یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 | 12:43
در درس خارج مطرح شد؛
سرویس مذهبی
سرویس مذهبی
حضرت آیت الله مکارم شیرازی، بر برگزاری باشکوه و حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) تاکید کرد.

بسیج پیشکسوتان "

حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، صبح امروز در آغاز درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با تسلیت ایام حزن و اندوه حضرت فاطمه زهرا دختر گرامی حضرت محمد(ص)، خواستار حضور پرشور مردم در مراسم عزاداری ایام فاطمیه شد.

وی با تاکید بر گرامی داشت ایام فاطمیه، اظهار داشت: همه باید توجه داشته باشند به گونه ای مراسم عزای حضرت صدیقه طاهره را انجام دهند که مورد رضایت امام زمان ارواحنا له الفدا باشد.

گفتنی است، در ابتدای درس خارج حضرت آیت الله مکارم شیرازی نیز یکی از روحانیان ضمن تبیین فضائل و مناقب حضرت فاطمه زهرا(س)، به مداحی و روضه خوانی پرداخت.

بر اساس این گزارش به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، مراجع تقلید و علما دروس خود را از فردا به مدت سه روز تعطیل خواهند کرد و مراسم عزای آن حضرت در دفاتر مراجع تقلید و علما برگزار خواهد شد.

مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) نیز از فردا به مدت سه روز در دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مدرسه امیرالمؤمنین قم برگزار می شود؛ در سومین روز این برنامه نیز حضرت آیت الله مکارم شیرازی به ایراد سخن خواهد پرداخت.

انتهای خبر/

رسا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.