سه شنبه 12 تیر 1397 | 08:57
مددجویان بهزیستی روستا‌های سرپل‌ذهاب در خانه‌های نوساز بسیج
مددجویان بهزیستی روستا‌های سرپل‌ذهاب در خانه‌های نوساز بسیج
با همکاری سازمان بهزیستی، بنیاد مسکن و سازمان بسیج سازندگی ۲۰۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در روستا‌های شهرستان سرپل‌ذهاب تحویل داده شد.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از جوان، با همکاری سازمان بهزیستی، بنیاد مسکن و سازمان بسیج سازندگی ۲۰۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در روستا‌های شهرستان سرپل‌ذهاب تحویل داده شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین افتتاحیه ۲۰۰واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان زیرپوشش سازمان بهزیستی در روستای مشکنار شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: پس از وقوع زلزله ۳/۷ ریشتری در استان کرمانشاه طی ۴۵روز نخست کار آواربرداری و اقدامات اولیه انجام و اولویت به بازسازی روستا‌ها داده شد. سردار غلامحسین غیب‌پرور با بیان اینکه مددجویان نیازمندتر از دیگران بودند، گفت: بسیاری از آن‌ها مشکلات معلولیت جسمی دارند و در آن روز‌ها متحمل مشقت زیادی شدند و بنابراین اولویت به این قشر داده شد. وی افزود: این زلزله برای همه ما غم داشت و داغ ما هنوز التیام پیدا نکرده است، اما در کنار این غم، درس‌های بزرگی گرفتیم که اگر با هم باشیم و همت کنیم، کار‌های بزرگی می‌شود انجام داد و نقطه آغاز آن هم حضور حضرت آقا در این مراسم بود که شور و نشاط در همگان ایجاد کرد. رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در زمانی که نظام و مردم شریف ایران با مشکلات مواجه هستند، با این وحدت و همبستگی کار‌های بزرگی می‌توان انجام داد. علاوه بر افتتاح این ۲۰۰واحد همه در کنار هم هستند. سردار غیب‌پرور تصریح کرد: خطاب من به مسئولان- که خودم یکی از آنان هستم- این است که به خود بیاییم، ظرفیت‌های کشور کم نیستند. ما باید پرهیزگاری و صبر پیشه کنیم و نقشه دشمن را بشناسیم و قدم‌های خود را محکم کنیم. همانطور که خداوند متعال از ما می‌خواهد نترسیم و به وعده خدا اعتماد کنیم که اگر مؤمن باشیم دشمن به ما نمی‌تواند ضرری بزند. شایان ذکر است، تفاهمنامه‌ای بین سازمان بسیج سازندگی، استانداری کرمانشاه، سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن صورت پذیرفت که مقرر شد ۳۱۴ واحد مسکونی برای مددجویان سازمان بهزیستی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ساخته شود. در این مراسم، به نمایندگی از ۲۰۰ خانواده‌ای که منازل آن‌ها آماده شده است، کلید منازل احداث شده به شش نفر از مددجویان سازمان بهزیستی تحویل داده شد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.