چهارشنبه 2 مهر 1399 | 11:26
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان استان قزوین به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس
سازمان بسیج پیشکسوتان استان قزوین به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه صادر کرد.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سازمان بسیج پیشکسوتان استان قزوین به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه زیر را صادر کرد:

 

بسمه تعالی 

در چهلیمن سال گرامیداشت دوران هشت سال دفاع مقدس و آرمانهای انقلاب اسلامی، از پس قرنها و نسل ها مشتاقانه لبیک گوی ندای "هل من ناصر ینصرنی" عاشورایی فرزند نبی اکرم در تبعیت از پیامبر عظیم شان اسلام (ص) و رهبری داهیانه امام خامنه ای (مد ضله العالی)  و ولایت فقیه هستیم.

با استعانت از الطاف الهی در پرتو فرهنگ و معارف نبوی حاکم به گفتمان انقلاب اسلامی همواره در راستای حاکمیت اسلام ناب محمدی به طور جد از رهروان صادق شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و شهدای دفاع ازحرم خواهیم بود.

اگر چه شهادت پر صلابت شهید حججی عدم گسست نسلی دفاع مقدس را ثابت نمود وهمچنین شهادت سردار دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی فریاد بلند حضور در صحنه های دفاع از انقلاب را رسا تر و طنین انداز تر کرد و نشان داد حاکمان دروغگوی غربی و اروپایی گوش شنوایی برای فریاد رسای عدالتخواهان دنیا و حتی جوامع خودشان را هم نداشته و صرفا به استعمار و استثمار ملت ها مشغول اند. لذا در این لحظات حساس، جامعه بزرگ پیشکسوتان دفاع مقدس تحت هر شرایطی با آمادگی کامل و بیش از پیش در صحنه های مختلف حمایت از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی  و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران آماده جانفشانی هستند.

 

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.