سه شنبه 14 آبان 1398 | 11:20
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت فرارسیدن 13 آبان ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی
بیانیه سازمان بسیج  پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت فرارسیدن 13 آبان ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

بیانیه سازمان بسیج  پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه الغدیر استان یزد

به مناسبت فرارسیدن 13 آبان ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

 

  Image removed.Image removed.

بسم الله القاصم الجبارین

"مقام معظم رهبری": ملت بزرگ ایران این شیطان بزرگ را از کشور بیرون کرد؛ نباید بگذاریم دوباره برگردد نباید بگذاریم از در رفت از پنجره برگردد .نباید اجازه بدهیم نفوذ پیدا کند دشمنی اینها تمام نمی شود .

سالروز تبعید پرچم دار مبارزه با استبداد و استکبارحضرت امام (ره) به ترکیه ، شهادت پر افتخار دانش آموزان در راه مبارزه با استبداد و نیز فتح لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان برای همیشه در ذهن ملت بزرگ ایران و آزادیخواهان دنیا حک شده و درسهای برگرفته از این روز نظیر بصیرت ، هوشمندی ، نگاه آرمان گرایانه توأم با واقع گرایی در مقابل نگاه های یکسویه محافظه کار یا ساده لوحانه ، لزوم انجام وظیفه در لحظه مورد نیاز و همچنین اتحاد و یکپارچگی امت و پیروی از امام به عنوان چراغ راه مبارزه با استکبار برای ما و آیندگان باقی مانده و خواهد ماند. 39 سال از انقلاب دوم دانشجویان و ملت ایران میگذرد و در این مدت هر روز چهره کریه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار نه تنها برای ملت ایران بلکه برای ملت های منطقه و دنیا آشکارتر می شود. اعتراف صریح به کودتای 28 مرداد ، حمایت از حکومت استبدادی شاه و همراهی وی در به خاک و خون کشیدن جوانان این مرز و بوم ، عامل اصلی ایجاد جنگ بین ایران و عراق و حمایت همه جانبه از صدام حسین ، حمایت از منافقینی که دستشان به خون جوانان این مرز و بوم آغشته است و تحریم های ظالمانه علیه ملت شریف ایران و موارد بسیار دیگر همه موارد نابخشودنی است که هیچگاه از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد. خارج از ایران اسلامی نیز هرجا گروهی یا ملتی خواستند تا بر روی پای خویش بایستند و تحت بردگی آمریکا نباشند، با دسیسه های استکبار و مزدورانش مواجه شدند.یادمان نرفته چه بر سر بیداری اسلامی در کشور های منطقه آوردند . یادمان نرفته حمایت های آمریکا از حکومت های مستبد و سرکوب مردم در بحرین و سرزمین حجاز . یادمان نرفته سالها  جنگ و خانمان سوزی در افغانستان و عراق و سوریه و یمن و لیبی . یادمان نرفته سرکوب جنبش 99% ملت  آمریکا  علیه نظام سرمایه داری .

باید توجه داشت که مسئله جمهوری اسلامی ایران با نظام ظالمانه امریکایی یک مسئله تاریخی و محدود به چند واقعه نیست بلکه اصل و ریشه اختلاف در خوی استکبارگری اوست و مبارزه با استکبار آمریکایی در اندیشه حضرت امام خمینی (ره) ناظر به این اصل هست . هرچه که در گذر زمان این نظام سلطه گر پیراهن عوض کند ولی باید آگاه بود که در ذات خودش همان یاغی و وحشی ای هست که جنایتهای بیشمار تاریخ معاصر را رقم  زده است ، مبارزه با چنین نظام مستبد و مستکبری قطعاً جهاد فی سبیل ا... است .

امروزه مبارزه با استکبار، مقابله بدون تعارف با ایادی فرهنگی، سیاسی و اقتصادی آمریکای شیاد و عهد شکن و مزدوران او در اروپا و منطقه هست ، متأسفانه در چند سال گذشته آدرس های غلط برخی مسئولین و همچنین نفوذ برخی شیفتگان و مزدوران آمریکایی در رسانه های مکتوب و دستگاه های تصمیم ساز و تصمیم گیر، منجر به ارسال سیگنال های غلط سازش کارانه شده است . ملت عزیز ایران و نسل جوان و برومند و با بصیرت انقلاب اسلامی تیزهوش تر از آن هستند که دچار ترفندهای نخ نمای آمریکا و قلم به دستان مزدور آمریکا در داخل شوند. حافظه تاریخی ملت فهمیده ی ایران ضعیف نبوده و نخواهد بود و هیچگاه عزت خویش را که به برکت امام عزیز و خون شهدای گرانقدر به دست آورده به چوب حراج نمی گذارند. زهی خیال باطل، ملتی که هیهات من الذله را از حسین (ع) آموخته، هیچگاه سر در برابر استکبار فرود نمی آورد حتی اگر در راه یاری دین خدا، تحریم شود و چند صد هزار شهید و جانباز و اسیر بدهد.

به اذعان بسیاری از مؤسسات مطالعات جهانی، آمریکا پس از یقین به عجز حمله نظامی و تهدیدگری، رو به جنگ اقتصادی آورده است و امروز شوربختانه، در سایه دستگاه عریض و طویل رسانه ایش خود را سرخوش از پیروزی در این جنگ نشان می دهد. بنابراین باید توجه داشت که اقتصاد محل نزاع اصلی است. رمز پیروزی و شکست ما هم امروز به حرکت مجاهدانه در اقتصاد وابسته است. مبنای حرکت اقتصادی ایران باید اقتصاد مقاومتی باشد و مسئولان محترم باید مراقب باشند که مبادا ایران را به یک بازار مصرفی برای اجانب تبدیل کنند، که این قطعاً یکی از زمینه های نفوذ اقتصادی دشمن برای ضربه زدن در مواقع حساس خواهد بود، چنان که در گذشته دیده ایم و می دانیم. به جای واردات باید به فکر انتقال تکنولوژی، بها دادن به تحقیق و توسعه، رونق دادن به تولید و تعمیق ارتباط صنعت و دانشگاه پرداخت.

پیشکسوتان این مرز و بوم در کنار ملت ایران از مقاومت ملت عراق،ملت و دولت سوریه، ملت مظلوم یمن حمایت می نماید و یقین دارد که استقامت ایشان منجر به پیروزی نهایی خواهد شد، ان شاء الله

ملت صبور و عزتمند ایران در سایه رهبری عالمانه امام خامنه ای مدظله العالی از گردنه های صعب العبور با عزت خواهد گذشت . آنچه که در شرایط کنونی برای ما ضروری است حفظ وحدت جامعه و پرهیز از دعوا های جناحی و گروهی است . اعمال ریاکارانه ، حمله به باورهای دینی و انقلابی مردم در لباس خیرخواهانه ، تفسیر و وارونه جلوه دادن حقایق تاریخ اسلام و انقلاب ، همه وهمه در راستای سست کردن اعتقادات دینی و انقلابی و افزایش نارضایتی از کارامدی نظام اسلامی در جریان است . درخواست پیشکسوتان از صاحبان تریبون و صاحبان قلم این است که بروحدت و اعتماد مردم خدشه وارد نکنند . با تفسیر نابجا از تاریخ اسلام و باورهای انقلابی و دینی مردم سوء استفاده ننمایند و بدانند اصرار براین امور منجر به دلزدگی مردم از این گروه ها و طرد ایشان خواهد شد .

ونکته  آخر اینکه برمبنای آموزه های قرآنی ، مبارزه ملت ایران با استکبار ، دائمی خواهد بود وشعار مرگ بر آمریکا تا زمانی که نظام سلطه گر و تمامیت خواه کنونی در آمریکا حاکم باشد، نه تنها در سراسر ایران ، بلکه در همه دنیا، حتی خود آمریکا طنین انداز خواهد بود . همه می دانند این شعار علیه نظام سرمایه داری استکباری است که از جنگ جهانی تاکنون  با ریختن خون ملت های دنیا سرپا مانده است .

و سیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون

سازمان بسیج  پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه الغدیر استان یزد

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.