلاش خود در جهت اهداف نهضت جهانی اسلام بکار خواهد بست و به همراه مردم عزیز و انقلابی ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله قدس با خروش و فریادی رساتر از گذشته، عظمت و اقتدار امت اسلامی را در برابر آمریکا و غده سرطانی صهیونیسم فریاد خواهند زد و آمادگی خود را برای پیوستن به صف مبارزین مقاومت اسلامی در فلسطین اشغالی اعلام می نماید.

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ

اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد! اگر خدا را يارى كنيد، ياريتان مى‏كند و گام‏هايتان را استوار مى‏دارد

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.