سه شنبه 28 مرداد 1399 | 12:15
رزمایش سراسری اهدا خون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در زاهدان برگزار شد
رزمایش سراسری اهدا خون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سرهنگ پاسدار خدا رحم شورودی، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت رزمایش سراسری اهدا خون با شعار دیروز اهدای خون برای عزت و امنیت و امروز اهدا خون برای سلامت هموطنان و جامعه در سطح استان سیستان و بلوچستان را برگزار کرد.


مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: الویت بسیج پیشکسوتان قبل از اهدای خون رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی و سلامت شرکت کنندگان در رزمایش می باشد بر همین اساس در بدو ورود اقدام  سبد بهداشتی توزیع و الزام به رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بین شرکت کنندگان انجام شد.

 

این مسئول ادامه داد: پیشکسوتان جهاد و شهادت در پی درخواست سازمان انتقال خون با اهدای قطرات خونشان به کمک نیازمندان این عرصه شتافته و بار دیگر همچون دوران دفاع مقدس به ایفای نقش پرداختند.


سرهنگ شورودی تصریح کرد: اهدای خون امروز، جهاد در عرصه سلامت است و بسیجیان و رزمندگان همانگونه که در دوران دفاع مقدس برای امنیت کشور و انقلاب جان خود را فدا کردند امروز نیز این آمادگی را دارند تا با اهدا خون خود به افراد نیازمند کمک کرده و سلامتی را به بیماران هدیه کنند.


وی در پایان خاطر نشان کرد: پیشکسوتان بسیجی استان با تاسی از ائمه اطهار و فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار اقدام به جمع آوری کمک و تهیه 450 عدد سبد معیشتی و توزیع آن در بین اقشار نیازمند کرده و با حضور در درب منازل افراد معسر و نیازمند از آن ها سرکشی و دلجویی کردند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.