چهارشنبه 6 تیر 1397 | 12:33
نقوی حسینی:
اگر استراتژی و تیم اقتصادی دولت تغییر نکند همچنان شاهد ادامه نابسامانی‌ها خواهیم بود/ هیچ کس جز دولت مقصر نیست
اگر استراتژی و تیم اقتصادی دولت تغییر نکند همچنان شاهد ادامه نابسامانی‌ها خواهیم بود/ هیچ کس جز دولت مقصر نیست
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه مبادلات بازار متوقف شده است، گفت: افراد دیگر نه جنسی می‌خرند و نه جنسی می‌فروشند تکلیفشان روشن نیست، این‌ آثار ناشی از سیاست‌های اقتصادی ۵ سال گذشته دولت است و هیچ کس دیگری هم مقصر نیست.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به عملکرد نامطلوب دولت در شرایط کنونی کشور اظهار داشت: شرایط اقتصادی موجود به هیچ وجه قابل قبول نیست. بحران‌هایی که در حوزه‌های مختلفی چون ارز، سکه، خودرو، مسکن و... در حال رخ دادن است واقعا قابل تحمل نیست.


نقوی حسینی با بیان اینکه مبادلات بازار متوقف شده است تاکید کرد: افراد دیگر نه جنسی می‌خرند و نه جنسی می‌فروشند تکلیفشان روشن نیست این‌ آثار ناشی از سیاست‌های اقتصادی ۵ سال گذشته دولت است و هیچ کس دیگری هم مقصر نیست.


نماینده مردم ورامین با بیان اینکه ما تحریم‌های بسیار سخت‌تر از این‌ را پشت سر گذاشته ایم تصریح کرد: این در حالی است که چنین اتفاقاتی در زمان تحریم‌های گذشته رخ نداد دلیل اصلی آن هم این است که ما ۵ سال برای کنترل تورم رکود اقتصادی را حاکم کردیم که در نتیجه نقدینگی افزایش یافت و امروز این نقدینگی در حال انفجار است.


سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی بیان داشت: این نقدینگی یک روز در بازار سکه خود را نشان می‌دهد و یک روز در دلار. این‌ها عواقب بحران اقتصادی و سیاست‌های غلطی است که دولت پیش گرفته است.


نقوی حسینی در پایان با تاکید بر لزوم تغییر استراتژی اقتصادی دولت، خاطر نشان کرد: جمعی از نمایندگان معتقدند که تیم اقتصادی دولت یازدهم و دوازدهم ناکارامد است و باید تغییر کند، در غیر این صورت شاهد ادامه این شرایط خواهیم بود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.