جمعه 16 تیر 1391 | 16:30
اقرار خاخام بزرگ صهیونیست‌ به نابودی این رژیم با ظهور امام زمان(ع)
اقرار خاخام بزرگ صهیونیست‌ به نابودی این رژیم با ظهور امام زمان(ع)
براساس تعبیر خاخام یهودی، وقتی مسئله انتظار، عاملی برای حیات شد و عاملی برای اینکه یک امت، ملت و دینی قوام خود را داشته باشد و دائم منتظر این باشد که یهود را در تیر رأس خود قرار دهد خود این عامل می‌شود برای اینکه آنها همیشه این موضوع را که آیا امام در قید حیات است را بیان می‌کنند.

 

بسیج پیشکسوتان

مدیر مدرسه امام مهدی(عج) گفت: یکی از خاخام‌های بزرگ صهیونیسم معتقد است: شیعیان به انتظار کسی هستند که می‌تواند دنیا را دگرگون کند و اگر این قاعده محقق شود ریشه یهود از دنیا کنده خواهد شد.
 

به گزارش فارس، آیت‌الله قرهی، مدیر مدرسه علمیه امام مهدی (عج) در مراسم باشکوه میلاد امام زمان(عج) که شب گذشته در مهدیه القائم المنتظر واقع در حکیمیه تهران برگزار شد، گفت: امروز دشمن و یهود صهیونیسم جهانی بیشتر از هر زمانی این شبهه را به راه می‌اندازد که کجاست آن مهدی موعود شما لذا اولین مطلبی که خود این سؤال پیش می‌آورد این است که چرا دشمن امروز بیشتر از همیشه به این شبهه می‌پردازد، دلیل چیست؟ مگر عنوان وجود مقدس آقا چه تحرکی را عامل می‌شود که دشمن، اینگونه هجمه خود را با این سؤال و با انواع مختلف وسایل تبلیغاتی انجام می‌دهد.
 
وی اظهار داشت: آیا وجود مقدس حضرت و طول عمر ایشان به لحاظ عقلی و علمی صحیح نیست که آنها این گونه شبهه می‌اندازند و نکته دوم اینکه آیا فقط شیعه است که می‌گوید وجود مقدس آقا در قید حیات است یا اینکه بعضی از علمای اهل جماعت در کتاب‌هایشان ولادت حضرت را بیان می‌کنند و سپس همانگونه که آیات الهی بیان کرده است طول عمر یک فرد ممکن است و چرا دشمن روی این قضیه امروز کلید کرده و راجع به او سخن می‌گوید.
 
مدیر مدرسه علمیه امام مهدی(عج) تصریح کرد: نکته‌ای را یکی از خاخام‌های بزرگ صهیونیسم درباره انتخاباتی که بعد از انقلاب اسلامی رخ داده است، بیان می‌کند مربوط به 20 سال پیش در کنگره عظیم یهودیان در تلاویو است نکته‌ای را که این خاخام عنوان می‌کند زیباست؛ می‌گوید: باید به دو چیز باید حمله کرد و گرنه تمام مسلمان شیعه می‌شوند سپس ادامه می‌دهد منظور از اینکه تمام مسلمانان شیعه می‌شوند این است که انقلاب اسلامی برپایه یک اصلی به نام «انتظار» این را یک خاخام بزرگ یهودی تبیین می‌کنند. انقلاب اسلامی برپایه انتظار به وجود آمده است می‌گوید شیعیان به انتظار کسی هستند که می‌تواند دنیا را دگرگون کند همان‌گونه که ما منتظر موسی‌بن عمران هستیم و اگر این قاعده آنها محقق شود ریشه یهود از دنیا کنده خواهد شد.
 
وی با اشاره به تعابیر دیگری از این خاخام یهودی عنوان کرد: آنچه که باعث شده است انتظار آنها را زنده نگه دارد این است که در قاموس شیعه نکته‌ای نهفته شده به نام «هیهات منا ‌الذله» است که این از زمان حسین بن علی(ع) به وجود آمده است و شیعه، هر لحظه منتظر است که به واسطه این شعار انتقام را از ما از یهودیان بگیرد و قاعده انتظار آن‌ها را در حیاتی جاودان قرار داده است.
 
قرهی خاطرنشان کرد: براساس تعبیر خاخام یهودی، وقتی مسئله انتظار، عاملی برای حیات شد و عاملی برای اینکه یک امت، ملت و دینی قوام خود را داشته باشد و دائم منتظر این باشد که یهود را در تیر رأس خود قرار دهد خود این عامل می‌شود برای اینکه آنها همیشه این موضوع را که آیا امام در قید حیات است را بیان می‌کنند.
 
وی به ارائه منابعی از تحقیقات علمای غیر شیعه پرداخت و گفت: اولین منبع به اهل جماعت اختصاص دارد، «ابن جوزی» از علمای اهل جماعت و حنفی مذهب است حنفی‌ها بر خلاف شافعی‌ها زیاد به ما نزدیک نیستند. او یک بحث مفصلی را دارد درباره اینکه آیا امام وجود دارد یا نه؟ همچنین وجود خارجی امام را با اسنتاد به آیات قرآن در کتاب «تذکرة الخواص فی الامة» اثبات می‌کند. «ابن جوزی» می‌گوید: پیامبر اکرم خاتم رسل فرموده است در آخرالزمان کسی می‌آید که اسم او اسم من است او در قید حیات است و اعتقاد امامیه مبنی بر اینکه امام مهدی زنده است صحیح است؛ زیر اعتقادات قرآنی درباره حضرت خضر و الیاس بسیار محکم و مبرهن است. سپس اشاره می‌کند ما حداقل پیش از یکصد نمونه مراجع به انسانی‌هایی که عمر آنها 700، 800 و 900 است وجود دارد.
 
این استاد اخلاق در خصوص اینکه چرا یهود و بنگاه‌های تبلیغاتی آنها روی این مسئله تأکید کرده‌اند که مهدی کجاست، اظهار داشت: این سؤال بر در و دیوارهای بحرین نوشته شده است که کجاست این مهدی شما؟ از این رو علامه شعرانی در کتاب «المواقیت الجواهر» اولاً اثبات می‌کند که در نیمه شعبان 255 هجری، وجود مقدس مولا تولد یافت و مفصل در این باره سخن می‌گوید؛ توجه اندیشمندان، روحانیون، طلاب، اساتید دانشگاه و دانشجویان را به این مطلب جلب می‌کنم که اهل جماعت چه می‌گویند. او می‌گوید: موعود شیعه باقی است همانطور که ما معتقدیم عیسی‌بن مریم زنده است.
 
وی ادامه داد: علامه شعرانی سپس اشاره می‌کند چه کسی می‌گوید عمر طولانی محال است؟ نکاتی را درباره عمر طولانی حضرت نوح بیان کرده و آیه 14 سوره عنکبوت را نقل می‌کند که خداوند متعال می‌فرماید: «و به راستى نوح را به سوى قومش فرستادیم پس در میان آنان نهصد و پنجاه سال درنگ کرد تا طوفان آنها را در حالى که ستمکار بودند فرا گرفت» در این آیه، حضرت حق اشاره می‌کند نوح 950 سال در میان امتش بود آنچه که اثبات شده فقط 950 سال تبلیغ است بعد شعرانی با لحنی متعجب و تمسخرآمیز می‌‌گوید: تعجب می‌کنم از کسانی که معتقدند عمر باید 100 یا 150 سال باشد.
 
قرهی درباره توضیحات علامه شعرانی در این کتاب خاطرنشان کرد: خداوند، حضرت یونس را در آیه 48 سوره قلم، اهل تسبیح معرفی می‌کند و خداوند می‌فرماید که اگر از اهل تسبیح نبود او را تا قیامت در شکم‌ ماهی نگه می‌داشتیم لذا ذوالجلال و الاکرام بیان می‌کند چون یونس اهل ذکر و تسبیح او را از نجات دادیم. پس استدلال علامه شعرانی به عنوان یکی از علمای اهل جماعت این است که اگر وجود حضرت یونس در شکم ماهی تا قیامت امکان دارد چطور در خشکی آن هم با همه وسعت، با تمام غذاها و امکانات، زنده ماندن انسانی ممکن نباشد؟!
 
وی گفت: به همت گروه علمی نرجس خاتون، در باب مهدویت کتابی با نام «چشمه زندگی» نکاتی جالب بحث شده و از منظر عقلی، جلسات بسیار متعددی درباره دیدگاه فلاسفه غرب، شرق و فلاسفه اسلامی راجع به وجود مقدس امام زمان (ع) و اینکه «آیا عقل بما هو عقل همین عقل است» و روایات مرتبط با عقل بررسی شده است که تاکنون این گونه، مهدویت از منظر عقل بحث نشده است. همچنین در این کتاب، مسائلی پیرامون اینکه آیا عمر طولانی از منظر عقل محال است یا نه مطرح شده است.
 
مدیر مدرسه علمیه امام مهدی (عج) با بیان اینکه یک دلیل از منظر کیهان‌شناسی مطرح شده است و آن این است که یک شی‌ء مانند بافت سلولی بدن انسان می‌تواند تولید زوجیت برای خود داشته باشد، گفت: سلول‌های بدن پیوسته بازسازی می‌شوند به طوری که در هر ثانیه 500 میلیون سلول از بین رفته و بلافلاصله تولید می‌شوند لذا عقل می‌گوید اگر عاملی می‌تواند اندام‌ها‌ی پیشین خود را  که فرسوده شده‌اند را بلافلاصله در محیطی که آمادگی برای پدیداری این مسائل وجود دارد را زنده و تولید کند پس از نظر عقل، سال‌ها زنده ماندن محال نیست.
 
وی ادامه داد: از لحاظ علمی، محققان امروز به دنبال این مطلب هستند تا ژن‌هایی که عامل جاویدانی سلول‌ها به شمار می‌روند را تولید کنند تا این سلول‌ها سلول‌های آسیب‌دیده  را ترمیم کرده و دوام بیشتری پیدا کنند از این رو این موضوع بر روی حشرات انجام شده و محققان ژاپنی و آلمانی موفق شده‌اند که مکانیسم پیری در حشرات را از بین ببرند. از طرف اراده دیگر قادر متعال در این موضوع وجود دارد لذا می‌شود با تغییر در ژن‌ها طول عمر به وجود آید از این رو  هیچ اشکالی در این مسئله وجود ندارد.
 
آیت‌الله قرهی با اشاره به سخن یکی از شاگردان انیشتین مبنی بر اینکه «حضور شیء واحد در همه جا صفر نیست» پس امام می‌تواند در همه جا حضور داشته باشد، عنوان کرد: براساس تحلیل این شاگرد انیشتین، مجموعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم فقط 10 درصد آن قابل لمس است اما او در ادامه می‌گوید: اگر افرادی پیدا شوند که ظرف مکان و زمان، محدودیتی ایجاد نکند آنها مالک زمان و مکان خواهند شد هر چند به صورت ظاهر تصور شود که آنها محدود به این عالم هستند بنابراین، اثباب این مطلب یک امر فیزیکی محض است که غیر ممکن هم نیست.
 
وی در پاسخ به این سؤال که چرا یهود و بنگاه‌های تبلیغاتی، روی موضوع مهدویت و انتظار متمرکز می‌شوند، تصریح کرد: بحث انتظار، به انسان حیات می‌بخشد. همان طور که دکتر جوزف فرانسوی درباره امام حسین می‌گوید: شیعیان زیرک هستند که به نام عزارداری امام حسین(ع) در روز تاسوعا و عاشورا بیرون می‌آیند، او می‌گوید کسانی که عزادار هستند معمولا یک جا کز می‌کنند اما شیعیان عزادار نیستند که بیرون می‌آیند.
 
مدیر مدرسه علمیه امام مهدی (عج) گفت: این اندیشمند فرانسوی در ادامه می‌افزاید:  مردم با حضور در صحنه اجتماع، نام حسین (ع) را بلند بلند عنوان می‌کنند تا برای جهانیان این سؤال پیش آید: «این حسین کیست که نام او بعد از بیش از اهزار سال هنوز هم بر سر زبان‌هاست؟» در واقع آنها با این اعلان عزا حیات شیعه را تبیین می‌کنند.

انتهای خبر/ع1

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.