پنجشنبه 25 بهمن 1397 | 08:57
حزب‌الله لبنان: آمریکا و اسرائیل پشت انفجار تروریستی سیستان‌وبلوچستان قرار دارند
حزب‌الله لبنان: آمریکا و اسرائیل پشت انفجار تروریستی سیستان‌وبلوچستان قرار دارند
حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای آمریکا و اسرائیل و همپیمانان منطقه ای آنها را پشت انفجار تروریستی استان سیستان‌وبلوچستان دانست.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از  خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی علیه نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان، آمریکا و اسرائیل و همپیمانان منطقه ای آنها را پشت این انفجار دانست.

حزب الله در این بیانیه که چهارشنبه شب به وقت محلی منتشر شد، آمریکا و اسرائیل و همپیمانان منطقه ای آنها را متهم به ایجاد و حمایت از باندهای تکفیری و تروریستی کرد.

در این بیانیه آمده است: این گروه های جنایتکار که از حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی چهلمین سالگرد انقلاب ترسیده اند، به دنبال رساندن پیامی آغشته به خون بودند که بیانگر تصویر واقعی از تروریسم سازمان یافته که در صدر آن دولت آمریکا قرار دارد و کشورهای جهان را تشویق به این کار می کند، است.

حزب الله به همزمانی این انفجار و نشست ضد ایرانی در ورشو به رهبری آمریکا اشاره کرد و آن را همنوازی دولت آمریکا و گروه های قاتل و جنایتکار برای بی ثباتی و ناامن کردن جمهوری اسلامی دانست.

در این بیانیه تاکید شده که این جنایت ها ملت ایران را تضعیف نمی کند بلکه قدرت و انگیزه آنها را بر ادامه مسیر پیشرفت و شکوفایی بیشتر می کند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.