دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 | 19:08
آیت الله سبحانی:
سرویس:مذهبی
سرویس:مذهبی
حضرت آیت الله جعفر سبحانی گفت: ملت ایران همواره خواستار استقرار نظامی اسلامی بوده و خواهند بود كه نماز را برپا داشته و در جامعه امر به معروف و نهی از منكر حكمفرما باشد.

بسیج پیشکسوتان "

به گزارش روابط عمومی سپاه استان قم، این مرجع تقلید  روز دوشنبه در دیدار فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) و اعضای ستاد یادواره شهید مطهری افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی سبب شد تا ظالمان و ستمگران از میان رفته و صالحان روی كار بیایند.

آیت الله سبحانی خاطرنشان كرد: قطعا بخشی از این تكلیف الهی برای برپا داشتن آموزه های دینی و احكام الهی در جامعه بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و فرماندهان و نیروهای این نهاد انقلابی باید همواره خود را برای این وظیفه و تكلیف آماده نگه دارند.

وی با بیان اینكه ارایه آموزشهای عقیدتی در سپاه پاسداران از اهمیت بسیاری برخوردار است، اظهار داشت: نظام اسلامی یك نظام مكتبی است كه همه اركان آن بر آموزه های دینی استوار شده است، بنابراین همه نیروهای خدمتگزار در نظام اسلامی باید مكتبی باشند.

وی گفت: امیدواریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی كه حافظ ارزشها و آرمانهای امام و انقلاب بوده و سالم مانده است، همچنان از هر جهت سالم باقی بماند و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز پابرجا و مقتدر باشد.

حضرت آیت الله سبحانی در پایان با توصیه به فرماندهان و مسئولین عقدیتی سپاه، خاطر نشان ساخت: همه باید تلاش کنند تا مباحث عقیدتی به وجود سپاهیان تزریق شود .

انتهای خبر/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.