دوشنبه 24 بهمن 1390 | 10:29
پیام تسلیت فرمانده کل سپاه به مناسبت درگذشت مرحوم سردار سوداگر
پیام تسلیت فرمانده کل سپاه به مناسبت درگذشت مرحوم سردار سوداگر
در پی درگذشت سردار سرافراز پیشکسوت و جانباز دفاع مقدس سرتیپ پاسدار احمد سوداگر، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی د

بسیج پیشکسوتان: متن پيام سردار سرلشكر پاسدار محمدعلي جعفري به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
(ما اصاب من مصيبه الاباذن الله و من يومن بالله يهد قلبه)
درود خدا بر دلاورمرداني که در طول زندگي خويش مجاهدت ، استقامت، استواري و پايداري را در پرونده زرين شان نگاشته و سرافراز و پرافتخار در راه سربلندي کشور اسلامي و عظمت ملت ايران لحظه اي نياسودند.
بي شک برادر عزيزمان، سردار سرتيپ پاسدار حاج احمد سوداگر از زمره مجاهدان گمنامي بود که سالهاي جواني خويش را به مجاهدت خالصانه در کربلاهاي 8 سال دفاع مقدس و صحنه هاي پرخطر پاسداري و دفاع از انقلاب اسلامي ايران سپري نمود.
آري آن سردار سرافراز بعد از دفاع مقدس نيز در عرصه هاي علمي و دفاعي کشور حضوري فعال و مستمر داشت و همواره در پي ترويج علوم و معارف دفاع مقدس بود که براي دوستان انقلاب اميد آفرين و تبراي دشمنان بيم و و حشت را بهمراه داشت و مصداق بارز "ترهبون به عدوالله وعدوكم " بود.
اينجانب عروج ملکوتي آن سردار رشيد اسلام و سرباز وفادار ولايت را به فرمانده معظم کل قوا ، حضرت آيت ا... العظمي امام خامنه اي "مدظله العالي" خانواده و معزز بستگان و همرزمانش تسليت عرض مي نمايم.
حضرت حق روح پرفتوحش را در نعيم مقيم و در جوار امام شهيدان و همرزمان شهيدش محشور و به خانواده محترم ، صبر و شکيبايي توام با عزت و سعادت عنايت فرمايد. ان شاءا...

منبع: سپاه نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.