شنبه 13 مرداد 1397 | 10:35
رائفی‌پور:
مراقب نفوذی‌ها و منافقین که برای غارت سرمایه‌ها آمده‌اند باشید
مراقب نفوذی‌ها و منافقین که برای غارت سرمایه‌ها آمده‌اند باشید
علی‌اکبر رائفی پور گفت: شبکه‌های یهودی و منافقین با پوشش خیرخواهانه به کشور ما نفوذ کرده‌اند و سعی دارند هویت تاریخی و فرهنگی کشورها را شخم زده و به غارت ببرند.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از ، علی اکبر رائفی‌پور،  در مراسمی تحت عنوان نهضت روشنگری نفوذ که در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، گفت: پروژه نفوذ در کشور ما، توسط افراد بیگانه و منافق در حال پیگیری و اجرا شدن است که این مسئله از هرچیز دیگری اهمیت بیشتری دارد.

وی با اشاره به ردپای نفوذ در پرونده هشت شهریور کشور،گفت: پس از انفجار هشت شهریور، هیچ جنازه ای از شخصی به نام کشمیری باقی نمانده بود و این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت متوجه وجود یک نفوذی شدند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: انفجار هفت تیر نیز توسط یک عامل نفوذی اتفاق افتاد و معتقد هستم این حادثه یک انفجار اسرائیلی است و با برنامه دقیق و غیرانسانی انجام شد.

رائفی پور ادامه داد: عاملین نفوذ در کشور های مختلف و همچنین در همین کشور خودمان، نقاط و افراد مهم را شناسایی میکنند تا بتوانند به طرق مختلف روی آنها تأثیر بگذارند و اکنون معاندان نظام و انقلاب نیز، برای رسیدن به اهداف خود، در حال همین کار هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دولت های روی کار آمده در نظام اشاره کرد و یادآور شد: هر کدام از روئسای جمهور در ایران با یکدیگر تفاوت‌هایی داشتند ولی مسئله مهم این است که نباید هر کدام از آنها به حال خود رها می شدند، تا بعضی از آنها دست به اعمال نامتعارف و ناهمسو بزنند.

این استاد دانشگاه و سخنران استراتژیست بیان کرد: اکنون شبکه های یهودی و منافقین با پوشش خیرخواهانه به کشور ما نفوذ می کنند، و سعی دارند، هویت تاریخی و فرهنگی کشورها را شخم زده و به غارت ببرند.

رائفی پور در خصوص یکی از راه های نفوذ شبکه های یهودی در ایران گفت: به طور مثال، این شبکه فردی را از مرحله پایین در پستی می‌گمارد و آرام آرام به رشد وی کمک می کند تا در نهایت به مراحل عالی در کشور رسیده و طبق اهداف آن ها حرکت کند.

وی یادآور شد: یکی دیگر از راه های شبکه یهودی برای نفوذ در کشور، حمایت از افرادی است که در پس به دست آوردن پست و مقامی مردم را از نظام بیزار می کنند.

این استاد دانشگاه در ادامه به تمسخر افراد مهم در شبکه‌های معاند و خودفروخته اشاره کرد و گفت: آن ها پاسخی برای بیانات افراد بزرگ کشور ما و موفقیت‌هایشان ندارند، به همین دلیل مجبور هستند با تمسخر به اهداف خود دست پیدا کنند.

رائفی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خیلی از مشکلات کشور را با دستان خود رقم زده‌ایم و باید برای آن چاره بیندیشیم مثلأ، سدسازی راه درستی برای نگهداری از آب نیست و احتمال تخریب و یا شور شدن آب ها در ایران وجود دارد، در همین راستا باید هوشمندانه تر عمل کنیم چرا که قبلأ توجه نکردیم که امکانات لازم برای احداث سدها به ایران داده شده ولی فناوری برداشت زباله و لایروبی سدها را به ما نداده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نباید بخشهای دیگر کشور را به خاطر اقتصاد رها کنیم مثلأ یکی از عوامل کمبود آب در کشور ما فعالان محیط زیست هستند که موجب انتقال آب ها شدند و حتی چندی پیش، گروهی از این افراد دستگیر هم شدند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.