پنجشنبه 25 اسفند 1390 | 11:33
مركز رسیدگی به امور مساجد ؛
اعلام آمادگی مساجد برای برگزاری مراسم تحویل سال نو
اعلام آمادگی مساجد برای برگزاری مراسم تحویل سال نو
حجت الاسلام و المسلمین 'محمد جواد حاج علی اكبری' رییس مركز رسیدگی به امور مساجد با صدور بیانیه ای از ائمه جماعات مساجد سراسر كشور خواست تا مراسم تحویل سال نو را با شكوه هر چه تمام برگزار كنند.

بسیج پیشکسوتان :  به گزارش خبرگزاری بسیج، حاج علی اكبری در این بیانیه آورده است: سال 90 با همه فراز و نشیب های تلخ و شیرین روزهای پایانی خود را می گذراند سالی كه برای مردم ایران اسلامی جلوه عزت و اقتدار جهانی بود سالی كه بیداری اسلامی عمق مرزهای جهان استكبار را درنوردید و بیداری مردمی جهانی ستون های سست امپراتوری غرب را به لرزه درآورد.

وی در بیانیه خود همچنین می افزاید: سالی كه به تدبیر حكیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی 'سال جهاد اقتصادی' نام گرفت تا حركتی نوین را در مقابله با برنامه ریزی و هجمه اقتصادی دشمن طراحی كرده و در گام های بعدی به سمت و سوی الگوی اسلامی و ایرانی پیشرفت 'اقتصاد مقاومتی' را رقم بزند.

بیانیه خاطرنشان كرده است: اینك كه سال جدید فرا می رسد و طراوات بهار جسم و جانمان را فرا می گیرد و تكاپوهای سازنده پایان سال برای آمادگی و استقبال از بهار در همه جا به چشم می آید سزاست كه با همان نگاه برگرفته از آموزه های دینی و سیره نورانی ائمه اطهار علیهم السلام با برنامه ریزی و تدبیر حكیمانه فرصت پیشواز نوروز و تحویل سال را به جلوه ای روشن و جذاب از ارتباط با خدای مهربان و راز و نیاز با یگانه هستی توسل به عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تجلی یاد عطرآگین شهیدان تبدیل كنیم.

حاج علی اكبری در این بیانیه همچنین از ائمه جماعات مساجد سراسر كشور خواست تا درهای مساجد از یك ساعت قبل از تحویل سال به روی مومنان گشوده شود و با برنامه هایی كه نشان از نشاط معنوی و طراوات بهاری دارد بهترین لحظات خاطره انگیز معنوی پدید آید.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.