دوشنبه 8 بهمن 1397 | 09:37
مسئول بسیج پیشکسوتان استان قم خبر داد
عضویت ۲۷۰۰ نفر از نیروهای مسلح استان قم در سازمان بسیج پیشکسوتان
عضویت ۲۷۰۰ نفر از نیروهای مسلح استان قم در سازمان بسیج پیشکسوتان
مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم از عضویت ۲ هزار و ۷۰۰ پیشکسوت نیروهای مسلح استان در این سازمان خبر داد.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" پیشکسوت بسیجی سید مهدی رضویان  در دیدار آیت‌الله سعیدی با جمعی از پیشکسوتان بسیجی استان قم که در شبستان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد اظهار داشت: جمع حاضر از پیشکسوتانی است که ۳۰ سال در رده‌های مختلف نیروهای مسلح کشور اعم از سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و وزارت دفاع در خدمت جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند.

وی پاسداری از دستاوردهای انقلاب را ازجمله فعالیت پیشکسوتان برشمرد و افزود: نیروهای مسلح کشور بعد از پایان فعالیت خود با پیوستن به بسیج ده‌ها میلیونی، در جبهه دیگری به پاسداری از انقلاب و آرمان‌های آن فعال هستند.

مسئول بسیج پیشکسوتان استان قم ادامه داد: توسعه ارزش‌ها و انتقال تجربیات گوناگون مدیریتی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی ، آموزشی ،فرهنگی و ... از دیگر اقدامات بسیجیان پیشکسوت بعد از پایان طول عمر مسئولیتی آن‌هاست.

وی با تأکید بر اینکه سازمان بسیج پیشکسوتان استان قم از سال ۸۹ راه‌اندازی و سازمان‌دهی شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این قشر بسیج در استان قم ۲۷۰۰ نفر از پیشکسوتان نیروهای مسلح، جانبازان ۷۰ درصد و ایثارگران بالای ۳۶ ماه سابقه حضور در جبهه را ساماندهی کرده است.

رضویان برپایی هر سه ماه یک‌بار مجمع بسیج پیشکسوتان استان را مدنظر قرار داد و گفت: اقدامات فرهنگی، مشاوره‌های دفاعی برای مجموعه فرماندهان در حلقه‌های صالحین نیز برای رده‌های مختلف بسیج به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.