دوشنبه 21 دی 1394 | 15:08
بیانیه مجمع عالی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت دی ماه 1394

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  پنجمین مجمع عالی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت که در مجتمع 5 آذر بسیج در تاریخ 13 و 14 دی ماه برگزار شد، پس از ارائه گزارش توسط کمیسیون های تخصصی و سخنرانی برخی از چهر های سیاسی و نظامی، این نشست با انتشار بیانیه ای به کار خود پایان داد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

« بسمه التعالی »

بیانیه مجمع عالی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت دی ماه 1394:

حمد و سپاس خداوند قادر متعال را که دلهای ما را به نور محمدی آراست و به برکت وجود نازنین خاتم الانبیاء حضرت محمد بن عبدالله (ص) از ظلمات جهل و نادانی به سوی نور اسلام ناب محمدی هدایت فرمود . به ما توفیق داد تا نهال محبت اهل بیتش را در دل بکاریم و بر حبل الله متین رسالت و شجرۀ طیبه امامت چنگ زنیم. چه توفیقی بالاتر از زیستن تحت پرچم حکومت صالحان و سربازی در نظام ولایی و مقدس جمهوری اسلامی، و چه روزی پاکتر از خدمت گزاری تحت امر و فرمان ولایت فقیه به ویژه درعصر زعامت حضرت امام خمینی (ره) و جانشین شایسته اش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای که خداوند مهربان به ما ارزانی فرموده است.

انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین تحول تاریخی بعد از ظهور اسلام همچنان بالنده و پیشرو مرزهای جغرافیایی و استعماری را درنوردیده و دلهای توحیدی و تشنه عدالت مظلومان و مستضعفین عالم را سیراب می کند . اکنون عالمیان به چشم سر حضور پر رنگ و توفنده ی انقلاب اسلامی را در سرزمین های اسلامی و ... مشاهده می کنند .

در روند حرکت تاریخی انقلاب اسلامی،دوره ی حساس و پر خطر و تعیین کننده کنونی که رهبر عزیز انقلاب از آن به عنوان پیچ تاریخی و گردنه سرنوشت ساز یاد کرده اند نیازمند بسیج تمام امکانات و بذل توجه مضاعف تمام دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ، آحاد امت اسلامی و مردم فداکار و قوای سه گانه به ویژه دولت اسلامی می باشد که با تمام وجود و با گذشت و ایثار همت کنند دل در گرو قدرت لایزال الهی قرار داده و پا برسر کدخدا نهند، تا رضایت خدا و شهدا را بدست آورده و شاهد پیروزی و نصرت الهی را در آغوش کشند.

در همین راستا نکاتی چند را یادآور می شویم :

1- وحدت رمز پیروزی و نقطه کانونی پیشرفت و نصرت الهی است هر کس و هر مقامی که خلاف جهت کلی وحدت امت اسلامی ، وحدت نیروهای انقلابی و جامعه اسلامی در گفتار و رفتار عمل کند بی تردید خواسته یا نا خواسته در خدمت شیطان بزرگ و غرب صلیبی و صهیونیزم جهانی گام برداشته و آب به آسیاب دشمن ریخته است . قوم گرایی ،ملی گرایی، فرقه گرایی و دسته بندی ملت حول احزاب قدرت طلب و ... سم مهلک و مرگ آفرینی است که جز تفرقه و تشتت و ضعف و فتور اسلام و مسلمین نتیجه ای نخواهد داشت و پادزهر این نقشۀ شیطانی چنگ زدن به حبل المتین قرآن و گرد آمدن حول محور الهی ولایت مطلقه فقیه و ولی امر مسلمین  می باشد .

2- امواج خروشان انقلاب اسلامی تار و پود شبکه شیطانی سلطه و جاهلیت اسلام آمریکایی را از هم دریده و هر روز شاداب تر از پیش امت اسلامی را از ثمرات شیرین جهاد مجاهدان و شهدای اسلام بهره مند می سازد و نهالی تازه از بیداری در سرزمینهای اسلامی می نشاند . اکنون جبهه پایداری و مقاومت در همه سرزمینهای اسلامی بویژه عراق و سوریه و لبنان از یک سو و در بحرین و یمن و حجاز از سوی دیگر پنجه در پنجه کفر افکنده و می رود که ان شاالله با نصرت الهی بیرون راندن نیروهای اشغال گر و جنایتکار شیطان بزرگ و استعمارگران صلیبی را از غرب آسیا برای امت اسلامی به ارمغان آورد . بر ما است که با تمام توان در این مقطع تاریخی فرصت را از دست نداده و از یاری رساندن ، آموزش و تجهیز، انتقال تجارب انقلابی و دست آوردهای دوران دفاع مقدس به نیروهای میدانی این جبهه مقدس کوتاهی نکنیم که فردا دیر است و پشیمانی سودی ندارد و در همین جا آمادگی پیشکسوتان جهاد و شهادت را برای حضور و جان فشانی برای یاری مظلومان در جبهه های خون رنگ جهاد و شهادت و دفاع از سرزمین های اسلامی اعلام می داریم .

3- امروز ملت مقاوم و آزاده ایران اسلامی در ادامه راه تعالی کشور به امتحان دیگری از جنس انتخاب نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری روبرو است از این رو تاکید می کنیم که حفاظت و پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی در این صحنه نیز محتاج بصیرت و آگاهی است تا مجلس قانون گذاری را به نمایندگان صالح و بصیر و آشنا با درد های محرومین و اقشار متوسط به پایین و متعهد و ملتزم عملی به اسلام ناب محمدی و ولایت مطلقه فقیه این محور وحدت و تعالی و صیانت کشور بسپارند و از ورود وابستگان قدرت و ثروت و نفوذ بیگانه به مجلس شورای اسلامی جلوگیری نمایند و همچنین عالمانی آگاه و خبیر و تبری جسته از حامیان فتنه را برای خبرگان انتخاب نمایند .

4- دولت جمهوری اسلامی را به اتکا بر توانایی های داخلی و سازماندهی دارایی های ملی برای اجرای نسخه شفا بخش اقتصاد مقاومتی بدون انتظار از پسابرجام فرا می خوانیم و توجه مسئولین را به این امر جلب می کنیم که امیدی به پایان یافتن دشمنی های آمریکای جنایتکار و شیطان صفت نداشته باشند و بدانند که :

((لن ترضی عنک الیهود و لا النصاری حتی تتبع ملتهم)) یهود و نصاری جز تسلیم و تبعیت کامل شما مومنین از آنها رضایت نخواهند داد .( سوره بقره آیه 120 )

خدا رحمت کند امام خمینی (ره) را که فرمود : آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است . آمریکا برای سیطره ی سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و نظامی خویش بر جهان زیر سلطه ، از هیچ جنایتی خودداری نمی نماید . از این رو توجه همه ی مسئولین فرهنگی ، سیاسی ، امنیتی و اقتصادی را به سد کردن دامنه نفوذ آمریکا و کشور های غربی و مزدوران منطقه ای آنها جلب می کنیم .

5- یاد روز عظیم ، افتخار آفرین و بیداری و وحدت ملت را در نهم دی ماه 88 گرامی داشته و به فتنه گرانی که متاسفانه هنوز با لجبازی و گروه گرایی و امید حمایت خارجی، ملت سربلند ایران را تهدید به تکرار حوادث سوریه و عراق در ایران می کنند هشدار می دهیم که ملت ما رفتار و گفتار آنها را رصد می کند و به موقع پاسخ دندان شکن و خوار کننده ای به آنها خواهد داد .

از خدا بیداری غفلت زدگان و رسوایی خائنان و جهنم را برای ظالمان خواستاریم و بدانند که ممکن است چند روزی با اختلاف افکنی و فریب و فضا سازی رسانه ای و غارت اموال ملت و دریافت دلار های شیطان بزرگ به کرسی های دنیا تکیه زنند ولی افتادن از طبقات بلند بسیار هراس انگیزتر است و مرگ سخت تر و عذابی دردناک تر در پی خواهد داشت و نیز بدانند خانه ی ستم آمریکا چون خانه ی عنکبوت سست است و دوامی نخواهد داشت .

6- سلام و صلوات خدا به روح مطهر شهدای مدافع حرم که جان شیرین خود را در تبعیت از ولایت مطلقه فقیه در طبق اخلاص گذاشته اند و آبرویی برای خانواده و ملت خود و رهبرشان سید علی شدند و این سند افتخار را برای حفظ اسلام و اهل بیت طاهرینش و هدایت غافلان بر تارک تاریخ کشور و انقلاب اسلامی به اهتزاز درآوردند و خداوند را بر حضور پیشکسوتان جهاد و شهادت در این عرصه و تقدیم مجاهدانی مخلص و خانواده های صبور و کریم سپاس گزار هستیم و ان شاالله این راه پر فروغ بر عاشقان منتظر شهادت همیشه گشوده باد .

7- دشمنان اسلام برای خاموش کردن نور خدا و جلوگیری از پیشرفت و گسترش اسلام ناب محمدی دست به هر جنایتی می زنند و با کمال حماقت و بی رحمانه علمای راستین و عدالت جو را به شهادت می رسانند غافل از اینکه خون مظلوم می جوشد و دامن آنان را خواهد گرفت . اگر قاتلان شهدایی همچون آیت الله محمدباقرصدر، شهید امام موسی صدر ، آیت الله حکیم ، شهید شیخ حسن شحاته و سایر علمای اسلام پیروز شدند قاتلان شهید آیت الله شیخ نمر و متعرضان به مجاهد راه حق شیخ زکزاکی نیز به مقصود خواهند رسید . ولی بدانند که به زودی دست انتقام الهی گریبان ناپاکان قبیله سعودی و دیگر ظالمان و متجاوزان به جان و مال و ناموس مسلمین مظلوم را خواهد گرفت و آنان را به سرنوشت امثال صدام و قذافی و . . . دچار خواهد کرد ان شاء الله .

8-جا دارد به دولت محترم تدبیر و امید نیز یاد آور شویم که اکنون نیمی از عمر دولت یازدهم سپری شده است خوب است براساس معیارهای روشن و مشهود وضعیت خود را بررسی کنید که نتیجه تلاش دو سال گذشته چه بوده است.

ایا در وضعیت مشکلات جامعه از قبیل حجاب وعفاف ،فساد اداری ، رشد علمی کشور، اسراف و تبذیر و اشرافی گری ، اقتصاد مقاومتی وخوداتکایی ،استقلال وعزت ملی،  مواد مخدر و اعتیاد جوانان ، بیکاری و ازدواج جوانان ، قاچاق کالا و تولید داخلی ، مهاجرت و ابادی روستاها،  ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم ، خام فروشی و وابستگی به نفت، کاهش واردات و افزایش صادرات ، رشد جمعیت و سبک زندگی ، اصلاح وضعیت بانکها و دست اندازی به بیت المال و ده ها  موضوع دیگر نسبت به گذشته چه تغییر مثبت و قابل ملاحظه ای ایجاد شده است. در مدت باقیمانده از عمر دولت چه برنامه ای برای حل مشکلات دارید؟ از باب تذکر یاداور می شویم که بدانید مردم بیدارند و فریب شعارها و آمارها را نخواهند خورد و پس از تمام شدن های هوی تبلیغاتی بررسی می کنند و پاسخ خواسته های خود را از شما مطالبه می کنند.و خواهند گفت  ای  دولت مردان زمان وفای به وعده ها فرا رسیده است پاسخ دهید چه کرده اید؟

9-در پایان ما پیشکسوتان حاضر در مجمع عالی بسیج پیشکسوتان به نمایندگی از همه پیشکسوتان جهاد و شهادت آمادگی خود را برای ادامه خدمت گزاری و حضور  در صحنه های مورد نیاز انقلاب به ویژه در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی و عرصه های جهاد و شهادت  دفاع از مظلومان و سرزمینهای اسلامی ، تحت امر و پرچم پر افتخار ولایت فقیه و نایب امام عصر (عج)حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای اعلام داشته از درگاه خداوند نصرت مسلمین و خواری کفار و منافقین را خواستاریم.

 

                                                              والسلام و علیکم ورحمه الله برکاته

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.