یکشنبه 26 مرداد 1399 | 09:47
اهدای خون پیشکسوتان سپاه اصفهان + تصاویر
جمع زیای از پیشکسوتان بسیجی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان روز شنبه با حضور در پایگاه انتقال خون این استان خون اهدا کردند.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  جمع زیای از پیشکسوتان بسیجی  سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان روز شنبه با حضور در پایگاه انتقال خون این استان خون اهدا کردند.

 

علی‌اصغر یوسفیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به رزمایش اهدای خون پیشکسوتان جهاد شهادت اظهارداشت: همان طور که در ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند و جانفشانی کردند، امروز هم با توجه به نیاز به فرآورده‌های خونی با اهدای خون خود برای کمک به همنوعان خود وارد میدان شدند.

 

یوسفیان با بیان این‌که جمعیت هدف بسیج پیشکسوتان سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان را ارتش، نیروی انتظامی وزارت دفاع و سپاه تشکیل می‌دهند، افزود: این افراد در عرصه‌های مختلف جنگ حضور داشتند و امروز هم در عرصه‌های مختلف مبارزه با ویروس کرونا حضور دارند.

 

 

وی با بیان این‌که بسیج پیشکسوتان سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در اهدای خون برای بیماران کرونایی دو مرحله قبلاً اقدام کردند، عنوان کرد: امروز و فردا در سراسر کشور رزمایش اهدای خون پیشکسوتان جهاد شهادت اجرا می‌شود و در استان اصفهان و همه شهرهای آن هم این رزمایش اجرا می‌شود و شهرهایی که مراکز انتقال خون ندارند به شهرهای مجاور که مرکز انتقال خون دارند برای اهدای خون مراجعه می‌کنند.

 

 

یوسفیان با بیان این‌که پیشکسوتان جهاد و شهادت از این رزمایش استقبال خوبی کردند و تعداد زیادی برای اهدای خون خود صبح امروز در مرکز انتقال خون پل خواجو حضور پیدا کردند، خاطرنشان کرد: باید همیشه در صحنه باشیم و از نظام دفاع کنیم و آنجا که نیاز نظام است، حضور داشته باشیم و این حضور را تا به امروز نشان دادیم و به مردم توصیه می‌کنیم با وضعیت امروز جامعه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

اهداء خون بسیج پیشکسوتان

اهداء خون بسیج پیشکسوتان

اهداء خون بسیج پیشکسوتان

اهداء خون بسیج پیشکسوتان

اهداء خون بسیج پیشکسوتان

اهداء خون بسیج پیشکسوتان

اهداء خون بسیج پیشکسوتان

اهداء خون بسیج پیشکسوتان

اهداء خون بسیج پیشکسوتان

اهداء خون بسیج پیشکسوتان

 

 

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.