یکشنبه 29 تیر 1399 | 10:32
علت حضور امام خامنه ای در خانه شهید محمدحسین حدادیان
امام خامنه ای در مدت کمی پس از شهادت محمدحسین حدادیان به منزل‌ این شهید رفتند و با خانواده وی دیدار کرد.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از  دفاع پرس، بهمن ماه سال ۱۳۹۶ جمعی از دراویش گنابادی به بهانه حمایت از قطب خود در خیابان گلستان هفتم پاسداران دست به اغتشاش زدند که نزدیک به یک ماه این اغتشاشات ادامه پیدا کرد. بی آنکه نیرو‌های نظامی و انتظامی با افراد این فرقه درگیر شوند، رفته رفته دراویش برای به آشوب کشاندن فضای موجود به تخریب اموال عمومی و بخشی از خانه‌های شخصی مردم رو آوردند و به نیروی انتظامی حمله بردند که در این اقدام سه نفر از نیرو‌های انتظامی به شهادت رسیدند، شب شهادت حضرت زهرا (س) اوج درگیری‌های این فرقه بود که در جریان این درگیری‌ها جوان بسیجی «محمدحسین حدادیان» با ضرب گلوله تفنگ ساچمه‌ای و ضربات متعدد چاقو و ادوات دیگر به طرز فجیعی به شهادت رسید. همین اقدام دراویش باعث شد تا بساط فتنه انگیزی آنان برچیده شود و با دستور دادستان نیرو‌های انتظامی وارد عمل شده و عوامل این جنایت دستگیر و محاکمه شدند.

تنها ۱۴ روز پس از شهادت این نوجوان بسیجی بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی به دیدار خانواده شهید «محمدحسین حدادیان» رفتند و با پدر و مادر این شهید به گفت‌وگو نشستند. دیدار کم نظیر معظم له از این رو بود که در اکثر دیدار‌های سرزده ایشان با خانواده شهدا، معمولا این دیدار‌ها با فاصله از شهادت انجام می‌شد، اما در مورد شهید حدادیان کمتر از دو هفته از شهادت محمدحسین این دیدار انجام گرفت. راز این حضور را پدر شهید حدادیان اینطور تشریح کرد: در مورد شهادت محمد حسین بسیاری از واقعیت‌ها بیان نشده است. همه فکر می‌کنند یک درگیری ساده اتفاق افتاد و چند نفری به شهادت رسیدند، اما واقعیت آن است که فرقه دراویش پیاده نظام دشمن هستند و زمانی که سابقه این فرقه را بررسی می‌کنیم متوجه خواهیم شد آن‌ها از نظام بریدند و منتظر فرصتی برای زخم زدن بودند.

محمد ۳۲ روز درگیر پرونده دراویش بود، چون بسیجی ویژه قرارگاه ثارالله محسوب می‌شد. این فرقه به بهانه‌های واهی تجمعی شکل دادند و تقاضای آزادی تعدادی از دراویش را داشتند، پس از دستور وزیر کشور مبنی بر آزادی این افراد، دراویش به خیال اینکه زندانی‌ها آزاد شدند تا قطب آنان دستگیر شود به جای رفتن به خانه و زندگی یک ماه در گلستان هفتم تجمع کردند، این سناریویی بود که ترتیب دادند، و ۳۲ روز به یگان ویژه و نیروی انتظامی آسیب رساندند. در نتیجه سه نفر از نیروی انتظامی به شهادت رسیدند. متاسفانه در این بین برخی مسوولین حرف دشمن را زدند و می‌گفتند این افراد بر اثر اصابت خودرو از دنیا رفتند.

وی افزود: محمدحسین در منزل بود که با او تماس گرفتند برای ماموریت در محل اغتشاشات حضور پیدا کند. این حضور بسیجی‌ها بعد از شهادت آن سه مامور انتظامی بود چرا که تا پیش از آن دستوری برای برخورد نیرو‌های نظامی با اغتشاش گران وجود نداشت. من هم همراه محمدحسین بودم و تا ساعت سه و نیم شب با او همراه شدم و بعد آن به خانه آمدم. تازه ساعت چهار صبح دستور برخورد با دراویش داده شد گویا محمدحسین وارد خیابان شد و خودروی سمندی به محمدحسین برخورد کرده سپس او را به داخل ماشین می‌کشند و بالای ۵۰ تیر به او می‌زنند، چشم چپش را تخلیه کردند و جمجمعه‌اش له شده بود و از کمر با تیغ موکت بری بدنش را بریده بودند.

پدر شهید حدادیان گفت: از همان ساعات اول شهادت حوزه‌های علمیه و دانشجو‌ها اعتراض کردند و مهمان‌ها وارد منزل ما شدند. برخی از مسوولین قصد حضور در منزل ما را داشتند که با توجه به صحبت‌های قبلی آنان و حمایت‌هایی که از دراویش کردند این اجازه را ندادیم. صبح روز تشییع پیکر از روابط عمومی دفتر حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) تماس گرفتند و پیام تسلیت ایشان را به ما دادند.

مادر شهید در ادامه صحبت‌های پدر بیان کرد: روز سوم بعد از شهادت، حضرت آقا هیئتی را فرستادند و روز چهاردهم خودشان تشریف آوردند. این حضور پیامی داشت برای کسانی که خود را به خواب زده بودند. در حقیقت ایشان با این حضور بطلان فرقه دراویش را اعلام کردند که برخی از مسوولان پیش از آن به این مهم واقف نبودند. در کنار این فکر می‌کنم امثال حججی‌ها کشته و شهید شده در مقابل کفار هستند دشمنی که علنا مقابل ما قد علم کرده، اما محمدحسین شهید شده نفاق است و پرچمدار و علمدار مبارزه با نفاق شد و پیام این حضور بعد از ۱۴ روز این بود که نفاق به مراتب بدتر از کفر است و آسیبش بیشتر.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.