شنبه 3 شهریور 1397 | 12:16
آیت‌الله شبستری:
برخی نقدهای رحیم پور به حوزه وارد است
 برخی نقدهای رحیم پور به حوزه وارد است
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برخی تخریب‌ها علیه رحیم‌پور ازغدی، گفت: آقای رحیم‌پور ازغدی فردی متفکر، انقلابی، متدین و دلسوز است و نقدهای او از دلسوزی نشأت می‌گیرد.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"   آیت‌الله محسن مجتهدشبستری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو‌ با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برخی تخریب‌ها علیه رحیم‌پور ازغدی، گفت: آقای رحیم‌پور ازغدی فردی متفکر، انقلابی، متدین و دلسوز است و نقدهای او از دلسوزی نشأت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه رحیم‌پور ازغدی آگاه به مسائل اجتماعی و روز است، اظهار داشت: در اینکه اشکالاتی به روحانیت و حوزه وارد است، تردیدی نیست، منتهی این اشکال بهتر بود با ادبیاتی مناسب‌تر از سوی آقای رحیم‌پور مطرح شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حوزه منشأ برکات شایانی بوده و خدمات حوزه قابل انکار نیست، تأکید کرد: اشکالات وارد به حوزه باید با ادبیات منطقی مطرح شود. بالاخره انسان‌ها علی‌رغم تمام خوبی‌هایی که دارند، ممکن است اشکالاتی نیز داشته باشند که به نظرم آقای رحیم‌پور عزیز علی‌رغم اینکه برای نظام و مردم بسیار مفید بوده و هستند، بهتر بود اشکالات خود را با ادبیاتی که موجب تکدر خاطر روحانیت نمی‌شد، مطرح می‌کرد، اما این مسئله نباید موجب بهره‌برداری برخی برای تخریب و نادیده گرفتن خدمات آقای رحیم‌پور شود.

 

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.