شنبه 27 اسفند 1390 | 13:52
معاون فرهنگی امور مساجد:
معاون فرهنگی امور مساجد:
معاون فرهنگی امور مساجد:
معاون فرهنگی مركز رسیدگی به امور مساجد با بیان آنكه سه هزار و 200 مسجد در استان تهران وجود دارد، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در بیش از 500 مسجد شاخص این استان، مراسم تحویل سال نو برگزار می شود.

بسیج پیشکسوتان : حجت‌الاسلام والمسلمین 'حمید آقایی' روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار معارف ایرنا افزود: مساجد استان تهران یك ساعت قبل از تحویل سال به روی مردم باز است و با برگزاری برنامه هایی از جمله مناجات خوانی و راز و نیاز، تا یك ساعت پس از تحویل سال پذیرای مردم خواهند بود.

وی گفت: همزمان با تحویل سال، نماز شكر به مناسبت حضور مردم آگاه ایران اسلامی در انتخابات 12 اسفند ماه مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

معاون فرهنگی مركز رسیدگی به امور مساجد ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از تحویل سال نو در مساجد پخش می شود و حاضران می توانند به استماع سخنان معظم له بپردازند.

آقایی، تجلیل از خانواده شهدای محلات بمنظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای مساجد عنوان كرد و افزود: بر اساس جشنواره '12 تا 12'، از مساجدی كه در ایام نوروز برنامه‌های متنوعی برگزار كنند با اهدای هدایای ارزشمندی تقدیر می شود.

منبه : ایرنا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.