چهارشنبه 1 اسفند 1397 | 09:32
دریادار تنگسیری:
اجازه نمی‌دهیم اشتباه برخی پای نظام نوشته شود
اجازه نمی‌دهیم اشتباه برخی پای نظام نوشته شود
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: غیورمردان جنوبی با وجود فشار‌های اقتصادی، معیشتی و مشکلات مادی همچنان دوستدار و حافظ انقلاب اسلامی هستند و ما اجازه نمی‌دهیم اشتباه برخی پای نظام نوشته شود.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از   دفاع‌پرس، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در نخستین تجمع بسیج دریایی جزایر قشم، هرمز، هنگام و لارک اظهار داشت: بسیج دریایی در محدوده دوهزار و ۲۰۰ کیلومتری سواحل هرمزگان و حوزه استحفاظی منطقه یکم نیروی دریایی سپاه تشکیل شده است.

وی افزود: بسیج دریایی ادامه بسیج مستضعفان است که برای صیانت از حقوق صیادان، تقویت امنیت پایدار و مردم محور و دفاع و حفظ سواحل در برابر بیگانگان تشکیل شده است.

دریادار تنگسیری با بیان اینکه ساحل‌نشینان طلایه‌دار حراست از آب‌های نیلگون خلیج فارس هستند، خاطرنشان کرد: برای دفاع از معیشت صیادان همه تهدید و تخریب‌ها را به جان می‌خریم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه بسیج دریایی روند بازگشت لنج و قایق‌های ایرانی به خلیج فارس را دنبال می‌کند، عنوان کرد: هیچ کشتی صیادی اجازه صید ترال در آب‌های کمتر از ۱۲ مایل را ندارد و این نوع صید در خلیج فارس ممنوع است.

دریادار تنگسیری بیان کرد: غیور مردان جنوبی با وجود فشار‌های اقتصادی، معیشتی و مشکلات مادی همچنان دوستدار و حافظ انقلاب اسلامی هستند و ما اجازه نمی‌دهیم اشتباه برخی پای نظام اسلامی نوشته شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.