شنبه 23 بهمن 1395 | 16:01
بیانیه مجمع عالی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سال95
بیانیه مجمع عالی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سال95

بسم الله الرحمن الرحیم

«بیانیه مجمع عالی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سال95»

«واطیعوا الله و رسوله ولا تنازعوا فتفشلوا و تذهب ریحکم واصبروا ان الله مع الصابرین(46)»

و خدا و پیامبرش را اطاعت نمایید و نزاع (و کشمکش) نکنید، تا سست نشوید، قدرت (و شوکت) شما از میان نرود و صبر و استقامت کنید که خداوند با استقامت کنندگان است.

«سوره مبارکه الانفال آیه46»

درود و رحمت واسعه الهی بر معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که آموزگار و احیاگر اسلام ناب محمدی و راه درخشان عاشورا بود و خداوند کریم به برکت مجاهدت خالصانه این مرد حکیم و فرزانه و خون شهیدان ما را از قید و بند طاغوت و استکبار جهانی رهانید و توفیق زندگی تحت پرچم اسلام و ولایت فقیه را به ما ارزانی داشت.

خدای بزرگ را شاکریم که با پایان سی و هشتمین سال استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به لطف خداوند در هم کوبنده ظالمان، شاهد و ناظر بیداری روز افزون امت اسلامی و شکست توطئه شوم دشمنان اسلام برای تجزیه و از هم گسستن کشورهای جبهه مقاومت با ترفند احیای خلافت اموی در سوریه، خلافت عباسی در عراق، و خلافت عثمانی در ترکیه می باشیم.

راهبرد اصلی دشمن ایجاد تفرقه، کوچک سازی و تضعیف کشورها، حفظ سلطه بر جهان، نابودی استقلال ملتها و تضمین امنیت و تثبیت غده سرطانی اسرائیل غاصب است و تنها راه مقابله با این راهبرد شیطانی، وحدت و اتحاد امت اسلامی به ویژه ملت شریف و بزرگوار ایران حول محور ولایت فقیه و چنگ زدن به این ریسمان الهی است. بی تردید فداکاری، وفاداری و هوشمندی مردم در خلق پدیده های الهی همچون 9دی، 19دی و... که نقطه کانونی آنها پشتیبانی و اطاعت از ولایت فقیه و پایبندی به اصول انقلاب اسلامی است مشعلی فروزان فرا راه امت اسلامی و عبرتی فراموش نا شدنی برای خواص و هشداری کوبنده برای دشمنان اسلامی است که همه بدانند ملت بیدار و وفادار و فداکار ایران هرگز در پشتیبانی از ولی امر مسلمین دچار تردید و دودلی نخواهد شد. خداوند به برکت قیام 19 دی سال56 نظام فرعونی کورشیان را فروپاشید و به برکت حرکت مردمی 9 دی فتنه گران واپسگرا که سر در آخور شیطان بزرگ داشتند را منکوب کرد. امید آنکه به برکت پایداری و مقاومت امت اسلامی و شهداء حرم به زودی شاهد شکست و فروپاشی صلیبیون صهیونیست و در راس آن ها شیطان بزرگ باشیم.

اکنون که همزمان با شروع سی و نهمین سال پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی در سال آخر و پایان یازدهمین دولت انقلاب موسوم به دولت تدبیر و امید هستیم، ضروری است نگاهی گذرا برعملکرد چهار سال گذشته این دولت و تطبیق آن با اصول و ارزشهای انقلاب، خط نورانی امام راحل(ره) و ناخدای شجاع کشتی انقلاب،

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) داشته باشیم تا چراغی باشد فرا راه دلدادگان اسلام به ویژه مردم مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی که ان شاءالله با حضور حداکثری و رای هوشمندانه خود  افتخاری تازه برای بهترین نظام مردم سالاری دینی دنیا بیافرینند.

1- دولت در چهار سال گذشته با تمرکز تلاش های دیپلماتیک و سیاسی خود بر سراب برجام بدفرجام و غفلت از سایر حوزه های سیاسی، فرصت های گرانبهایی را که حاصل مقاومت و پایداری امت، خون شهدای حرم و سیاستهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب است را از دست داد و دلخوش به قول شیطان بزرگ به تذکرات ولی امر مسلمین توجه لازم را ننمود.برجام که فلسفه وجودی آن لغو تحریمها بود نه تنها موجب از بین رفتن تحریمها نشد که خود به بار سنگینی برای کشور و به فرصتی خطرناک برای دشمن تبدیل شده است  و در صورت غفلت می تواند به دریچه ای بزرگ برای نفوذ عمیق و جریانی غرب و خدای ناکرده استحاله دولتمردان و انقلاب تبدیل شود.

2- اقتصاد مقاومتی و ایجاد انگیزه و حرکت جهادی برای به جنبش درآوردن ملت برای اتکا به ظرفیت های داخلی و قطع وابستگی آشکار و پنهان اقتصادی به دشمنان و رقبا و نیل به استقلال اقتصادی کشور یکی از مطالبات مستمر رهبر عزیز انقلاب اسلامی از همه دولتها بوده و هست که از مهمترین شاخص های ارزیابی و سنجش آن مبارزه بی امان با قاچاق کالا، جلوگیری از واردات بی رویه و غیر ضرور، مصرف کالای ایرانی، رونق کارخانه ها و تولید داخلی،جلوگیری از خام فروشی، کاهش بیکاری، بهبود وضعیت معیشت و قدرت خرید مردم و اقتدار پول ملی و سوق دادن سرمایه های سرگردان و نقدینگی به سمت تولید و کار مفید است.متاسفانه باید گفت در هیچ یک از شاخص های یاد شده وضعیت قابل قبول و امیدوار کننده نداریم و  پس رفت و رکود و سستی و تنبلی و بی همتی مشهود است زیرا دل در گرو محبت غرب و چشم به دستان چدنی کدخدا دوخته ایم.

3- سلامت اداری،عدالت اجتماعی و پاکدستی دولتمردان و جلوگیری از فرهنگ اشرافی گری، رسیدگی و توجه به محرومان از جمله مطالبات امام خامنه ای (مدظله العالی) و از ارزشهای الهام بخش انقلاب اسلامی است که متاسفانه در دولت اعتدال به فراموشی سپرده شده و حتی در مواردی با کمال شگفتی از حوزه مشکل اشخاص عبور کرده و به عنوان یک تفکر،رویکرد و جریان حاکم بر دولت بروز کرده است. وجود حقوق های نجومی و نوع عملکرد دولت ، اختلاس های کلان و شرم آور مانند صندوق ذخیره فرهنگیان، وام های نجومی و معوقات سرسام آور بانکی،ریخت و پاشها و رفتار اشرافی دولت مردان،سفرهای غیر ضروری و بی ضابطه خارجی ، خصوصی سازی تاسف بار و رانت بازی و ویژه خواری آن،قرادادهای ذلت بار و غم انگیز مثل هواپیماهای ایرباس و بوینگ و کرسنت،تحقیر جوانان و نخبگان و مدیران متعهد و تلاش برای وارد کردن مدیر خارجی،افتخار به قرادادهای نفتی با اجنبی و خام فروشی ،تلاش برای رسمی کردن نفوذ ایادی شیطان در سیستم مالی کشور ،بر سر کار آوردن وزرای مرفه و میلیاردرهایی که با استفاده از غقلت مسئولان و پایمال کردن حق و حقوق محرومان به ثروتهای قارونی دست یافته اند،

همه و همه مصادیقی روشن از زاویه گرفتن نسبت به اصول انقلاب و رهنمودهای ولی امر مسلیمن و خروج از خط امام راحل است.

4- جهاد اکبر،دشمن شناسی و دشمن ستیزی ،بی اعتمادی و دوری جستن از آمریکای جهان خوار و استعمارگران غربی به ویژه فرانسه و انگلیس خبیث، حفظ عزت و اصول انقلاب در سیاست خارجی،تاکید بر استقلال و انقلابی گری جزء اصول لاینفک خط امام و رهبر عزیز انقلاب اسلامی بوده و هست که در بیانات و وصیت نامه امام راحل و رهنمودهای حضرت امام خامنه ای موج می زند و به طور مستمر گوشزد می شود متاسفانه در این 4 سال، رفتار وزیر خارجه و دست اندر کاران مذاکرات هسته ای در نشست و برخاست و رفت و آمدهای پی در پی و بگو بخندهای سبک سرانه به روش دیپلماسی سازشکارانه تکنوکراتهای تربیت شده در نیویورک و انگلیس برای ملت مبارز ایران و رزمندگان عزت مدار دفاع مقدس و در یک کلمه انقلابیون پیرو امام و رهبری چیزی جز خفت و غم و اندوه به ارمغان نیاورد.

5- امنیت پایدار میهن اسلامی ایران حاصل خون شهیدان و جانفشانی مجاهدان امت اسلامی اعم از ایرانی و عراقی، سوری و لبنانی، افغانی و پاکستانی، یمنی و بحرینی... و مجاهدت و پشتکار و بالندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه بسیجیان مخلص در همه نیروها و عرصه ها ،تحت رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا می باشد که ضروری است با بصیرت و اگاهی ، پشتیبانی و عمل به هنگام ،تقویت روحیه مجاهدان و ترویج ارزشهای انقلابی به ویژه روحیه مقاومت و صبرو جهاد و شهادت ،راهبرد دفاع از امنیت کشور در آن سوی مرزها را مورد توجه بیشتر قرار دهیم و از ورود سیاست های شکست خورده  برجامی و نشخوار ترفند برجام 2 و3 در این عرصه با قاطیعت جلوگیری کنیم.

6-رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت امت حول محور ولایت فقیه و ایمان به اسلام ناب محمدی بود. مردم برتری و قدرت خدا را باور کردند  و به فرمان ولی و امام الهی خود عمل کردند. خدا نیز بر ما منت نهاد و نصرت و پیروزی بر کافران را اهداء کرد.

اکنون نیز راه ثبات و پیشرفت انقلاب اسلامی و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی وابسته به عمل به همین رمز الهی است اگر امت اسلامی با بصیرت و اگاهی به نصرت و قدرت خداوند اعتماد کنند و دست از ریسمان الهی ولایت فقیه برندارند و با جان و دل و رای خود سر در گرو راه او نهند و رهنمودهای حکیمانه ولی امر مسلمین را آویزه گوش نمایند قطعا خون شهیدان پایمال نخواهد شد و پیشرفت انقلاب اسلامی و نصرت الهی را به ارمغان خواهد آورد. دشمن برای ایجاد تفرقه در صفوف امت اسلامی هر روز به ترفندی شیطانی و نغمه ای دجالی متوسل می شود. روزی سنی امریکایی و وهابیت سلفی را علم می کند و روز دیگر شیعه انگلیسی و بهایت و انجمن حجتیه سازش کار را، روزی لیبرالها و نهضت آزادی و بنی صدر و خلق مسلمانیها را و روز دیگر منافقین و فتنه گران مدعی اصلاحات را،

 امروز فتنه داعشی ها و قبایل بدوی سعودی و فردا خدا می داند با استفاده از ابزارها و علم شیطانی خود چه دامی بر سر راه امت خواهد گسترد. راه نجات، پیروی از  ناخدای کشتی انقلاب و امام مسلمین است. هان ای امت اسلامی،        ای جوانان برومند و دولت مردان بدانید که امروز روز آزمایش و فردا روز پاسخ است.

7-پیشکسوتان جهاد و شهادت در سالهای خدمت گذاری خود در کسوت پر افتخار نیروهای مسلح امتحان خود را به درستی و سربلندی پس داده و برگذشته پر از ایثار و خون ، حماسه و پایداری و اطاعت از اوامر ولی امر مسلیمن افتخار می کنند و در اثبات پایمردی آنان همین بس که با وجود گذشت عمر و سپیدی محاسن، داوطلبانه در میدانهای جهاد و دفاع از امنیت مسلیمن و حفظ سرزمینهای اسلامی حضور فعال داشته و با تقدیم ده ها شهید پیشکسوت، سرافرازی، پیشتازی و اطاعت از امر حضرت امام خامنه ای را با خون خود فریاد کرده اند. امید این که خداوند به ما توفیق پایداری و مقاومت و ادای دین به انقلاب اسلامی و تداوم راه نورانی شهیدان را عنایت فرماید. باشد که با اقامه نماز در مسجدالاقصی شاهد ذلت دشمنان اسلام و در راس آنها اسرائیل غاصب باشیم و گل لبخند را بر لبان مبارک ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای بنشانیم ان شا الله.

در پایان با توجه به تحولات اخیر در بسیج مستضعفین، به سردار بسیجی و پرچمدار انقلابی، سردار نقدی خدا قوت گفته و برای ایشان ارزوی توفیق خدمت به اسلام و مسلمین را داریم و به علمدار کنونی بسیج سردار غیب پرور خوش آمد عرض نموده و توفیق روز افزون و کسب مدال افتخار آفرین رضایت فرماندهی معظم کل قوا را برای ایشان آرزومندیم و آمادگی پیشکسوتان جهاد و شهادت را برای کمک و یاری ایشان اعلام می داریم.

 

 

نصر من الله و فتح قریب                         مرگ بر آمریکای مردم فریب

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.