شنبه 23 فروردین 1399 | 13:43
«نیروهای مسلح» عصای موسای ملت ایران

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت " حامد افروغ؛ ملت‌ها به فرموده آیات و روایات همواره در معرض آزمون و ابتلا بوده و هر بار عیار جمعی آنان توسط حضرت حق سنجیده می‌شود. ملت ایران نیز از این امر مستثنی نبوده، چه بسا در معرض سخت‌ترین ابتلائات و آزمون‌ها قرار گرفته است، آزمون‌هایی که هر کدام با توکل بر خدا پیش رفتند، سربلندی را برای ایران و ایرانی رقم زدند و هر کدام که به امید غیر خدا گره خوردند، تاوان‌های سختی را رقم زدند.

دفاع مقدس به عنوان یکی از نقاط پررنگ و درخشان تاریخ ایران همواره در هر بحران و آزمونی هر گاه محل اتکاء قرار گرفت، پیشرفت و سربلندی را به ارمغان آورد؛ چراکه دفاع مقدس اوج اتکال ملت ایران به خدای متعال و مظهر اعتماد به نفس ملی است. اعتمادی که چونان دماغه کشتی، دریای مشکلات و مصائب را شکافته و راه ملت ایران را به سوی آینده‌های روشن باز کرده است.

این بار «کروناویروس» با همان ظاهر بسیار کوچک و ناچیز خود، بستر آزمونی سخت و بزرگ برای ملتی شد، که درافتادن او با آن، در مقایسه با پنجه در چنجه افکندنش با استکبار جهانی هیچ می‌نماید؛ اما نکته قابل توجه در حضور نیروهای مسلح در مهار این بحران، و امر مستقیم فرماندهی معظم کل قوا به آنان برای دخالت در کنترل و دفع این ویروس منحوس و البته به احتمال قوی حمله بیولوپژیکی، خود نقطه امیدی برای ملت ایران است که کار به کاردان سپرده شده است؛ و از آنجا که نیروهای مسلح در اغلب موارد از پس ماموریت‌های خود سربلند بیرون آمده و با پیشرفت‌هایشان مایه افتخار و عزت مردم شده‌اند، ورودشان به ماجرای مهار کرونا را باید به فال نیک گرفت.

از آنجا که نظامیان ایران برای دستیابی به امیال و اهداف خود تکیه بر توان داخلی دارند و از سرعت عمل بالایی برخوردارند، باعث می‌شود تا چونان عصای موسا در دست ملت ایران، عوامل و اسباب دشمنان در آزار و صدمه‌رسانی دشمن به ملت را منکوب و مضمحل کنند، خواه این اسباب ناو چند هزار تنی باشد، خواه ویروس نادیدنی!

 

 

خبرگزاری دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.