دوشنبه 22 اسفند 1390 | 09:18
اعزام دانشگاهیان به مناطق جنگی 33 روزه لبنان/ سفر فرهنگی به مالزی
اعزام دانشگاهیان به مناطق جنگی 33 روزه لبنان/ سفر فرهنگی به مالزی
معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اعزام دانشگاهیان به مناطق جنگی 33 روزه لبنان خبر داد و تاکید کرد که در این سفر یک هفته ای دانشجویان، استادان و کارمندان دانشگاهها پس از ثبت نام و قرعه کشی اعزام می شوند.

بسیج پیشکسوتان :غلامرضا خواجه سروی اعلام کرد: سفر فرهنگی دانشگاهیان از جمله استادان، دانشجویان و کارکنان متاهل به مناطق جنگ زده 33 روزه لبنان بعد از سال نو صورت می گیرد.

وی به هدف این سفر فرهنگی اشاره کرد و گفت: هدف این است که دانشگاهیان با مقاومت اسلامی در جنوب لبنان آشنا شوند و از منطقه عملیاتی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه بازدید کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم در ادامه تاکید کرد: این سفر کاملاً فرهنگی و زیارتی است و دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان، دیدار با دانشجویان و دانشگاهیان این کشور، بازدید از دانشگاههای لبنان در دستور کار این سفر یک هفته ای قرار دارد.

به گفته خواجه سروی، ثبت نام دانشگاهیان از 14 فروردین آغاز خواهد شد و پس از برگزاری قرعه کشی از اواخر خردادماه دانشگاهیان به این سفر یک هفته ای خواهند رفت. 

وی همچنین از سفر دانشگاهیان به مالزی خبر داد و اضافه کرد: دانشگاهیان به ویژه دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در سفر دیگری به مالزی اعزام خواهند شد، البته دانشجویان مجرد امکان حضور در این سفر را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: اوایل سال 91 هم ثبت نام دانشگاهیان برای سفر فرهنگی به مالزی به منظور آشنایی با دانشگاههای مالزی و میزان توسعه ای که در این کشور رخ داده است.

منبع : خبر گزاری مهر

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.