سه شنبه 17 بهمن 1391 | 09:49
همسر شهید نواب صفوی:
آرزو داشتم من و فرزندانم را به رگبار ببندند اما نواب زنده باشد
آرزو داشتم من و فرزندانم را به رگبار ببندند اما نواب زنده باشد
همسر شهید نواب صفوی گفت: شهید نواب برای همه عرصه ها الگو بود و واقعا از خداوند می خواستم که من و فرزندانم را به رگبار ببندند اما همسرم زنده باشد و در راه خدا مبارزه کند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت "منیره سادات احتشام رضوی، همسر شهید نواب صفوی، امروز 16 بهمن در مراسم یادواره شهدای زن انقلاب اظهار داشت: زنان انقلاب اسلامی رسالت خود را در عرصه انقلاب به خوبی به سرانجام رساندند.

وی با بیان این که رسالت بانوان خوب زندگی کردن و تربیت فرزندان است، گفت: خوشبختانه در این عصر و زمان مردان و زنان انقلابی با تربیت فرزندان خود، توانستند در هشت سال دفاع مقدس حماسه های الهی بیافرینند.

وی در ادامه به بیان ویژگی های شخصیت شهید نواب صفوی پرداخت و اظهار داشت: شهید نواب صفوی از نظر تقوا و فضیلت برتر بود و همه کردار و رفتارش برای رضای خدا بود، مکتب این مرد بزرگ مکتب آموزنده بود و هرکس در کنار او قرار می گرفت، شجاع و قدرتمند می شد.

احتشام رضوی زندگی شهید نواب صفوی را تنها محو در خداوند متعال عنوان کرد و افزود: همه زندگی نواب صفوی محو خدا بود و دست های متعددی با پول های زیاد بارها به سمت او دراز شد و از او می خواست تا با دولت کنار بیاید و از مبارزه دست بکشد اما شهید نواب صفوی هرگز تن به ذلت نمی داد و راضی به مال و لذت دنیا نمی شد و خطاب به دشمنان می گفت، زرق و برق دنیا هرگز ما را فریب نمی دهد.

وی با اشاره به حماسه آفرینی شهید نواب در دوران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شهید نواب برای همه عرصه ها الگو بود و واقعا از خداوند می خواستم که من و فرزندانم را به رگبار ببندند اما همسرم زنده باشد و در راه خدا مبارزه کند چرا که خون شهدایی همچون شهید نواب صفوی بود که سبب برانگیخته شدن مردم و در نهایت ورود امام(ره) به میهن اسلامی شد.

همسر شهید نواب صفوی با بیان این که جایگاه رهبر معظم انقلاب، تبلور جایگاه امام راحل است، اظهار داشت: خداوند همیشه ذخایر خود را حفظ می کند و ما مفتخر هستیم به جایگاه و شخصیت والای مقام معظم رهبری و دعا می کنیم به زودی حضرت ولی عصر(عج) ظهور کنند و ایشان سکانداری انقلاب را به دستان مبارک امام زمان(عج) تقدیم کنند.

گفتنی است، در این مراسم از خانواده شهدای انقلاب اسلامی در شهر مقدس مشهد نیز تجلیل و تقدیر شد.

 

/ پایان خبر /

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.