دوشنبه 15 بهمن 1397 | 09:58
سردار فضلی:
جریان‌های سیاسی مراقب باشند به دشمن پهلو ندهند
جریان‌های سیاسی مراقب باشند به دشمن پهلو ندهند
فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) بیان داشت: توصیه من به جوانان و جریان‌های سیاسی این است که به دشمن پهلو ندهند و میدان را برای دشمن آماده نکنند.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" ، سردار علی فضلی در جمع پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت وبسیجیان و عموم مردم شهید پرور شهرستان کاشمر در مراسم یادواره شهدا انقلاب اسلامی و شهدای توپخانه، ادوات و زرهی در دفاع مقدس در آستانه مقدس امامزاده سید حمزه (ع) گفت: در انقلاب اسلامی همه مردم اعم از شیعه و سنی دست به دست هم دادند تا از دین و دیانتشان دفاع کنند.

وی گفت: انقلاب اسلامی چهلمین سال خود را به کوری چشم دشمنان پشت سر می‌گذارد و  علی رغم تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم پشت دین و انقلابشان تا پای جان ایستادند.

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) اظهار کرد: چهره‌های وارسته‌ای در میان شما همچون شهید عاصمی در دفاع مقدس آثار آن مورد توجه همه عزیزان امت است. چهارشنبه آخر هر ماه یاران شهید عاصمی برنامه گردهمایی دارند و یاد این شهید والامقام را گرامی میدارند؛ لذا شهید عاصمی متعلق به همه‌ مردم عزیز است.

وی سپس به بازگویی خاطراتی از عملیات کربلای ۴ و ۵ پرداخت و یادآور دلاور مردی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و توکل خالصانه رزمندگان و معجزه آفرینی این غیور مردان شد.

سردار فضلی سپس از خاطرات دیدار رزمندگان عملیات کربلای ۵ با امام (ره) و تاثیر این دیدار در روحیه‌ رزمندگان مطالبی را یادآور شد.

 فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: امریکایی‌ها گفتند در سال ۹۷ چنین و چنان می‌کنیم که دروغ است و شاید نقشه‌های شوم آن‌ها برای سال ۹۸ باشد و ما باید هوشیار و با بصیرت باشیم. امریکا دشمن خبیثی است که دستش با اسرائیل و دشمنان منطقه در یک کاسه است و تا حالا آن‌ها کاری نتوانستند بکنند و هیچ غلطی هم نمی‌توانند بکنند. توصیه من به جوانان و جریان‌های سیاسی این است که به دشمن پهلو ندهند و میدان را برای دشمن آماده نکنند.

وی در پایان گفت:: خدا ما را شرمنده شهیدان و امام شهیدان نکند و به ما توفیق بصیرت و پیروی از راه آن‌ها را عطا نماید.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.