سه شنبه 28 مرداد 1399 | 15:58
با حضور پیشکسوتان بسیجی؛
اهدای خون؛ دیروز برای امنیت امروز برای سلامت
جمعی از پیشکسوتان بسیجی جهاد و شهادت استان چهارمحال و بختیاری با شعار اهدای خون؛ دیروز برای امنیت امروز برای سلامت، در امر خداپسندانه اهدای خون شرکت کردند.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"   مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: با توجه به شرایط کشور بخاطر شیوع ویروس منحوس کرونا و کم شدن ذخیره بانک های خون، جمعی از عزیزان پیشکسوت جهاد و شهادت استان چهارمحال و بختیاری در امر خداپسندانه اهدای خون شرکت کردند.

آقای موسی عسگری افزود: رزمندگان و پیشکسوتان استان چهارمحال و بختیاری همواره در صحنه های مختلف آماده ایثار و فداکاری بوده اند و امروز هم مانند سالهای دفاع مقدس که با اهدای خون خویش برای عزت و امنیت کشور وارد میدان شدند، با حضور در سازمان انتقال خون شهرکرد، بخشی از خون خویش را برای سلامت هموطنان نیازمند خون اهدا کردند.

وی ادامه داد: اهدای خون پیشکسوتان استان چهارمحال و بختیاری طی شنبه و یکشنبه ادامه خواهد داشت و در روز نخست 67نفر از این عزیزان در شهرستان های شهرکرد و فارسان موفق به حضور در مراکز انتقال خون و اهدا گردیدند.

گفتنی است؛ از آغاز نهضت کمک های مؤمنانه، اقشار مختلف بسیجی استان چهارمحال و بختیاری با حضور در مراکز انتقال خون، در امر خداپسندانه اهدای خون، اهدای زندگی شرکت می کنند.

 

اهداء خون بسیج پیشکسوتان

اهداء خون بسیج پیشکسوتان

اهداء خون بسیج پیشکسوتان

 

 

 

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.