سه شنبه 12 خرداد 1394 | 17:18
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و گرامی داشت قیام 15 خرداد _ 1394
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و گرامی داشت قیام 15 خرداد _   1394

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و گرامی داشت قیام 15 خرداد 1342

فرا رسیدن چهاردهم خرداد سالگرد عروج ملکوتی بزرگ بیدار گر و هدایتگر انسانها در تاریخ معاصر بشریت حضرت امام خمینی(ره) یادآور مجاهدتها و ایستادگی ایشان بر آرمان انسانهای مظلوم و مستضعف و به فغان آمده از ستم استکبار جهانی و شاهان فاسد و قدرتمندان زالو صفت می باشد، همو که در عصر کنار زدن دین و اخلاق از صحنه سیاست و اجتماع،  انقلاب اسلامی را برای آزادی و استقلال ملت و کشور ایران و همه مسلمانان و مظلومان عالم بر پا کرد و انسانهای پاک باخته و مومن را به دور شمع وجود الهی خویش جمع کرد و از آنها بسیجیانی زلال و مطهر و مومن ساخت تا چشمه امید در دل مظلومان عالم بجوشد.

نهضت اوست که امروز به رهبری جانشینی صالح، ایستادگی و مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و همپیالگی هایشان  را تداوم بخشیده است و ندای امام خمینی(ره) را که فرمود:"رمز بقای انقلاب اسلامی همان رمز پیروزی است، و دو رکن اصلی آن انگیزه الهی و مقصد عالی حکومت اسلامی و اجتماع ملت در سراسر کشور با وحدت کلمه برای همان انگیزه و مقصد می باشد"را  زنده نگهداشته است. امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (دام عزه) با بیان رسا می فرماید: " راه امام راه ما و هدف او هدف ماست و ... و ما با قدرت این راه را ادامه خواهیم داد "

پانزدهم خرداد یادآور فداکاری و جانبازی مردم رشید و شهادت طلب قم، تهران ، ورامین و شیراز و ... در حمایت از حرکت استقلال طلبانه و ضد استعماری امام خمینی (ره) در سال 42 و در حمایت از مخالفت امام خمینی با لایحه ذلت بار کاپیتولاسیون و فروختن مملکت به اجانب توسط  شاه منفور و خائن است . و یادآور دورانی سخت و پر فراز و نشیب جنگ مردم بی سلاح با ایادی تا بن دندان مسلح شیطان بزرگ است و یادآور یک معجزه الهی و پیروزی خون بر شمشیر است، یادآور تحقق  وعده الهی به بندگان صبور و با ایمان است که "إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم"

امروز انقلاب اسلامی بیش از هر زمان به بیداری و بصیرت در مقابل هجوم سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی و جنگ روانی دشمن نیازمند است و شعله امید و ظفر در دلهای محرومین و مستضعفین یمن ، عراق ، لبنان ، سوریه ، و بحرین و حجاز در حال فروزان شدن و نتیجه بخشیدن است ، و انشاا... کید و مکر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی که با ایجاد گروه های تکفیری و جنایتکار باعث سلب آسایش و امنیت جهان اسلام شده اند و زمینه آرامش صیهونیستها را فراهم نموده اند به خودشان بازگشت خواهد نمود .

پانزدهم خرداد نماد شروع نهضت امام خمینی (ره) و 14 خرداد سالگرد رحلت اسطوره مقاومت و پرچم دار استکبار ستیزی و ظلم ستیزی و عدالت خواهی است، مردی که قرآن را بر سر دست گرفت و راه نورانی اسلام ناب محمدی را فرا راه گمراهان و گمگشتگان و غرب باوران قرارداد و طرفداران اسلام آمریکایی را رسوا و خوار کرد.

پانزدهم خرداد چراغ راه و راهنمای همه امت اسلامی به ویژه مسئولین و زمامداران است که بدانند نتیجه مقاومت و پایداری در مقابل شیطان و باج ندادن به اجانب و صیهونیستها و صلیبیون تنها راه در آغوش کشیدن شاهد پیروزی و نصرت الهی و خوشنودی خداوند است که می فرماید: «وَأَطِيعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَلاَ تَنَازَعُواْ فَتَفْشَلُواْ وَتَذْهَبَ رِيحُكُمْ وَاصْبِرُواْ إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ ﴿آیه ۴۶سوره انفال﴾

و از خدا و پيامبرش اطاعت كنيد و با هم نزاع مكنيد كه سست‏شويد و مهابت‏شما از بين برود و صبر كنيد كه خدا با شكيبايان است »

 

 ما پیشکسوتان بسیجی همگام و همراه با امت اسلامی به منظور تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد و اعلام وفاداری و اطاعت بی چون و چرا از مولا و مقتدای خویش حضرت آیت ا.... العظمی امام خامنه ای(دام عزه) در مراسم با شکوه بزرگداشت رحلت حضرت امام شرکت فعال خواهیم داشت . انشا الله

 

                                                                                                            سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.