دوشنبه 22 اسفند 1390 | 07:47
وزیر فرهنگ و ارشا د اسلامی به خراسان شمالی سفر می کند
وزیر فرهنگ و ارشا د اسلامی به خراسان شمالی سفر می کند
دبیر یازدهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان فصل 4 – اترک از برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره با حضور محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشا د اسلامی خبر داد.

بسیج پیشکسوتان : حسین ثابت قدم وحید، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان و دبیر این جشنواره در جمع خبرنگاران با اعلام خبر افزود: مراسم اختتامیه سه شنبه 23 اسفند ماه جاری با حضور دکتر سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز جواد شمقدری در محل تالار گلشن برگزار می شود.

وی در ادامه همچنین گفت: دکتر حسینی، در این سفر علاوه بر حضور در این اختتامیه و همراهی در معرفی و تقدیر از هنرمندان برگزیده جشنواره، پروژه نگارخانه بجنورد ونیز 3 مجتمع فرهنگی دیجیتال شامل مجتمع گلشن، خانه دیجیتال کانون فرهنگی و هنری مسجد علی بن ابیطالب (ع) در شهرستان بجنورد و خانه دیجیتال مجتمع فرهنگی وهنری در شیروان را افتتاح می کند.

ثابت قدم در ادامه افزود: مسجد دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد و کانون فرهنگی و هنری آن نیز از دیگر پروژه های است که دراین سفر وزیر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد به بهره برداری می رسد و راه اندازی می شود.

وی اعلام کرد: یکهزار و 761 اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه این جشنواره رسید که از این میان 136 اثر به بخش مسابقه راه پیدا کردند.

منبع : باشگاه خبر نگاران

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.