شنبه 3 تیر 1396 | 13:06
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت روز قدس 96
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت روز قدس 96
  بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت روز قدس روز قدس را که به فرموده امام راحل روز حیات اسلام است باید به باشکوه ترین وجه ممکن بزرگ بداریم

بسمه تعالی

وَمَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ نَصِيرًا        سوره نساء آیه 75

>>روز قدس بسیار مهم است. صرفاً این نیست که ما از یک ملّت مظلومی که از میهن خود و از خانه‌ِی خود رانده شده داریم دفاع میکنیم؛ ما در واقع داریم با این کارمان با یک نظام سیاسی ظالمانه و استکباری مبارزه میکنیم. امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است؛ حقیقتی بسیار گسترده‌تر از مسئله‌ی فلسطین. امروز مبارزه‌ی با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار است، مبارزه با نظام سلطه است<<.                                                                                                امام خامنه ای ( مدظله العالی)

سالی دگر گذشت و قدس شریف و ملت مظلوم و مبارز فلسطین زیر ضربات خونبار چکمه پوشان صهیونیست آمریکایی و اروپایی در اسارت به سر می برند دشمن صهیونیستی سرمست از پشتیبانی های مالی ، تسلیحاتی، سیاسی، فرهنگی و ... مسیحیت صلیبی به ویژه آمریکای جهانخوار و انگلیس خبیث و فرانسه جنایت کار با همکاری و همراهی سران کشورهای عربی بویژه قبایل منفور حاکم بر کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس و در رأس آنها قبیله مزدور  و منحرف سعودی وهابی تلاش روز افزون دارد تا مسئله فلسطین  را که مسئله اصلی جهان اسلام و رمز وحدت و عامل حیاتی و موثر در همگرایی و وحدت مسلمین و مصداق عینی و برجسته مورد وفاق مسلمین برای وحدت و جهاد است به حاشیه رانده و به فراموشی سپرده شود.

اهداف اصلی دشمن در این مرحله نهادینه کردن اشغالگری، یهودی کردن قدس شریف و ایجاد امنیت پایدار برای رژیم غاصب اسرائیل کودک کش می باشد.

برای رسیدن به این اهداف تلاشهای خود را برایجاد تفرقه و سرگرم کردن مسلمین به مسایل حاشیه ای، محلی و درگیر کردن آنان به منافع زودگذر  وملی گرایانه و تعصبات و جدالهای قومی مذهبی متمرکز کرده است.هجوم قبیله سعودی مزدور و  نادان و حاکمان فاسد منطقه به یمن مظلوم و مقاوم، سرکوب مردم بحرین، تلاش برای تجزیه عراق و سوریه و لیبی و ایجاد داعش( دولت آمریکایی عراق و شام)، و امثالهم مصادیق بارز این موضوع می باشند.

 هدف نهایی صهیونیستها و غرب صلیبی حذف فلسطین از نقشه جغرافیای سیاسی جهان و تثبیت غده سرطانی اسرائیل جنایتکار به عنوان سر پل و پایگاه اصلی استعمارگران برای مهار و کنترل کشورهای اسلامی و تضعیف اسلام و جلوگیری از وحدت و یکپارچگی سیاسی و جغرافیایی جهان اسلام است. در حقیقت حذف و هضم کشور اسلامی فلسطین و ایجاد تثبیت کشور جعلی وغاصب اسرائیل اشغالگر مصداق بارز بی چون و چرای اهداف استعمارگری و دشمنی آشکار غرب مسیحی صلیبی برای دشمنی با اسلام و نیاز عملیاتی نظام سلطه است.

اکنون که به برکت طلوع خورشید انقلاب اسلامی و تثبیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز شاهد نشانه های روشن پیشرفت و برافراشته شدن پرچم پر افتخار انقلاب اسلامی در جوامع مسلمان به ویژه کشورهای یمن و سوریه و عراق و ... هستیم و جبهه اسلام با تمام توان به همت امت اسلامی تمام قد در مقابل جبهه کفر و نفاق ایستاده است ضرورت دارد که اجازه ندهیم پرچم پرافتخار و خونبار مقاومت برای آزادی فلسطین و قدس شریف فرو کشیده شود و مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود روز قدس را که به فرموده امام راحل روز حیات اسلام است باید به باشکوه ترین وجه ممکن بزرگ بداریم و آزادی فلسطین و زنده بودن مسلمین را فریاد کنیم با امید به آنکه خداوند تبارک و تعالی بر این مجاهدت و خواسته مقدس برکت نهاده  به زودی زود شاهد فروپاشی نظام سلطه و اسراییل غاصب باشیم و نماز شکر را به امامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در مسجد الاقصی برگزار کنیم ان شا الله.

ما پیشکسوتان جهاد و شهادت نیز ضمن سپاسگذاری پیشاپیش از حضور میلیونی امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس همگام با ملت شریف با همه توان به عنوان یک اقدام الهی و جهاد مقدس مشارکت خواهیم کرد و آمادگی خود را برای حضور شهادت طلبانه در همه میادین جهاد و نبرد با دشمن صهیونیستی اعلام می داریم.

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد وشهادت

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.